je gaat toek ophalenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef Muck het volgende:
zo, nu eerst gratis koffie van de ns en een beetje opwarmen en dan op naar blijdorp!
Mooi zoquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
zeker ik heb er inmiddels 1 die is 30 euro per maand goedkoper![]()
dus is aardig goedkoper geworden
[..]
middag GF!
Ja, gadver!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
je kan het ook in dobbelsteentjes snijden en dan in de macaroni gooien
dat is lekker! Hier hebben ze pasta met een bruine saus. En rijst met kip en groenten. En eentje heeft iets wat ik nog steeds niet herken, maar dat ziet er wel lekker uit. Soort raar gevulde loempiaquote:
gouden vinger!quote:
How it's made?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik zie op discovery hoe kunstgras gemaakt wordt, echt vet cool
Vrolijk is goedquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
ik ben ineens best vrolijk
Tofquote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk![]()
Ik heb zo afgesrpoken met mn nichtje in Utrecht, ik ga eens kijken of ik nog steeds gratis kan reizen met mn OV chip![]()
He, kom je hier ook nog evenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef Muck het volgende:
zo, nu eerst gratis koffie van de ns en een beetje opwarmen en dan op naar blijdorp!
Jaquote:
Yep, het is weer geluktquote:
Die zal nu wel in het binnenverblijf zitten denk ikquote:
Wat is ze toch zeiligquote:Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Collegas die alleen maar lopen te zeiken: Boehoe ik moet vandaag wel tot 14:00 werken en ik heb nu nog maar 2,5 dag om boodschappen te doen. Boehoe ik doe normaal altijd boodschappen op woensdagochtend maar vandaag moest ik invallen voor M. dat doe ik dus nooit meer zo vlak voor de kerst invallen. Boehoe ik heb vandaag wel 10 enveloppen gevuld. Boehoe er stond net iemand voor mij in de rij bij de kantine. Boehoe waarom ben ik altijd de klos, men moet altijd mij hebben.![]()
Mens M(mijn collega en ik moeten vrijdag tot 18:00 werken) wij werken allebei 5 dagen en jij maar 2 dus loop niet zo te klagen.
En toen ging mevrouw janken.
Bazenprogramma!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNu maken ze duitse bierpullen
quote:
quote:
werk zequote:
Er is niks mis met klagen maar zij brengt het altijd zo dramatisch. En ze huilt ook wanneer ze haar zin niet krijgt. Heeft iemand wel eens masterchef gevolgd op net 5 ze is net zo type als de winnares.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
Wij gaan vrijdag eerder dicht gelukkig.maar ik mag maandag nog een dagje komen. Ik klaag ook altijd overigens.
Aegonquote:Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi zoHopelijk wel gewoon een goede maatschappij toch?
[..]
Ja, gadver!Met de scouting moest ik dat altijd eten, zo vies!
![]()
smakelijkquote:
Tofquote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
Aegonzat ik al bij met een andere verzekring
dus scheelde ook weer iets
![]()
nou ik dacht goed geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |