Deed je dat dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef zodiakk het volgende:
* minder grapjes maken over het sneeuwpoppostuur van Claudia_x (en van zwangere vrouwen in het algemeen)
quote:* dankbaar zijn voor wat ik heb
Uiteraard, ik heb een tijdje quantummechanica gedaan.quote:
En wellicht nog belangrijker: hoe hoog is het op dit moment in Rotterdam?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef Z het volgende:
Wat is de beam-status op dit moment zzooddiiaak?
Dat eerste gaat haast vanzelf, dat tweede is een stuk lastiger!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef broer het volgende:
Goede voornemens voor 2011: een leuk, klein meisje opvoed(er)en tot een iets groter leuk, klein meisje. En proberen mijn vrouw niet meer mijn vriendin te noemen.
Wat is 'ie veranderd!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef Gellius het volgende:
WG kan zelf zijn rammelaar vasthouden.
[ afbeelding ]
Het begint voor jullie nu ook spannend te worden!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef broer het volgende:
Goede voornemens voor 2011: een leuk, klein meisje opvoed(er)en tot een iets groter leuk, klein meisje. En proberen mijn vrouw niet meer mijn vriendin te noemen.
Dat is een hele geruststelling.quote:
Nog een week of vier, als alles oké gaat. Wat mij betreft mag het nu ook wel. Kom maar op!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Het begint voor jullie nu ook spannend te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |