Politiek is geen spelletjesprogramma. Zo'n wedstrijdje is zo belangrijk als de media het ons willen doen geloven.quote:
Het hangt in mijn ogen meer af van hetgeen waar de jury naar op zoek is.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Politiek is geen spelletjesprogramma. Zo'n wedstrijdje is zo belangrijk als de media het ons willen doen geloven.
Ja, met Joost Eerdmans en Arend Jan Boekestijn in de jury weet je het wel. Hoofdredacteur Revu erbij, een of ander ondernemend blond juffertje en het is altijd lol. Hihi, haha, de Rechtse Nederlander van het Jaar. Hihi, haha, de Linkse Nederlander van het Jaar. Hihi, haha, de Gemiddelde Nederlander van het Jaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het hangt in mijn ogen meer af van hetgeen waar de jury naar op zoek is.
Ik noem het geen hoogtepunt. Maar waarom een dergelijke prijs uitvaardigen als je jezelf toch niet serieus neemt?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, met Joost Eerdmans en Arend Jan Boekestijn in de jury weet je het wel. Hoofdredacteur Revu erbij, een of ander ondernemend blond juffertje en het is altijd lol. Hihi, haha, de Rechtse Nederlander van het Jaar. Hihi, haha, de Linkse Nederlander van het Jaar. Hihi, haha, de Gemiddelde Nederlander van het Jaar.
Hihi, haha. Wat een journalistieke hoogtepunten toch weer.
Och, die jury zal zichzelf tot op zekere hoogte wel serieus nemen. Maar nemen wij de jury en hun prijs serieus?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik noem het geen hoogtepunt. Maar waarom een dergelijke prijs uitvaardigen als je jezelf toch niet serieus neemt?
Joost 'alle dierenverkrachters keihard tegen de muur' Eerdmans. Die.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop dat Joost en Marco snel terugkomen in de landelijke politiek. Ik zie met name Eerdmans wel een rentree maken binnenkort.
Wanneer je Cohen nomineert voor een dergelijke prijs dat kun je niet verwachten dat je serieus wordt genomen door het publiek.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Och, die jury zal zichzelf tot op zekere hoogte wel serieus nemen. Maar nemen wij de jury en hun prijs serieus?
Al is het een leuke aanleiding om Cohen nog eens pijnlijk door de mangel te halen. Het Linksche Volk is te lichtgeraakt om daar niet heel vrolijk van te worden.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer je Cohen nomineert voor een dergelijke prijs dat kun je niet verwachten dat je serieus wordt genomen door het publiek.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Frollo het volgende:
Cohen moet gewoon die prijs komen ophalen en er dan keihard op gaan stampen.
Eerdmans zo van: Mijn prijs wat doe je?
Cohen zo van: Ja heb hem toch gekregen hehehe
Tot zover mijn kijk op de politiek.
Wanneer 'rechtsen' Cohen zien als degene die hun gedachtengoed het best heeft vertegenwoordigd het afgelopen jaar, dan kun je als Linkschmensch maar twee dingen:quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef Ringo het volgende:
Al is het een leuke aanleiding om Cohen nog eens pijnlijk door de mangel te halen. Het Linksche Volk is te lichtgeraakt om daar niet heel vrolijk van te worden.
HRA. als je die niet aanpakt maar wel claimt bezig te zijn met serieuze bezuinigingen ben je niet meer serieus te nemen als kabinet.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus als ik dit nu eens voor waarheid aanneem, zou dat betekenen dat het belastingplan en de rijksbegroting niet bestaat? Of chargeer je de handel nu maar, terwijl je weet dat het niet klopt?
Jij zou pr-adviseur moeten worden.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Frollo het volgende:
Ik heb het vooral te doen met rechts Nederland. Het is droevig wanneer volwassen kerels laten blijken het basisschoolniveau nog niet te zijn ontgroeid.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Al is het een leuke aanleiding om Cohen nog eens pijnlijk door de mangel te halen. Het Linksche Volk is te lichtgeraakt om daar niet heel vrolijk van te worden.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het is een beetje een belediging voor Rutte:
Samen genomineerd te worden met
1) de fractievoorzitter van de PvdA..
2) een ex-wereldomroep journalist die Jacques de Kadt, grondvester van de PvdA als zn grootste politieke held noemt
3) de voorzitter van een publieke omroep die vooral leeft van subsidiegeld van de overheid en daar zelfs over opschept met termen als 'vrachtwagens geld over de slagbomen van het Mediapark kiepen'....
4) een klein ondernemertje die probeert zich heel groot voor te doen omdat hij de zweedse Overheid zover kreeg hen en bankgarantie te geven zodat hij vervolgens 400 miljoen euro aan EU-gelden mocht lenen om die te verkwisten, en die tot nu enkel veel geld verbrast, en nul-komma-nul verdient heeft.
als dat het "Moderne Rechts' is, zou bijna grinnikend opmerken: "in mijn tijd noemden we dat gewoon linkse-kerk en subsidiesponsen, zoals het hoort"
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Frollo het volgende:
Och, Nieuw Links is met ordinair moddergooien groot geworden. Vroeger schreef HBC je in VN als fascist de grond in. Nu neemt GS je op de korrel en beland je per ongeluk in een verkiezing van Revu. Geen nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het vooral te doen met rechts Nederland. Het is droevig wanneer volwassen kerels laten blijken het basisschoolniveau nog niet te zijn ontgroeid.
We leven echter nu en niet toen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Och, Nieuw Links is met ordinair moddergooien groot geworden. Vroeger schreef HBC je in VN als fascist de grond in. Nu neemt GS je op de korrel en beland je per ongeluk in een verkiezing van Revu. Geen nieuws onder de zon.
Jij schaart GS en de Revu onder "NieuwLinks"?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Ringo het volgende:
Och, Nieuw Links is met ordinair moddergooien groot geworden. Vroeger schreef HBC je in VN als fascist de grond in. Nu neemt GS je op de korrel en beland je per ongeluk in een verkiezing van Revu. Geen nieuws onder de zon.
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Frollo het volgende:
Nee, maar HBC en zijn clubblaadje VN wel. Hij is de godfather van de GS-journalistiek.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij schaart GS en de Revu onder "NieuwLinks"?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |