abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90285746
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef DroogDok het volgende:
Cohen is trouwens helemaal niet rechts.
Ik moest lachen
pi_90286439
quote:
Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

_O-
het is helemaal pijnlijk als Rutte het niet eens wint van deze medekandidaten uit de linkse kliek...

dat zou een beetje zijn alsof de nummer twee op je kieslijst meer kiezers weet te overtuigen dan de lijsttrekker.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_90286809
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
Het meest trieste is dat rechts rationeel denkend FOK! dit een geweldig bericht vindt. Terwijl ik mij rot zou schamen als overtuigd rechtsmens wanneer de prijs naar linkse politicus gaat.
pi_90286891
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ah gossie, je weet niet wat rationeel betekent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 22 december 2010 @ 13:54:32 #130
165633 eriksd
The grand facade...
pi_90286992
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah gossie, je weet niet wat rationeel betekent.
Jawel, rechts.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_90287070
quote:
Op woensdag 22 december 2010 13:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Jawel, rechts.
dan ben je zeker zo'n blinde Cohen-fanboy om hem zo te willen betitelen :r
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_90287136
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Jawel, rechts.
De technisch rationele manier van besturen moest juist onder druk van 'rechts' worden afgezworen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 14:05:24 #133
230491 Zith
pls tip
pi_90287569
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Jawel, rechts.
Populisme is zo'n beetje de tegenhanger van rationalisme, en aangezien er rechtse populisten zijn kan dit dus per definitie niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 22 december 2010 @ 14:11:03 #134
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90287868
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 14:11:24 #135
230491 Zith
pls tip
pi_90287888
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:11 schreef Ringo het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 22 december 2010 @ 14:36:52 #136
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_90289187
Hier is weer de Stem des Volks die tot u spreekt.

Ik moet glimlachen bij een KoosVogels cs die krampachtig Job Cohen blijven verdedigen. Het trekken aan een dood paard is minder vermoeiend, me dunkt.

De PvdA-kiezer heeft de leider gekregen die zij verdient. Dit is een fijne gedachte zo vlak voor Kerstmis.
pi_90289460
Cohen pesten. :Z Zouden ze nou echt niks beters te doen hebben? :|W
pi_90289519
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef voice-over het volgende:

Ik moet glimlachen bij een KoosVogels cs die krampachtig Job Cohen blijven verdedigen. Het trekken aan een dood paard is minder vermoeiend, me dunkt.

De PvdA-kiezer heeft de leider gekregen die zij verdient. Dit is een fijne gedachte zo vlak voor Kerstmis.
^O^
pi_90289583
Waarom zijn er zoveel awards voor politici tegenwoordig? We lijken wel in een selffulfilling prophecy te zitten waarin de toeschouwersdemocratie steeds meer haar intrede heeft gedaan. Mensen participeren zelf steeds minder in de samenleving en kiezen ervoor om vanuit hun luie stoel voor de TV awards uit te delen alsof het om soapsterren gaat.

Moeten we als publiek dit nou gewoon een keertje niet accepteren. Eisen dat journalistiek weer gaat over inhoud en niet over poppetjes? Ik word hier heel moe van. Vooral als awards dan moeten dienen voor links of rechts revanchisme. Laat mensen dit doen als ze het leuk vinden, maar waarom moet ik dit op bijna elke nieuwssite lezen? Intens triest dit.
  woensdag 22 december 2010 @ 14:48:38 #140
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90289767
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

De technisch rationele manier van besturen moest juist onder druk van 'rechts' worden afgezworen.
Leg uit.
pi_90291587
Cohen is voor rechts Nederland wat Sarah Palin voor de Democratische Partij in de VS is. Je ziet zo'n figuur het liefst verdwijnen maar je beseft je tegelijkertijd dat het fantastisch is voor je eigen partij of groep.
  woensdag 22 december 2010 @ 15:30:40 #142
268409 voice-over
pi_90291843
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef nikk het volgende:
Cohen is voor rechts Nederland wat Sarah Palin voor de Democratische Partij in de VS is. Je ziet zo'n figuur het liefst verdwijnen maar je beseft je tegelijkertijd dat het fantastisch is voor je eigen partij of groep.
Klopt. Links is dankzij Cohen nog nooit zo verdeeld geweest. Het zijn (in de peilingen) allemaal partijtjes van 10-17 zetels die elkaar niet kunnen luchten of zien. Ik verwacht dat deze situatie nog vele jaren gaat duren want Linksen zijn niet geboren om samen te werken met anderen. De VVD, CDA en PVV hebben elkaar wel definitief gevonden.

Nederland gaat een heerlijke toekomst tegemoet.
pi_90291867
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef voice-over het volgende:

En dan te bedenken dat de PvdA langzaamaan weer uit het dal kruipt. Vind jij dat een fijne gedachte zo vlak voor Kerst?
  woensdag 22 december 2010 @ 15:32:14 #144
268409 voice-over
pi_90291927
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat de PvdA langzaamaan weer uit het dal kruipt. Vind jij dat een fijne gedachte zo vlak voor Kerst?
Van statistiek heb jij ook al geen verstand. Die schommelingen van 1-2 zetels vallen in de onzekerheidsmarge.
pi_90291965
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:48 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Leg uit.
Aan deze kant hoort de typische top-down benadering van het besturen van het land. "Op basis van onderzoek en onze deskundigen blijkt dat dit het beste is voor het land en de samenleving." De gewone man moet hier maar niet al te veel inspraak in hebben, wanneer ze het niet snappen leggen we het nog een keer uit maar verder hebben ze het maar te slikken. Dit schiet vrij makkelijk door richting een maakbare samenleving.
In het grootste deel van West-Europa hebben de sociaal-democraten op basis van dit gedachtegoed na de oorlog verzorgingsstaten opgebouwd. En dat is volgens mij waar 'rechts' tegenwoordig voor een groot deel van af wil.
Dit schiet echter weer vrij makkelijk door richting een populistische maatschappij waarin de wil van het volk cq. de gewone man/vrouw heilig is.
pi_90292007
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:32 schreef voice-over het volgende:

[..]

Van statistiek heb jij ook al geen verstand. Die schommelingen van 1-2 zetels vallen in de onzekerheidsmarge.
Peilingen nu (zeker die van de Hond) vallen in zijn geheel in de onzekerheidsmarge en zeggen weinig of niets over eventuele verkiezingen.
pi_90292257
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:32 schreef voice-over het volgende:

[..]

Mwoah, Synovate claimt dat de PvdA alweer op 24 zetels staat.
pi_90292412
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef voice-over het volgende:

[..]

Klopt. Links is dankzij Cohen nog nooit zo verdeeld geweest. Het zijn (in de peilingen) allemaal partijtjes van 10-17 zetels die elkaar niet kunnen luchten of zien. Ik verwacht dat deze situatie nog vele jaren gaat duren want Linksen zijn niet geboren om samen te werken met anderen. De VVD, CDA en PVV hebben elkaar wel definitief gevonden.

Nederland gaat een heerlijke toekomst tegemoet.
Mooi he, socialen die niet kunnen samenwerken :)

Nee dan die egoïstische 'rechtsen'.. die kunnen het dan weer wel :)
pi_90292457
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aan deze kant hoort de typische top-down benadering van het besturen van het land. "Op basis van onderzoek en onze deskundigen blijkt dat dit het beste is voor het land en de samenleving." De gewone man moet hier maar niet al te veel inspraak in hebben, wanneer ze het niet snappen leggen we het nog een keer uit maar verder hebben ze het maar te slikken. Dit schiet vrij makkelijk door richting een maakbare samenleving.
In het grootste deel van West-Europa hebben de sociaal-democraten op basis van dit gedachtegoed na de oorlog verzorgingsstaten opgebouwd. En dat is volgens mij waar 'rechts' tegenwoordig voor een groot deel van af wil.
Dit schiet echter weer vrij makkelijk door richting een populistische maatschappij waarin de wil van het volk cq. de gewone man/vrouw heilig is.
:?

Alleen het wat de gewone man betrreft dat deze niet teveel invloed zou moeten uitoefenen heb je een punt. De rest is klinklare onzin. Je verwart idealen over de maakbare samenleving met wat a.d.v. modellen en onderzoeken het beste is voor de samenleving.
pi_90292558
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, Synovate claimt dat de PvdA alweer op 24 zetels staat.
Toch opmerkelijk weinig voor de grootste oppositiepartij wanneer je je bedenkt dat het gaat om het meest slechtste, onmenselijk harde en extreem-rechtse kabinet ooit hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')