Hm. Ik heb dat album omdat ik zo'n fan was van dat nr, maar iedere keer weer zet ik em toch maar weer af. Zo underrated zijn ze dus niet wat mij betreftquote:Op woensdag 22 december 2010 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fiction Plane ook! zo underrated.
Zoon van Sting! & Band.quote:
Dat is zoooooo'n gaaf filmpjequote:
Ehm, kweenie? Ik kom idd uit Groningen, maar ik spreek geen dialectquote:Op woensdag 22 december 2010 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij kwam toch uit groningen? wat is agent in het Gronings nog maar weer?
Okquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm. Ik heb dat album omdat ik zo'n fan was van dat nr, maar iedere keer weer zet ik em toch maar weer af. Zo underrated zijn ze dus niet wat mij betreft
quote:
Ik word rustig van hun muziekquote:Op woensdag 22 december 2010 02:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm. Ik heb dat album omdat ik zo'n fan was van dat nr, maar iedere keer weer zet ik em toch maar weer af. Zo underrated zijn ze dus niet wat mij betreft
Denk erom of ik pas de TT aanquote:Op woensdag 22 december 2010 02:05 schreef tong80 het volgende:
Goedeavond het is nu 2 uur. Midden in de nacht bedoel ik. ANP. Anale Nep Posers even weg.
Het nieuws laat even op zich wachten. De Postduif heeft het te moeilijk.
Het weerbericht is hetzelfde als een uur geleden. Hier en daar kutweer, hagelslag en slechte buien bij de moderators.
had ook het Groningse zinnetje gehoord voor er ligt ene agent in het waterquote:Op woensdag 22 december 2010 02:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm, kweenie? Ik kom idd uit Groningen, maar ik spreek geen dialect
tongtopic?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Denk erom of ik pas de TT aan
quote:
ik bedoel voh Kimquote:Op woensdag 22 december 2010 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is levensgevaarlijk die man
Gaat hem wel lukken denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 02:06 schreef CindieY het volgende:
Wel lullig dat die headlines weer door gaan, ik merk nu alweer dat Coen Willie er bij probeert te betrekken
Whehe, ok. Ik zou even googlen dan, denk dat je 't wel vindtquote:Op woensdag 22 december 2010 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had ook het Groningse zinnetje gehoord voor er ligt ene agent in het water
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:06 schreef CindieY het volgende:
Wel lullig dat die headlines weer door gaan, ik merk nu alweer dat Coen Willie er bij probeert te betrekken
Hahaquote:
quote:
Er kwam zowaar geluid uit Willie. Ik was me er eigenlijk niet meer eens van bewust dat ie er nog was.quote:
Ben jij familie van dennis weening ?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen vragen altijd of ik familie ben van die Dennis Weening. Ik heb niet eens dezelfde achternaam.
Ik zou gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 22 december 2010 02:08 schreef dasorakel het volgende:
hmmz vijf uur slaap, nog inkorten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |