Die eerstequote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja idd, want dan post je de lapo... denk je.. hmmmm lalalalalaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er moet automatisch een bericht komen dat je lapo hebt en dat je een nieuwe moet openen, dit gebeurt te vaak idd.
Hoe moet ik nou zonder jou!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij het GH maar vriendin komt dan dussss dan post ik hier niet zoveel dus ik wil vandaag even mijn record overschrijden
Dat komt uit negerinnen.quote:
Ja of dat ding gaat dicht terwijl je ee nbericht aan het typen bent en dan denk je oh shit, wachten op het nieuwe topic en dan komt het maar niet en komt het maar niet enquote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja idd, want dan post je de lapo... denk je.. hmmmm lalalalalaen dan kijk je weer.. zie je dat je de lapo hebt... "OMFG LAPO NOESSS
"
Warme chocomelkquote:
slaap lekker!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef Feivel1 het volgende:
Hé, jongens, ik duik de mand in. Slaap lekker en tot morgen allemaal!
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef Feivel1 het volgende:
Doeiiiiquote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef Feivel1 het volgende:
Zo vaak heb ik de lapo nietquote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
je invoervak wordt rood als je de lapo hebt...
Het invoervak wordt ook rood als je niet de lapo hebt maar er zijn 301 posts gemaakt.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
doei.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef Feivel1 het volgende:
Ook als je niet de lapo hebtquote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |