quote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
I kkrijg RSI gekmijn hand alles doet echt FUCKING pijn ineens
Hier ben ik ook voor, maar of de opbrengst hoog is.. dunnowquote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het met je eens
Laten we volgend jaar het SR geld eens binnen de grenzen houden
Wel homo's verder. Maar daar gaat het niet over.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ik zit hier te janken. Wat een muziek wat een tekst
dat klopt, het behoren er 300 te zijn, bij mij bevat p7 2 postsquote:Op woensdag 22 december 2010 02:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mijn topic had ik 301
Maar ik maak maar een geintje hoor, als er maar een nieuwe is
Ik zeg het ook in grote schaamtequote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef dasorakel het volgende:
[..]
je bedoelt te grootste bagger?
Wie? Oh Mondriool.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:20 schreef CindieY het volgende:
Wat dat betreft heeft Miss Montreal gelijk: being lonely at christmas doesn't have to be a bad thing
wat heeft dat te doen met pedo's?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom mogen mensen geen steen kopen op een groot plein![]()
Die kan lullig opgevat wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:20 schreef CindieY het volgende:
Wat dat betreft heeft Miss Montreal gelijk: being lonely at christmas doesn't have to be a bad thing
Stenigenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat heeft dat te doen met pedo's?
Enkelvoudig nekschot, dan is een doos kogels heeeel effectief
Nee ik vatte het ook niet negatief opquote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Goed van je![]()
Bedoel het ook niet perse negatief, die mensen van de voedselbank doen goed werk, die respect daarvoor. Denk alleen dat mensen eerder geven aan situaties waarin het levensbedreigend is.
Mja heb ook drie weken lang zitten ontwerpen op de laptop, dat werkt ook niet heel bevorderend.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je eens wat rustiger aan doen
Zou wel leuk zijn, maar dat wil het RK niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het met je eens
Laten we volgend jaar het SR geld eens binnen de grenzen houden
Zonde van de kogels. Stenigen lijkt me veel leuker en dan kan dat geld naar een goed doel. Er zullen genoeg stenen worden verkochtquote:Op woensdag 22 december 2010 02:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat heeft dat te doen met pedo's?
Enkelvoudig nekschot, dan is een doos kogels heeeel effectief
BURN THIS CITY! BURN THIS CITY!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
FRANZ FERDINAND - THIS FIRE
THIS FIRE IS UNDER CONTROL, IM GONNA BURN THIS CITY
hebben ze ook in de studio. Antwoord: jij met je belastingcenten!!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:21 schreef Guanabana het volgende:
Wie betaald trouwens al het licht + apparatuur dat 24/7 aanstaat...
Under control en dan de hele city platburnen.. Vreemde tekst eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
FRANZ FERDINAND - THIS FIRE
THIS FIRE IS OUTA CONTROL, IM GONNA BURN THIS CITY
Idd, want dan kun je na kerst helemaal de mijne zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 02:20 schreef CindieY het volgende:
Is dat zo?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:20 schreef CindieY het volgende:
Gelukkig is stenigen wel een hele menselijke oplossing, die echt laat zien dat we niet meer Middeleeuws zijn hierquote:Op woensdag 22 december 2010 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zonde van de kogels. Stenigen lijkt me veel leuker en dan kan dat geld naar een goed doel. Er zullen genoeg stenen worden verkocht
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, want dan kun je na kerst helemaal de mijne zijn.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, want dan kun je na kerst helemaal de mijne zijn.
Ahhhhh ook een goed idee ±Yquote:Op woensdag 22 december 2010 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zonde van de kogels. Stenigen lijkt me veel leuker en dan kan dat geld naar een goed doel. Er zullen genoeg stenen worden verkocht
er staat outa.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Under control en dan de hele city platburnen.. Vreemde tekst eigenlijk
Ja. Vind dat er wat liefde betreft iets teveel 'waarde' ofzo wordt gehecht aan kerst.quote:
Het moet dan ook een afschrikmiddel zijn want dat zijn de huidige straffen overduidelijk nietquote:Op woensdag 22 december 2010 02:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig is stenigen wel een hele menselijke oplossing, die echt laat zien dat we niet meer Middeleeuws zijn hier
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
Alsof de strafmaat er ook maar iets mee te maken heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 02:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het moet dan ook een afschrikmiddel zijn want dat zijn de huidige straffen overduidelijk niet
Kerst is mooiquote:
quote:
ctrl shift!quote:
Ik had vet veel zin in kerst dit jaar en nu heb ik echt teringgezeik met mijn ouders en nu begin ik bijna te janken als ik alleen al aan kerst d enk, omdat ik straks 100 keer de vraag krijg hoe kerst was en i kalle verhalen van vriendinnen moet aanhoren oe leuk het was en wat ze hebben gedaan en wat voor cadeautjes ze hebben gekregen en hoe gezellig het allemaal was.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Vind dat er wat liefde betreft iets teveel 'waarde' ofzo wordt gehecht aan kerst.
enige wat er goed is is t eten en drinkenquote:
Jij denkt van niet? Jij denkt dat iemand zich niet bedenkt als hij openbaar wordt gestenigd als hij zich vergrijpt aan een kindquote:Op woensdag 22 december 2010 02:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof de strafmaat er ook maar iets mee te maken heeft
Sneaky bastard! Nu lijkt mijn quote echt nergens op te slaanquote:
dat doen we dan ookquote:Op woensdag 22 december 2010 02:24 schreef tong80 het volgende:
Deze bagger was alternatief.
Mogen we mooi vinden.
Neu, eigenlijk nietquote:Op woensdag 22 december 2010 02:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij denkt van niet? Jij denkt dat iemand zich niet bedenkt als hij openbaar wordt gestenigd als hij zich vergrijpt aan een kind
Misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 02:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, eigenlijk nietHoe graag we ook willen dat het zo simpel werkt.
Wahahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 02:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
an wil ik wel de eerste steen werpen
Wie is er dan meer ontwikkeld, de pedo of diegenen die de stenen werpen?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
an wil ik wel de eerste steen werpen
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
voor hoeveel geld we gerard wakker kunnen maken
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
gaan arme geer toch niet uit bed trekken
Dadelijk nog 25 euro ofzo ook nogquote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Dit gaat toch over muziek? huh?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Stuart het volgende:
Okay, het wordt te serieus voor dit topic vrees ik Piles
doe eens een gok, en je stelt die vraag aan een vader van kinderen...quote:Op woensdag 22 december 2010 02:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie is er dan meer ontwikkeld, de pedo of diegenen die de stenen werpen?
Een beetje niveau kan dit topic wel gebruiken, ook op dit tijdstipquote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Stuart het volgende:
Okay, het wordt te serieus voor dit topic vrees ik Piles
Doe dat dan zelf ook ja...quote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit gaat toch over muziek? huh?
quote:
Ik vind het stenen werpen misschien nog wel erger. Pedofielen zijn ziek, snapje.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe eens een gok, en je stelt die vraag aan een vader van kinderen...
Doe eens een gok?
Ging jij trouwens niet ? Niet dat ik het erg vind dat je er nog bentquote:
Was sarcastisch..quote:
Ja hoevaak gaan mensen dat nog vragenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ging jij trouwens niet ? Niet dat ik het erg vind dat je er nog bent.
Verslaafdequote:Op woensdag 22 december 2010 02:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hoevaak gaan mensen dat nog vragenik zeg altijd 20x dat ik ga en dan ben ik ineens weg maar ik ben verslaaahaafd
Let jij nou maar op jezelfquote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit gaat toch over muziek? huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |