Ja fysiek kan het uiteraard, ik bedoelde meer in de zin van schadelijke hoeveelheid voltages/ampères/whateverquote:Op woensdag 22 december 2010 10:33 schreef Haque het volgende:
Tuurlijk je hebt toch een aansluiting met usb vanaf je controller.
USB = USB. past het stekkertje, dan werkt hetquote:Op woensdag 22 december 2010 10:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja fysiek kan het uiteraard, ik bedoelde meer in de zin van schadelijke hoeveelheid voltages/ampères/whatever
Ok dat wist ik niet, nicequote:Op woensdag 22 december 2010 11:02 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
USB = USB. past het stekkertje, dan werkt het
Je hebt een actief apparaat nodig, anders laadt hij niet op.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:33 schreef Haque het volgende:
Tuurlijk je hebt toch een aansluiting met usb vanaf je controller.
Nee, niet voor een PS3 controller. Ik gebruik altijd de USB aansluiting van mijn router voor het opladen. De router staat toch wel aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:02 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
USB = USB. past het stekkertje, dan werkt het
Jawel, werkt wel, maar moet eerst herkend zijn door de pc, pas dan gaan de lampjes knipperen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef Soohr het volgende:
al heb ik het gevoel dat de controller niet oplaad als de ps3 niet aanstaat.
ook al zit ie in de laptop geprikt.
Ik heb hier een usb lader die wel werkt, zijn gewoon de duurdere.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef AlphaOmega het volgende:
Dus samengevat, voor het opladen van een PS3 controller heb je een actief apparaat nodig, dus een computer, of een ander apparaat wat niet alleen een stroomvoorziening is, anders laadt de controller niet op.
Het is een lullige ontwerpfout van Sony... triest, maar waar.
Als de controller niet herkend wordt, gaan de lampjes niet knipperen, en laadt hij ook niet op.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel, werkt wel, maar moet eerst herkend zijn door de pc, pas dan gaan de lampjes knipperen.
Via usb lader werkt, soms, je hebt normale en actieve usb stopcontacten, normale gaat niet werken, de actieve (duurdere) wel, deze doen net alsof ze een pc zijn zegmaar en dan pakt de controller het wel.
Ja, maar achterlijk is het wel... want die actieve laders zijn gewoon duurder.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb hier een usb lader die wel werkt, zijn gewoon de duurdere.
Makkelijk te vinden: degene die ipods/iphones kunnen opladen kunnen ook dit (ipods hebben ook actieve nodig)
Eh, en je zit zover van het scherm dat bedraad spelen niet een optie is?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef delano.888 het volgende:
Nog makkelijker: koop gewoon een 2e DS3, en laad ze om en om op tijdens het gamen.
Zo doe ik het al heel lang, werkt perfect.
Bedraad spelen is kut, kabel zit altijd in de weg, en heb al een keer zo bijna de (staande) ps3 om gedonderd.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, en je zit zover van het scherm dat bedraad spelen niet een optie is?
? Die valt eerder om dan dat de USB stekker uit of je controller schiet, of uit de PS3? Je moet die kabels ook niet vastlijmen aan je apparatuur!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bedraad spelen is kut, kabel zit altijd in de weg, en heb al een keer zo bijna de (staande) ps3 om gedonderd.
Tja weet ook niet, maar ik ben iig niet van kabels, dus een 2e controller is toch echt de enige oplossing hier.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
? Die valt eerder om dan dat de USB stekker uit of je controller schiet, of uit de PS3? Je moet die kabels ook niet vastlijmen aan je apparatuur!
Das vreemd, hier wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef Saekerhett het volgende:
Raar, heb net de iPod-lader geprobeerd, maar die doet blijkbaar niet? Er gaan geen lampjes knipperen. Als ik de DS3 op de pc aansluit, doet hij het wel trouwens.
Dit staat erop:quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das vreemd, hier wel.
Is geen ipod lader trouwens, maar wel een duurdere (actieve) lader.
Dacht dat ipod laders dat ook altijd zijn, blijkbaar niet.
Mijn beleving is dat bijna niets het doet. Sony heeft niet voor niets een eigen lader op de markt gebracht daarvoor....quote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef Saekerhett het volgende:
Raar, heb net de iPod-lader geprobeerd, maar die doet blijkbaar niet? Er gaan geen lampjes knipperen. Als ik de DS3 op de pc aansluit, doet hij het wel trouwens.
ja, als ik bedraad speel moet ik halverwege mijn woonkamer op een poefje gaan zitten.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, en je zit zover van het scherm dat bedraad spelen niet een optie is?
Ja, want lange USB kabels bestaan niet, dat klopt.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:43 schreef Soohr het volgende:
[..]
ja, als ik bedraad speel moet ik halverwege mijn woonkamer op een poefje gaan zitten.
dat zit niet optimaal om langere tijd te gamen.
Het is wel een alternatief om even een film te starten ofzo.
Dan moet ik die kopen,quote:Op woensdag 22 december 2010 11:44 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, want lange USB kabels bestaan niet, dat klopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |