quote:Op woensdag 22 december 2010 08:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zapte laatst langs ned3 en moest wel lachen om Ramon en Sander die iets deden met fitness. Slap ouwehoeren die gasten. Ge-wel-dig!. Voor de rest moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niets heb gehoord van SR. Tsja, hier gaat het mij 's avonds veel te hard. Eergisteren even een uurtje meegepost, maar had het toen wel gezien. Binnen 20 minuten is een topic vol. Zoals het nu gaat ('s ochtends) is nog wel leuk.
Nou... nog maar minder dan 2 dagen, dus het wordt krapjes...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg topics voorbij, dus er komt nog wel een kansje.
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:46 schreef relnicht1997 het volgende:
ff alle topics een keer oppoetsen dus deze ook
Dag is net begonnenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou... nog maar minder dan 2 dagen, dus het wordt krapjes...
Ooooooh die! Hahaha die heb ik gisteren gezien. Lach echt dubbel van het lachen. Vooral vanwege de geluidjes wanneer ze op dat ding stonden. Gaat helemaal nergens overquote:Op woensdag 22 december 2010 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Hans , lapomaster 2 the max
[..]
Oh ik kijk wel als ik thuis ben en het staat op op mn werk maar echt luisteren naar wat er gezegd wordt lukt hier niet natuurlijk.
Hier, speciaal voor jou ( maar je zal niet kunnen kijken op je werk wellicht?).
Jaaaaaaaa die, ik heb ook echt zelden zo hard gelachen.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooooooh die! Hahaha die heb ik gisteren gezien. Lach echt dubbel van het lachen. Vooral vanwege de geluidjes wanneer ze op dat ding stonden. Gaat helemaal nergens over![]()
.
True... hmm.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou... nog maar minder dan 2 dagen, dus het wordt krapjes...
Jup.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:58 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik zie net de stream en zie meteen Lange Frans. Dat is even schrikken, het is echt wansmaak woensdag dus.
Van de regen (Willy Wartaal) in de drup (Lange Frans)...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:58 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik zie net de stream en zie meteen Lange Frans. Dat is even schrikken, het is echt wansmaak woensdag dus.
Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa die, ik heb ook echt zelden zo hard gelachen.
Het valt me dit keer op dat Timur totaal niet leuk is zonder Ramon, maar dat Raadjepaadje zonder Timur ook way funny is.
Vroegah was dat andersom
Magoe, ik zou ook niet leuk zijn als ik de hele week met Brakkemoke werd opgescheeptquote:
Ow ja...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal niet, minder dan 3 dagen natuurlijk...
Vannacht? Tot een uurtje of 12 heb ik hem gezien, maar toen vond ik er maar weinig aan. Met z'n matties kwam ie wel los bij dat optreden, maar daar hoorde je dan weer niets van, tenzij je een koptelefoon had.quote:
Vond het een slechte gast , qua interactiviteitquote:Op woensdag 22 december 2010 09:03 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Vannacht? Tot een uurtje of 12 heb ik hem gezien, maar toen vond ik er maar weinig aan. Met z'n matties kwam ie wel los bij dat optreden, maar daar hoorde je dan weer niets van, tenzij je een koptelefoon had.
Vanavond Lucille. Jammer dat die geen bier mag drinkenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vond het een slechte gast , qua interactiviteit
Ik moest echt lachen om dat gedoe over eten al na drie minuten of zoquote:Op woensdag 22 december 2010 09:03 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Vannacht? Tot een uurtje of 12 heb ik hem gezien, maar toen vond ik er maar weinig aan. Met z'n matties kwam ie wel los bij dat optreden, maar daar hoorde je dan weer niets van, tenzij je een koptelefoon had.
Oh ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:06 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Vanavond Lucille. Jammer dat die geen bier mag drinken
Maar ze kan wel geweldig dansen...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:06 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Vanavond Lucille. Jammer dat die geen bier mag drinken
Ow ja, dat zo ook goed kunnen...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef Miam het volgende:
dat zijn die gasten van dat rtl programma joh
Ik denk dat ze elkaar wel afwisselen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 09:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mogen ze ook eens een keer? Ze zijn nu al dagenlang non-stop bezig.
Was vannacht wel leuk hoor met willyquote:Op woensdag 22 december 2010 09:15 schreef Miam het volgende:
suffe veiling tv.heb vannacht dus niets gemist neem ik aan.
ow, komt wel in de headlines danquote:Op woensdag 22 december 2010 09:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Was vannacht wel leuk hoor met willy
Mensen moesten woorden smsen en dan maakte hij terplekke een rap.quote:
willie is ook een meesterlijke rappertquote:Op woensdag 22 december 2010 09:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen moesten woorden smsen en dan maakte hij terplekke een rap.Zaten af en toe wel goede tussen.
Moest jij niet om 7 uur vakkanevullen?quote:
hoihoi.quote:
Ja,quote:Op woensdag 22 december 2010 09:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moest jij niet om 7 uur vakkanevullen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja,Tot 9 uur. Ik moest de winkel 'schoonmaken' haha
Ik heb een half uur koffie gedronken en tot 9 uur doelloos met een schrobmachine gelopen, gewoon omdat er een hoge pief vandaag komt. En nu weer thuis. Ach easy money.
Geen kerstvakantie?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben nog ff een paar uur naar school
quote:
Is ook veel beter. Ik wou dat ze dat hier hadden gedaan!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Heel het noorden heeft vakantie maar de gemeente Den Helder heeft besloten om het een week op te schuiven,
Nu is Den Helder ook wel een beetje een zielig stadje, met die tig mensen die erdoorheen rijden puur om naar Texel te gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Heel het noorden heeft vakantie maar de gemeente Den Helder heeft besloten om het een week op te schuiven,
Klopt wel. Kerstdagen vallen toch in het weekend... Nu moet je meteen na oud en nieuw weer beginnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ook veel beter. Ik wou dat ze dat hier hadden gedaan!
Ik ben er niet zo blij meequote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ook veel beter. Ik wou dat ze dat hier hadden gedaan!
Gaan ze veranderen! eindelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu is Den Helder ook wel een beetje een zielig stadje, met die tig mensen die erdoorheen rijden puur om naar Texel te gaan.
Ik moet gewoon werken dus voor mij maakt het niets uit. Maar ik vond kerstviering 1,5 week voor kerst wel erg vroeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt wel. Kerstdagen vallen toch in het weekend... Nu moet je meteen na oud en nieuw weer beginnen.
succes!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoef de 10e pas weer naar school
Maar ik ben weg
Dat dus... nu wel mooi hoor...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef miieejj het volgende:
opzich is het liedje van lange frans best te doen.. maar ik zal het nooit kopen of downloaden..
Mwah ik heb beetje werk, maar school geeft altijd lekker veel huiswerk om te maken tijdens de vakantie.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken dus voor mij maakt het niets uit. Maar ik vond kerstviering 1,5 week voor kerst wel erg vroeg.
quote:
Die heeft best wel humor en zelfspotquote:Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja.
Volgens mij is die leuker dan iedereen denkt
He Lange Boriszquote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef borisz het volgende:
Nee heb geen zin in Lange Frans
Mogge
Nee, ik merk het. Maar de teksten die hij nu zingt, vind ik wel erg indrukwekkend hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
ze vinden lange frans niet zoveel aan hier..
Wat voor school zit jij, wat een belachelijk lange vakantie.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoef de 10e pas weer naar school
Maar ik ben weg
Zijn vakantie begint een week later.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat voor school zit jij, wat een belachelijk lange vakantie.
Even vergeten dat hij regio noordpool woont.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zijn vakantie begint een week later.
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als je je niet tegen haar neus stoot
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
ow toch niet... ik keek verkeerd.
Ze heeft wel dikke tieten viel me vorige week opquote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Charley van Spangasdat is wel het kutste personage
Zeker nu er al zoveel problemen zijn met die kinderdagverblijven.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Kindermiddag, dat klinkt gewoon bijna fout tegenwoordig.
Haar gezicht trok teveel aandacht deze keer. Ik kon haar tietuh niet goed observeren.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze heeft wel dikke tieten viel me vorige week op.
Spangas liedjequote:Op woensdag 22 december 2010 09:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Uhm. Wat wordt er nu dan de ether ingeslingerd?
Vooral omdat die nummers al tig keer worden aangevraagd. Doe dan wat unieks.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Sommige dingen zijn al dat geld echt niet waard
Nou ik heb dat Spangas gebagger niet eerder gehoord en ik hoop dat ik het niet nog es hoef te horenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vooral omdat die nummers al tig keer worden aangevraagd. Doe dan wat unieks.
Ik doel vooral op hello, dat ultiem vaak wordt aangevraagd maar niet zo heel vaak wordt gedraaid.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik heb dat Spangas gebagger niet eerder gehoord en ik hoop dat ik het niet nog es hoef te horen
Die geeft Giel straks een quickie.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef Swomp het volgende:
Gooooooeeedemorgen tezamen![]()
Ik heb weer 13 topics gemist vannacht![]()
Enne, wat doet de snol van spangas in het huis ?
Ze heeft geld afgegeven,.iets van 2300 euroquote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef Swomp het volgende:
Gooooooeeedemorgen tezamen![]()
Ik heb weer 13 topics gemist vannacht![]()
Enne, wat doet de snol van spangas in het huis ?
Ah dat is dan wel weer netjesquote:Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze heeft geld afgegeven,.iets van 2300 euro
Als dat van heel de publieke omroep is, is dat niet zo heel veelquote:Op woensdag 22 december 2010 10:03 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer netjes
Maar dat wijf
Ze is nog jong, en een vrijzinnige type. Gaat vast naar de toneelschoolquote:Op woensdag 22 december 2010 10:03 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer netjes
Maar dat wijf
Alsof het nog steeds leuk is als je het elk uur doet. Het mag wel nog enigszins spontaan blijven.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik doel vooral op hello, dat ultiem vaak wordt aangevraagd maar niet zo heel vaak wordt gedraaid.
goeiemorgenquote:
ik kreeg een mailtje.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Krijg je een email als je een plaat aanvraagt? Geld is wel afgeschreven maar verder niks gehoord.
Email met link naar de download van MP3 van Blofquote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Krijg je een email als je een plaat aanvraagt? Geld is wel afgeschreven maar verder niks gehoord.
Ja, er wordt een bevestigingsmail gestuurd met daarin een herhaling van je ingevoerde gegevens en een link waar je de themesong van Blof kan downloaden.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
ik heb eetstokjes, daarmee kan t ook toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb echte drum stokjes in huis, wel met een luchtdrum
uiteraardquote:Op woensdag 22 december 2010 10:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb eetstokjes, daarmee kan t ook toch?
Warboel dusquote:Op woensdag 22 december 2010 10:13 schreef JaneDoe het volgende:
wat zit zn haar weer des jeroen pauw
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef JaneDoe het volgende:
ha giel heeft vandaag de blouse aan die eigenlijk bij zn hippe rode broek hoort
publiek ook?quote:
Ohhquote:
Vind het wel een tof shirtquote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef JaneDoe het volgende:
ha giel heeft vandaag de blouse aan die eigenlijk bij zn hippe rode broek hoort
Toen bestond ik nog langnietquote:Op woensdag 22 december 2010 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Summer of 69'
* MadMaster kan zich die nog goed herinneren...
Mij staat allesquote:Op woensdag 22 december 2010 10:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja schaam je maar diep ja voor deze uitspraak!
Luister '1969' van de Sisters of Mercy maar eens, krijg je meteen een heel ander beeld.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Summer of 69'
* MadMaster kan zich die nog goed herinneren...
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even snel een topicje meepakken.
quote:
Hahaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
22-12-2010 09:15 VeilingTV met Willie Wartaal! >>> Black edition
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |