Wacht maar tot je een groen pakkie aan hebt, met alle (niet)rechten van een soldaat en er staat een drill-sergeant voor je met alle RECHTEN van een sergeant, die het ook nog eens geen ene klote interesseert wat jij te melden hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aan mij zouden ze een hele slechte hebben.
Hoezo kom jij daarquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef Dementor het volgende:
SeniorenGeluk.nl (50+) De grootste site voor 50-plussers. Dating, chatten en veel meer! www.SeniorenGeluk.nl
Wat een ad.
Dan tik ik er zo uit vanwege gewetensbezwaren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een groen pakkie aan hebt, met alle (niet)rechten van een soldaat en er staat een drill-sergeant voor je met alle RECHTEN van een sergeant, die het ook nog eens geen ene klote interesseert wat jij te melden hebt.
Dat dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een groen pakkie aan hebt, met alle (niet)rechten van een soldaat en er staat een drill-sergeant voor je met alle RECHTEN van een sergeant, die het ook nog eens geen ene klote interesseert wat jij te melden hebt.
Jij bent ook niet lekker...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah voor iedereen onder de 60 (bijvoorbeeld) bij meer dan een half jaar werkeloos 20 uur sociale dienstplicht per week lijkt me wel wat. Nu zouden ze mooi kunnen sneeuwruimen bijvoorbeeld.
Dat lijkt me echt handig, dan krijg je zo'n chained gang op straat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lekker...![]()
Dus als iemand op zijn 20ste verjaardag aan het werk is gegaan en op zijn
50ste verjaardag ontslagen wordt (en dus 30 !! jaar sociale premies heeft betaald)
mag na een half jaartje sneeuw gaan ruimen???
Laten ze lekker de Bijlmerbajes leegtrekken dan als we toch die kant opgaan en
zet die klerelijers aan het werk, die nu gewoon in de bajes te lopen ping pongen
en op hun nest liggen te blowen.
jij moet echt verhuizen naar Duitsland und Schnell ook
Nou ja, ik stelde het wat zwart/wit, voor gevallen als jij noemt kunnen we wel ontheffing verlenen. Ik blijf een PvdA'er tenslottequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus als iemand op zijn 20ste verjaardag aan het werk is gegaan en op zijn
50ste verjaardag ontslagen wordt (en dus 30 !! jaar sociale premies heeft betaald)
mag na een half jaartje sneeuw gaan ruimen???
zet die klerelijers aan het werk, die nu gewoon in de bajes te lopen ping pongen
jij moet echt verhuizen naar Duitsland und Schnell ook
Met glad weer is dat juist lachen. Als er één uitglijdt zie je de rest als dominostenen vallen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt handig, dan krijg je zo'n chained gang op straat.
Haha, ik zie mogelijkheden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met glad weer is dat juist lachen. Als er één uitglijdt zie je de rest als dominostenen vallen.
Je kunt ze dan ook zo aan een slippende stadsbus koppelen om te trekkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met glad weer is dat juist lachen. Als er één uitglijdt zie je de rest als dominostenen vallen.
hmmmm okequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik stelde het wat zwart/wit, voor gevallen als jij noemt kunnen we wel ontheffing verlenen. Ik blijf een PvdA'er tenslotte
Top idee, wel onder voorwaarde van het zingen van dit nummer , gezellig dat gezang op straatquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zullen wel vals zingen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Top idee, wel onder voorwaarde van het zingen van dit nummer , gezellig dat gezang op straat![]()
Fuck weet je wel hoeveel pijn dat doet, met je blote voeten in de sneeuw rondlopen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zullen wel net vals zingen.
Dus laten ze hun kop maar houden.
Jochies die oude vrouwtjes beroven of invalide mensjes uit
hun rolstoel pleuren, of 2 jarige kindertjes van hun kettinkje beroven
mogen van mij sneeuwruimen.![]()
Op hun blote voetjes
kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuck weet je wel hoeveel pijn dat doet, met je blote voeten in de sneeuw rondlopen?
Nou ik doe het soms als ik brood uit de vriezer moet hebben en geen zin heb om iets aan te trekken.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan me er iets bij voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |