quote:
Die heet dus eigenlijk:quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef Miam het volgende:
Boudewijn de Groot die wil ik aanvragen.
rockplaat, klassieke rockplaat, alternatieve rockplaat, nederlandse rockplaat, rolling stones plaat, gitaar plaat, red hot chili peppers, goeie plaat, oude zeikplaat, rockplaat, klassieke rockplaat etc.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook niet waar. Ik vind ook heel veel niet mooi... Ik vind dat ze vooral nu wel redelijk gevarieerd draaien.
neuh? sorry hoor, maar dan heb je volgens mij een WANSMAAK.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh. Meer een top 50 notering
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Queen is niet echt mijn muziekquote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef Miam het volgende:
[..]
neuh? sorry hoor, maar dan heb je volgens mij een WANSMAAK.
Wat is er niet slecht van hem?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wat is er niet slecht van hem?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
Doe Canada! daarin zingt hij over Neil Young
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
rockplaat, klassieke rockplaat, alternatieve rockplaat, nederlandse rockplaat, rolling stones plaat, gitaar plaat, red hot chili peppers, goeie plaat, oude zeikplaat, rockplaat, klassieke rockplaat etc.
Mijne ook niet maar ik hoor liever Queen dan Milowquote:
zn gesloten mondquote:Op woensdag 22 december 2010 11:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Meer ken ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 11:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |