quote:Op woensdag 22 december 2010 01:59 schreef tong80 het volgende:
Waarom praten die negers door de muziek heen ?
Niet altijdquote:Op woensdag 22 december 2010 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom zijn mannen altijd vervelend dronken en vrouwen juist leuk dronken
Klopt ook niet altijdquote:Op woensdag 22 december 2010 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom zijn mannen altijd vervelend dronken en vrouwen juist leuk dronken
Hey Judequote:
Giel doet het vaker dan andere, iig tijdens wat ik meekrijgquote:Op woensdag 22 december 2010 01:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alleen omdat Giel het is zekerflikker toch op zeg (niet jij persoonlijk uiteraard).
Da's z'n werk hequote:Op woensdag 22 december 2010 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Arme Rachid die nu ook nog wakker is.
Verspilde moeitequote:
ff f5! heb je waarschijnlijk op een quote geklikt.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom staat mijn pagina ineens op 25 ppp ingesteld
hmmz okeej... ik vertrouwde op mijn kennis...quote:Op woensdag 22 december 2010 02:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit lied, bij Eric.. over HIV tests
1,7 denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 02:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Op hoeveel zouden ze morgen zit?
quote:
Maakt niet uit, waar was die lieve dame die heb misschien ging shazam'enquote:Op woensdag 22 december 2010 02:02 schreef dasorakel het volgende:
[..]
hmmz okeej... ik vertrouwde op mijn kennis...
sorry die was niet toereikend
quote:
Weet ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, je hebt geen dondersgeile netwakkerstem?
Lief dagboek,quote:Op woensdag 22 december 2010 02:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb Hit The Road Jack gedaan met muziek met drie vriendinnen, allemaal hetzelfde jurkje aan als achtergrondkoor en ik een hoedje en een zonnebril op en mongolisch doen achte rde piano en toen hadden we een 8.7.
smeres!quote:
Duhquote:Op woensdag 22 december 2010 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar hem op fok krijgen ga ik niet proberen
.
Fiction Plane ook! zo underrated.quote:
Was toch uhuquote:
wie?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fiction Plane ook! zo underrated.
quote:
| Forum Opties | |