Middag.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 22 december 2010 13:27 schreef Pumatje het volgende:
Goedemorgen mensen.
drukkere dag vandaag
aangemeld bij hostnet voor een domeinnaam, e-mail adres.
Kamer van koophandel papieren ingevuld.
straks de postpakketjes ophalen, 2e mobiel met pre paid halen voor de onderneming
en dan naar de kvk
Ben daar ooit is langs gereden toen ik in de buurt was, je schrikt toch wel van de hoeveelheid materieel die daar staat weg te rotten.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
Bij Domeinen staan nog een flink aantal Pruttels voor ¤1 het stuk.
Nu blijkt dat over 3 kwartier de man van de verzekeringen komt, fuuuuuuck!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:40 schreef jankaas020 het volgende:
Maar nee, ik heb verlof en morgen toch niets te doen.
Wat kost dat nou? De Hr Ms 010 en 020 verzekeren?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nu blijkt dat over 3 kwartier de man van de verzekeringen komt, fuuuuuuck!
mogge, trouwens!
'quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat kost dat nou? De Hr Ms 010 en 020 verzekeren?
3 knaak 50 en een briefje van 12.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat kost dat nou? De Hr Ms 010 en 020 verzekeren?
Genoeg om Vlaanderen weer toe te eigenenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze hebben idd nog erg veel liggen ja. Kun je een heel leger mee uitrusten mbt overtollig materiaal.
Er zijn nog duizenden militairen en burgers aan het werk. Niet alle onderdelen werken van 0800 tot 1700 en hebben nu verlof.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:53 schreef gerco94 het volgende:
heeft heel defensie verlof?
of gaat AMO enz wel gewoon door?
ok.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn nog duizenden militairen en burgers aan het werk. Niet alle onderdelen werken van 0800 tot 1700 en hebben nu verlof.
Daar is een camouflage oefening bezig. Je zult er dus niemand zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:58 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ok.
ik zou anders morgen naar een oefenterrein, moet maar ff kijken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Pas maar op, de NL krijgsmacht heeft ook al bijna "Belgische toestanden".quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Genoeg om Vlaanderen weer toe te eigenen
Ik zou een vlieger nemen. Dat werkt wat makkelijker.quote:
je snapt me welquote:Op woensdag 22 december 2010 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou een vlieger nemen. Dat werkt wat makkelijker.
Hotel Bravo!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef hcwp het volgende:
De mensen bij def kunnen weer eens bijzonder weinig. Vandaag een brief gekregen met of ik andermaal diploma's en paspoort enzo wil sturen, omdat dit blijkbaar nog ontbreekt in mijn digitale dossier. Faalhazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |