Citaat: Volgens mij ben je geknipt voor de functie maar wij denken dat jij als randstadse niet tussen de noorderlingen zal passen.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Te randstads? Die kende ik nog niet.
WTF does that mean, anyway?
Je bent niet saai genoeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Citaat: Volgens mij ben je geknipt voor de functie maar wij denken dat jij als randstadse niet tussen de noorderlingen zal passen.
Je begrijpt wel dat je dat soort woorden niet letterlijk moet nemen maar dat er wel een bepaalde boodschap bij zit?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Citaat: Volgens mij ben je geknipt voor de functie maar wij denken dat jij als randstadse niet tussen de noorderlingen zal passen.
Zeg dan gelijk dat ze te direct en te bot is.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat je dat soort woorden niet letterlijk moet nemen maar dat er wel een bepaalde boodschap bij zit?
en toen ik er nog even over na ging denken dacht ik, ohja dat zegt die vrouw eigenlijk al letterlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat ze te direct en te bot is.
Jij zou ook geen vertaler moeten worden.
Uhuh.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat je dat soort woorden niet letterlijk moet nemen maar dat er wel een bepaalde boodschap bij zit?
trouwens, eigenlijk wel deze
Zover ik heb opgevangen niet. Ze woont in hij heeft wel inkomen. Dus dan geen uitkering.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
Stomme vraag Huppel, maar krijg je wel een uitkering? (Als je het niet zou willen zeggen...)
Suc6quote:Op woensdag 22 december 2010 09:14 schreef Yuki het volgende:
Eerste dag helemaal zelfstandig aan t werk, wish me luck!!![]()
succesquote:Op woensdag 22 december 2010 09:14 schreef Yuki het volgende:
Wat aandoenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 09:14 schreef Yuki het volgende:
Zoiets dacht ik ook begrepen te hebben inderdaad, maar wist het niet zeker.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:09 schreef Godtje het volgende:
Zover ik heb opgevangen niet. Ze woont in hij heeft wel inkomen. Dus dan geen uitkering.
Koffie in glas?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:19 schreef PeuRac het volgende:
waarom drinken mensen lekkere koffie vaker uit een glas?
Daar heb jij weer een soort van puntquote:
Dat mag geen eens rappen hetenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:29 schreef DustPuppy het volgende:
Waarom heet het "Zing(!) een liedje voor me, Frans" terwijl hij alleen maar staat te rappen.
Dat is niet zingen!
en HW, zin in het weekend?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb jij weer een soort van punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |