Ik moest lachenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef DroogDok het volgende:
Cohen is trouwens helemaal niet rechts.
het is helemaal pijnlijk als Rutte het niet eens wint van deze medekandidaten uit de linkse kliek...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
Het meest trieste is dat rechts rationeel denkend FOK! dit een geweldig bericht vindt. Terwijl ik mij rot zou schamen als overtuigd rechtsmens wanneer de prijs naar linkse politicus gaat.
Ah gossie, je weet niet wat rationeel betekent.quote:
Jawel, rechts.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie, je weet niet wat rationeel betekent.
dan ben je zeker zo'n blinde Cohen-fanboy om hem zo te willen betitelenquote:
De technisch rationele manier van besturen moest juist onder druk van 'rechts' worden afgezworen.quote:
Populisme is zo'n beetje de tegenhanger van rationalisme, en aangezien er rechtse populisten zijn kan dit dus per definitie niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef voice-over het volgende:
Hier is weer de Stem des Volks die tot u spreekt.
Ik moet glimlachen bij een KoosVogels cs die krampachtig Job Cohen blijven verdedigen. Het trekken aan een dood paard is minder vermoeiend, me dunkt.
De PvdA-kiezer heeft de leider gekregen die zij verdient. Dit is een fijne gedachte zo vlak voor Kerstmis.
Leg uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
De technisch rationele manier van besturen moest juist onder druk van 'rechts' worden afgezworen.
Klopt. Links is dankzij Cohen nog nooit zo verdeeld geweest. Het zijn (in de peilingen) allemaal partijtjes van 10-17 zetels die elkaar niet kunnen luchten of zien. Ik verwacht dat deze situatie nog vele jaren gaat duren want Linksen zijn niet geboren om samen te werken met anderen. De VVD, CDA en PVV hebben elkaar wel definitief gevonden.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef nikk het volgende:
Cohen is voor rechts Nederland wat Sarah Palin voor de Democratische Partij in de VS is. Je ziet zo'n figuur het liefst verdwijnen maar je beseft je tegelijkertijd dat het fantastisch is voor je eigen partij of groep.
En dan te bedenken dat de PvdA langzaamaan weer uit het dal kruipt. Vind jij dat een fijne gedachte zo vlak voor Kerst?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef voice-over het volgende:
Hier is weer de Stem des Volks die tot u spreekt.
Ik moet glimlachen bij een KoosVogels cs die krampachtig Job Cohen blijven verdedigen. Het trekken aan een dood paard is minder vermoeiend, me dunkt.
De PvdA-kiezer heeft de leider gekregen die zij verdient. Dit is een fijne gedachte zo vlak voor Kerstmis.
Van statistiek heb jij ook al geen verstand. Die schommelingen van 1-2 zetels vallen in de onzekerheidsmarge.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de PvdA langzaamaan weer uit het dal kruipt. Vind jij dat een fijne gedachte zo vlak voor Kerst?
Aan deze kant hoort de typische top-down benadering van het besturen van het land. "Op basis van onderzoek en onze deskundigen blijkt dat dit het beste is voor het land en de samenleving." De gewone man moet hier maar niet al te veel inspraak in hebben, wanneer ze het niet snappen leggen we het nog een keer uit maar verder hebben ze het maar te slikken. Dit schiet vrij makkelijk door richting een maakbare samenleving.quote:
Peilingen nu (zeker die van de Hond) vallen in zijn geheel in de onzekerheidsmarge en zeggen weinig of niets over eventuele verkiezingen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Van statistiek heb jij ook al geen verstand. Die schommelingen van 1-2 zetels vallen in de onzekerheidsmarge.
Mwoah, Synovate claimt dat de PvdA alweer op 24 zetels staat.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Van statistiek heb jij ook al geen verstand. Die schommelingen van 1-2 zetels vallen in de onzekerheidsmarge.
Mooi he, socialen die niet kunnen samenwerkenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef voice-over het volgende:
[..]
Klopt. Links is dankzij Cohen nog nooit zo verdeeld geweest. Het zijn (in de peilingen) allemaal partijtjes van 10-17 zetels die elkaar niet kunnen luchten of zien. Ik verwacht dat deze situatie nog vele jaren gaat duren want Linksen zijn niet geboren om samen te werken met anderen. De VVD, CDA en PVV hebben elkaar wel definitief gevonden.
Nederland gaat een heerlijke toekomst tegemoet.
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aan deze kant hoort de typische top-down benadering van het besturen van het land. "Op basis van onderzoek en onze deskundigen blijkt dat dit het beste is voor het land en de samenleving." De gewone man moet hier maar niet al te veel inspraak in hebben, wanneer ze het niet snappen leggen we het nog een keer uit maar verder hebben ze het maar te slikken. Dit schiet vrij makkelijk door richting een maakbare samenleving.
In het grootste deel van West-Europa hebben de sociaal-democraten op basis van dit gedachtegoed na de oorlog verzorgingsstaten opgebouwd. En dat is volgens mij waar 'rechts' tegenwoordig voor een groot deel van af wil.
Dit schiet echter weer vrij makkelijk door richting een populistische maatschappij waarin de wil van het volk cq. de gewone man/vrouw heilig is.
Toch opmerkelijk weinig voor de grootste oppositiepartij wanneer je je bedenkt dat het gaat om het meest slechtste, onmenselijk harde en extreem-rechtse kabinet ooit hè?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, Synovate claimt dat de PvdA alweer op 24 zetels staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |