Niet posten om de cijfers, wat me tijdens SR soms iets te vaak gebeurtquote:Op woensdag 22 december 2010 01:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan nog, ik zie het punt niet. Als mensen het niet leuk vinden om de stats te zien, had je dat ding net zo goed niet kunnen maken. Wat wil je dan?
Gimmehquote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb allerlei soorten chips, maar heb er geen zin in. Had ik maar iets lekkers als worstenbroodjes ofzo
.
Ik heb net chips op maar worstenbroodjes lust ik ook wel nuquote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb allerlei soorten chips, maar heb er geen zin in. Had ik maar iets lekkers als worstenbroodjes ofzo
.
Dan breng die chips hierquote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Ik denk. Dat dat onzin is.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet posten om de cijfers, wat me tijdens SR soms iets te vaak gebeurt
Kom maar halenquote:
geef dan maar aan mij die popcornquote:Op woensdag 22 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan breng die chips hierIk heb eigenlijk geen zin in popcorn, maar da's 't enige wat je zo lekker gedachteloos kunt wegkauwen
Een zak chips was mijn avondeten en heb nu al de hele honger.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb net chips op maar worstenbroodjes lust ik ook wel nu
Nog 20 minutenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:39 schreef Pino112 het volgende:
Het lijkt nu een beetje op de Freaknacht, beetje mensen en nummers afkappen.
Chips als avond etenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Een zak chips was mijn avondeten en heb nu al de hele honger.
oh, je bedoeld expres nummer 1 willen staan qua posts enzo? moet je niet bij mij zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet posten om de cijfers, wat me tijdens SR soms iets te vaak gebeurt
Oh, en Zeeuws-Vlaanderen
Ik heb nog magnetron spaghetti maaltijd en lasagna, maar weet niet.. weet niet of ik het nog laat maak, of gewoon weer tot 06.00 zoals andere dagen dan heb ik wel eten nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Kom maar halenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan breng die chips hierIk heb eigenlijk geen zin in popcorn, maar da's 't enige wat je zo lekker gedachteloos kunt wegkauwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |