nee hoor, maar ik vind het een ontzettend onsmakelijke aktie dit.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook leuk ja
(nu klinkt het alsof ik alleen maar te zeiken heb terwijl ik al de hele week geniet van toffe radio)
Ook niet Annemieke's schuld, de regie bepaaldquote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef Miam het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik vind het een ontzettend onsmakelijke aktie dit.
Hetgeen wat voorop staat zijn de mensen met aids, niet annemieke met haar
geblaat.
jammer dat de regie zo onsmakelijk is dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook niet Annemieke's schuld, de regie bepaald
Annemieke was vorig jaar echt
enige die de titel "zeikerd" mag dragen in deze topicreeks is dj koelkastquote:Op woensdag 22 december 2010 10:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook leuk ja
(nu klinkt het alsof ik alleen maar te zeiken heb terwijl ik al de hele week geniet van toffe radio)
Vorig jaar was Annemieke echt verschrikkelijk. Niet leuk, alléén maar rock/alternative/moke-achtige muziek.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef Miam het volgende:
[..]
jammer dat de regie zo onsmakelijk is dan.
Sowieso het slechtste nummer van Metallica.Voor het zwarte album was Metallicaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het kan er alleen maar beter van worden hoor. Een van de slechtste nummers allertijden.
Jep. Ik snap best dat ze een zo tof mogelijke happening van een Serious Request willen maken maar als ze een keertje gaan naar het punt waarvoor ze deze hele actie zijn gestart wordt er overgegaan op filmpjes die je de hele nacht al heb kunnen zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef Miam het volgende:
[..]
jammer dat de regie zo onsmakelijk is dan.
wat wil je met zo een vriendjequote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vorig jaar was Annemieke echt verschrikkelijk. Niet leuk, alléén maar rock/alternative/moke-achtige muziek.
Okay.. die staat niet in de requestlijst van Fok!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ehm volgens mij could you be loved
Annemieke was de rustige poel temidden van jolige springkikkers. Tevens de enige die de hele nacht fatsoenlijke muziek draaidequote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vorig jaar was Annemieke echt verschrikkelijk. Niet leuk, alléén maar rock/alternative/moke-achtige muziek.
Ze is getrouwd met Phil Tilliquote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
getrouwd?quote:
paar maanden geleden zijn ze getrouwdquote:Op woensdag 22 december 2010 10:57 schreef Miam het volgende:
[..]
getrouwd?ik dacht dat het haar vriendje was.
In de trein naar Eindhoven gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef JaneDoe het volgende:
headlines of wijd open... what to do...
ben je mooi klaar mee dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
paar maanden geleden zijn ze getrouwd
Zo'n leuke meid en dan getrouwd met die arrogante kwal die denkt dat hij s'lands beste gitarist isquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo'n leuke meid en dan getrouwd met die arrogante kwal die denkt dat hij s'lands beste gitarist is
Zwarte album zelf was op zich ook nog wel goed. Holier Than Thouquote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sowieso het slechtste nummer van Metallica.Voor het zwarte album was Metallica,vanaf het zwarte album is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |