ook nog wel wat bruikbaarsquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toemaar! Allemaal pruttel of ook wel wat bruikbaars?
Spring voor twente, spring voor twentequote:
*springt*quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Spring voor twente, spring voor twente
quote:
Spring je mee?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Spring voor twente, spring voor twente
mag ik op jou springen?quote:
volgens mij had ik 'm doorquote:
* rulerofdeath springt voor Twente op Markoquote:
Lovemetal \m/quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HIM - Right here in my arms
\m/
* rulerofdeath springt op Markoquote:
Jump up jump up and get downquote:
omdat je een doemdenker bent?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
Waarom dacht ik dat Twente zou verliezen?
jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath springt op Marko
al plat genoeg?
Ik zag hier van alles over doelpunten en Twente die slecht speelde, dus ik trok conclusiesquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat je een doemdenker bent?
ah, oke.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag hier van alles over doelpunten en Twente die slecht speelde, dus ik trok conclusies
Als je nou niet springt dan ben je homofiel.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath springt voor Twente op Marko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je nou niet springt dan ben je homofiel.....
Jij bent homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dacht dat je spring in 't veld van achternaam heette.quote:
Uri, ben jij dat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Dacht dat je spring in 't veld van achternaam heette.
nu kun je 't opslurpenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja. Mijn ijs is gesmoltenHad geen lepel om het op te eten.
Buiten heb je weer vers ijsquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja. Mijn ijs is gesmoltenHad geen lepel om het op te eten.
Potdomme. Heet je niet toevallig Sherlock van achternaam?quote:
Dat is mijn moederskantquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Potdomme. Heet je niet toevallig Sherlock van achternaam?
HIMquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HIM - Right here in my arms
\m/
Omdat er iets wittigs op de weg ligt?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom heeft de bus moeite met dit weer?
mijn auto had nergens last vanquote:Op woensdag 22 december 2010 08:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom heeft de bus moeite met dit weer?
ze hebben wel vaker geschoten, maar die gingen over/naastquote:Op woensdag 22 december 2010 09:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een kutpot was het
Vitesse heeft 2 keer op goal geschoten ofzo
yeah, surequote:Op woensdag 22 december 2010 10:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Neem aan dat je m'n punt snapt
Yes! Vanaf vorige week donderdag alquote:Op woensdag 22 december 2010 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met Astrid? Heb je vakantie?
Prima. Nog twee dagen 'werken', dan twee dagen vrij!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yes! Vanaf vorige week donderdag al
Goedgoed en hoe is ie daar ?
Wtfakquote:Op woensdag 22 december 2010 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima. Nog twee dagen 'werken', dan twee dagen vrij!
Gisteren lekker wezen shoppen in Denekamp en Nordhorn.Leuke spulletjes gekocht voor het
huis.
Bij Oosterik geweest en XXXLutz. Weinig te beleven, gewoon lekker snuffelen naar prullaria... en een héérlijke cordon blue mit pommes und gemüse gegeten.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wtfak
ik was anders gister naar Nordhorn gegaan en anders vanmiddag ...
ghehe.
Was er nog veel te beleven?
Lekker vrij is nice
Ga je nog iets speciaals doen met Kerst?
Och ik dacht die is het centrum van Nordhorn in geweest..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij Oosterik geweest en XXXLutz. Weinig te beleven, gewoon lekker snuffelen naar prullaria... en een héérlijke cordon blue mit pommes und gemüse gegeten.
Zaterdag naar pa & ma en zondag naar Amsterdam!
en wat nu dan? heb je trouwens ook dat 'hinge'-probleem? dat als je de telefoon op z'n kant houdt, dat hij dan openklapt zeg maar?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nope, deze heeft precies dezelfde problemen..
Jij met je HD?
Ach het zelfde nog, ik denk dat ze zelf eens beter moeten testen hoe die telefoon op lange duur reageert op het besturings systeem / apps.. niet dat als het even leuk doet dat ze hem op de markt smijten want hij geeft precies dezelfde kuren als ik met mijn eerste had dus ik heb voor jan piet snot een nieuwe gekregen...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat nu dan? heb je trouwens ook dat 'hinge'-probleem? dat als je de telefoon op z'n kant houdt, dat hij dan openklapt zeg maar?
HD bevalt prima, al wat apps geïnstalleerd; vrijdag hele dag de tijd om te knoeien
Veel plezierquote:
kijk aan! je gaat jezelf even van alle kanten op de gevoelige plaat laten vastleggen?quote:
Preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk aan! je gaat jezelf even van alle kanten op de gevoelige plaat laten vastleggen?
Met Mr.T?quote:
Uiteraardquote:
zozo, dat klinkt heel watquote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesVan onder naar boven van binnen en van buiten.
Ik kan ook redelijk foto's maken. Mr. T kan heel goed foto's maken. That's the differencequote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef Daywalk3r het volgende:
David? En ikzelf kan ook wel redelijk foto's maken, heb alleen (nog) geen goede camera.
Check. Maar ik doe doorgaans geen modelfotografie...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
UiteraardZijn er andere fotografen in Tof?
Ik ben geen modelquote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Check. Maar ik doe doorgaans geen modelfotografie...
Kloptquote:
Ik zie eruit als een kruising tussen House en Wesley Sneijder...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Och ik dacht die is het centrum van Nordhorn in geweest..
Mijn vader wou ook nog naar xxxlutz dus straks was ik je tegen gekomen
weet jij hoe ik eruit zie maar ik niet hoe jij eruit ziet .![]()
Nog prullaria gekocht dan?
Duits eten is vaak wel goed te eten
Lekker kerstachtig in Amsterdam, ik denk dat het wel druk zal worden in A'dam..
Nou ja, mensenfotografie dan...quote:
Oeh, architectuurquote:Op woensdag 22 december 2010 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou ja, mensenfotografie dan...
Heb wel eens wat exen 'gedaan', maar ik ben beter in (urban) architectuur...
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt![]()
Nee, gewoon foto'tjes van 't peerd en mij
Ik denk dat hij meer op urbex bedoeld.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, architectuurIs ook een kunst an sich
Zoiets mooi op de foto zetten is een kunst an sichquote:Op woensdag 22 december 2010 13:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer op urbex bedoeld.
[ afbeelding ]
Daar doel ik inderdaad op.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer op urbex bedoeld.
[ afbeelding ]
Als ik een dSlr heb ga ik eens meequote:
wat is je nieuwe project dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog 2 uurtjes werken aan m'n nieuwe project en dan naar huis
Ja... Ik zag hetquote:Op woensdag 22 december 2010 15:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook, maar de weersverwachtingen zijn een beetje beroerd
Maar, een beetje sneeuw is geen ramp toch?quote:
Sneeuw is welkom, maar voor de buitenopnames moet het wel stoppen met sneeuwen, want dat werkt absoluut niet prettig. Bovendien is het dan bewolkt, waardoor er eventueel een flitser nodig is om de schaduwen bij te lichten, maar de flitser is dus niet weerbestendig, de camera gelukkig wel. En het moet natuurlijk stoppen met ijzelen, want wat ik op dit moment op Twitter leesquote:Op woensdag 22 december 2010 15:57 schreef Samzz het volgende:
Maar, een beetje sneeuw is geen ramp toch?
Hmmmmquote:Op woensdag 22 december 2010 16:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sneeuw is welkom, maar voor de buitenopnames moet het wel stoppen met sneeuwen, want dat werkt absoluut niet prettig. Bovendien is het dan bewolkt, waardoor er eventueel een flitser nodig is om de schaduwen bij te lichten, maar de flitser is dus niet weerbestendig, de camera gelukkig wel. En het moet natuurlijk stoppen met ijzelen, want wat ik op dit moment op Twitter lees:
Spekglad op de A35 meerdere glij partijen.
WAARSCHUWING: IJzel op A35, maximum snelheid is tijdelijk 50 km/pu! #ijzel #a35 #waarschuwing
Twee keer bijna ongeluk gehad. 't is spekglad rond Hengelo - Delden
WAARSCHUWING: Het is spekglad op de A35 vanwege ijzel! Tientallen ongevallen gemeld op de A35! #gladheid #a35 #ijzel RT AUB!
LET OP: Extreem veel ongevallen in korte tijd in Twente vanwege de ijzel! Vooral rond Enschede en Hengelo zijn de wegen spekglad! #gladheid
Rijkswaterstaat gaat erxta strooien in Twente vanwege de ijzel. #gladheid
Het verkeer gaat op dit moment kruipend over de A35. #waarschuwing
Ik zal vanavond beslissen of het doorgaat. Nu een kerstborrelquote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef Samzz het volgende:
HmmmmJa, het heeft flink geijzeld net.
Laten we het afwachten en meteen een andere datum prikken, mocht morgen niet doorgaanPaard binnen heeft geen zin, want daar is alleen een stal
serieus?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoop dat we uitgeschakeld worden
Have fun!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal vanavond beslissen of het doorgaat. Nu een kerstborrel![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 22 december 2010 16:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal vanavond beslissen of het doorgaat. Nu een kerstborrel![]()
mooi een B-elftal opstellen dus en dan snel weer naar Eindhoven als de wedstrijd afgelopen isquote:Op woensdag 22 december 2010 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die beker staat al 100.000 keer in de kast van PSV, en ik word liever kampioen dan dat we die beker winnen.
succes!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, dat hoor ik net pas.
Brief móet er uit.
Ben dus weg hier
Double Fail!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die beker staat al 100.000 keer in de kast van PSV, en ik word liever kampioen dan dat we die beker winnen.
Inddquote:Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
Afellay doet vanavond niet mee, hij is niet meer gemotiveerd
Nee, Tilburgquote:Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef ACT-F het volgende:
Uitgeborreld
[..]
In Enschede? Zo ja, welke?
ook al zou je willen winnen vanavond, dat gaat je nu toch niet meer lukkenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd
En nu speelt Engelaar
Het kan nog makkelijk. Maja, PSV is geen cupfighter.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook al zou je willen winnen vanavond, dat gaat je nu toch niet meer lukken
Inddquote:Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb net de weersverwachtingen van morgen bekeken op de KNMI-site. OMG wat een sneeuw
Daar kun je over gissen, maar het begint vanavond rond 23:00 en het gaat aan één stuk door tot overmorgenmiddagquote:Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Indd
Collega had het over 20 cm erbij
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar kun je over gissen, maar het begint vanavond rond 23:00 en het gaat aan één stuk door tot overmorgenmiddag
Één grote, witte muur voor het raamquote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie wel wat ik morgenvroeg aantref als de gordijnen opengaan
dan is het ook heel wat meer dan 20cmquote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Één grote, witte muur voor het raam
Uhu, een meter of 3quote:Op woensdag 22 december 2010 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is het ook heel wat meer dan 20cm
Lijkt me niksquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat gaat het worden denk ik (en hoop ik!!)
Inddquote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
omg, wat een klojo bij Utrecht - Volendam
geen penalty bij op de hakken trappen, 4 minuten later wel penalty aan de andere kant geven bij een schwalbe
Ja, ik snapquote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef ACT-F het volgende:
San, de fotoshoot morgen moeten we uitstellen
Het begint vanavond al, en het gaat morgen de hele dag door t/m overmorgenmiddag. Dus het is een beste pak wat er gaat neervallen het komend 36 uur.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik stond vanmiddag in de berm met de autoen ik kwam dr niet meer uit
Damn... Fijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het begint vanavond al, en het gaat morgen de hele dag door t/m overmorgenmiddag. Dus het is een beste pak wat er gaat neervallen het komend 36 uur.
Oooh jij loopt ook in Oranje kleding incl een stokquote:Op woensdag 22 december 2010 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een kruising tussen House en Wesley Sneijder...
Wel wat leuke spullen gekocht, ja. Haardset, kussens voor op de bank, kaarsjes, decoratieve takken () en twee wastonnen...
Wel fijn als je wilt rollebollen in de sneeuwquote:
dondersquote:
Idd, toen maar iemand opgebeld die me eruit heeft gesleeptquote:
das wel klotequote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd, toen maar iemand opgebeld die me eruit heeft gesleept
Ik gleed gewoon naar de zijkant..dr was geen houden aan
ik ook!quote:
welke?quote:
Wut?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef GimmeGore het volgende:
Ow, ik dacht dat je Velp zo erg vond
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De kerstman. vorig jaar was tie er ook
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De kerstman. vorig jaar was tie er ook
Welkom terug vriendelijke vriendquote:
tnx!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welkom terug vriendelijke vriend![]()
welcome back, broquote:
hej vakantie?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
tnx!![]()
Kon niet meer naar Frankrijk dus kon naar huis
quote:
Nou, typisch Goor:quote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Het lijkt erop dat het in Goor zo wel begint
Het schiet inderdaad niet op hierquote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
lullige sneeuw bui is daar gevallen
Leuke woordgrap manquote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
lullige sneeuw bui is daar gevallen
tnx mate \m/quote:
nop, morgen terugkomen voor controle auto, zal dan wel horen wat de bedoeling is, begreep dat de opdrachtgever ook vrij is tussen kerst en oud&nieuwquote:
Leuk dat je er weer wasquote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Assiej het volgende:
Filmpje kijken en daarna naar bed![]()
Slaap lekker alvast
en dan andere vracht rijden?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
tnx mate \m/
[..]
nop, morgen terugkomen voor controle auto, zal dan wel horen wat de bedoeling is, begreep dat de opdrachtgever ook vrij is tussen kerst en oud&nieuw
Geen idee, merk/hoor t morgen welquote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan andere vracht rijden?
Whehequote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zou wel eens een menselijk toilet willen zijn...
Das lief, jij ook! Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer wasWelterusten
Ben nog onderwegquote:Op donderdag 23 december 2010 08:07 schreef Redbaron het volgende:
wekker pas om 9u maar nu al wakker![]()
Nog beetje naar stage kunnen komen David?
nouja met de auto en sneeuw schiet het ook lang niet goed opquote:Op donderdag 23 december 2010 08:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben nog onderweg![]()
OV. + sneeuw = instant fail
Uhu, de gemiddelde buschauffeur durft ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 08:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nouja met de auto en sneeuw schiet het ook lang niet goed op![]()
Mensen durven niet te rijden met sneeuw
ik welquote:Op donderdag 23 december 2010 08:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, de gemiddelde buschauffeur durft ook niet
klopt, stelletje klojo'squote:Op donderdag 23 december 2010 08:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nouja met de auto en sneeuw schiet het ook lang niet goed op![]()
Mensen durven niet te rijden met sneeuw
Tsja, en als je de vangrail had gekopt was het de schuld van rijkswaterstaat zekerquote:Op donderdag 23 december 2010 08:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik welGister op t nieuws vertelden ze dat het glad was...niets van gemerkt met ruim 140 over de a1/a35 waar Justin niet langs durfde
Neen mn eigen, maar had overal voldoende grip.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, en als je de vangrail had gekopt was het de schuld van rijkswaterstaat zeker
Bijna...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oooh jij loopt ook in Oranje kleding incl een stok?
Ah gewoon leuke prullaria dus
Ik had nog wel mooi beddengoed gezien van Joop... met mooi blauw erin
119 euro...
Ik liep maar gauw verder
zoals?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alles wat ik van Philips heb, gaat kapot...
electrische theelichtjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
M'n wekkerradio en m'n electrische theelichtjes...
Aftershave is iets voor tijdens of na je midlife crisis. Eau de toilette is voor jonge dekhengsten.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
zoek nog een geurtje, maar ik zie overal een onderscheid tussen "aftershave" en "eau de toilette"; wat is eigenlijk het verschil tussen die 2?
denk zelf dat ik, omdat ik het niet na het scheren gebruik maar meer als geurtje voor tijdens het uitgaan etc., eau de toilette zoek...
Mee eensquote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aftershave is iets voor tijdens of na je midlife crisis. Eau de toilette is voor jonge dekhengsten.
ik heb morgen en volgende week vrijdag hele dag vrij, maandag t/m donderdag gewoon nog werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |