Ja maar hij wou hem eerst helemaal niet draaienquote:Op woensdag 22 december 2010 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven, maar het is idd wel zo dat er voor betaald is...
Zo wacht ik nog steeds op 'Hij Was Maar Een Neger' van de Zangeres Zonder Naam...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven, maar het is idd wel zo dat er voor betaald is...
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het kan er alleen maar beter van worden hoor. Een van de slechtste nummers allertijden.
Tja, er staat nog een hele lijst open. Ik heb Bob Marley ook nog niet gehoord.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo wacht ik nog steeds op 'Hij Was Maar Een Neger' van de Zangeres Zonder Naam...
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo wacht ik nog steeds op 'Hij Was Maar Een Neger' van de Zangeres Zonder Naam...
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef henkde_j het volgende:
Net even Jon Bakker teruggeluisterd![]()
http://www.rufentuf.nl/johnbakker/
vannacht geweestquote:Op woensdag 22 december 2010 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, er staat nog een hele lijst open. Ik heb Bob Marley ook nog niet gehoord.
ja iddquote:Op woensdag 22 december 2010 10:49 schreef Miam het volgende:
jezus, reportage wordt bruut onderbroken door de headlines.
vind ik vrij smakeloos eigelijk.
Giel Beelenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:48 schreef ValHallen het volgende:
Net nu mijn mening over Beelen weer een beetje was bijgedraait flikt hij dit. Alsof er alleen maar muziek aangevraagd mag worden die overeenkomt met de huisstijl van 3fmEr zijn zat mensen die hardstyle tof vinden en die het leuk vinden om naar serious request te kijken/luisteren. Ik vind dit serieus nogal walgelijk dat meneertje Beelen een nummertje afkapt tijdens een actie als dit. Even je eigenbelang boven een ander plaatsen en ondertussen maar tof en meegaand doen. Die kerel zit er blijkbaar dus alleen vanwege eigengeilerij
Ook leuk jaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:49 schreef Miam het volgende:
jezus, reportage wordt bruut onderbroken door de headlines.
vind ik vrij smakeloos eigelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |