"Die en die is ook weer dood, wist je dat al? Oh, en die heeft kanker. Ja, dat krijg je als je niet naar de kerk gaat. Wanneer ben jij voor het laatst naar de kerk geweest?"quote:Op woensdag 22 december 2010 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heerlijk toch, het zware eten, de zware gesprekken.
Laat ik dan maar JK zijn lijstje aanvullen met "zwarte shag".quote:Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
"Die en die is ook weer dood, wist je dat al? Oh, en die heeft kanker. Ja, dat krijg je als je niet naar de kerk gaat. Wanneer ben jij voor het laatst naar de kerk geweest?"
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En van die jurkjes waar de jesters bijna uitpuilen.
De zwarte jurken?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heerlijk toch, het zware eten, de zware gesprekken.
"Och HEERES HEERE, mocht het toch zo wezen dat U onze zoon beweegt Uw Huis weer te bezoeken, opdat hij niet in zonde leeft en ons te schande maakt in Uw Goddelijke Aangezicht."quote:Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef Q. het volgende:
"Die en die is ook weer dood, wist je dat al? Oh, en die heeft kanker. Ja, dat krijg je als je niet naar de kerk gaat. Wanneer ben jij voor het laatst naar de kerk geweest?"
Wel tof hè! Vond hem wel minder leuk dan de vorige.quote:
whehehehehehe sukkelquote:
Ik denk morgen rond een uurtje of 4 nog véél erger.quote:
Om 8 uur lag ik nog te stinken en de rest van de dag wil ik dood op de bank zitten!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehehehehe sukkelDat moet je ook 's ochtend om 8 uur doen , of om half 1 ofzoiets niet midden op de ochtend
Huuuu! Ik ga zo naar Hoog Catharijne. Daar zal het wel niet veel beter zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja. En niet 1 of 2 dan hè. Heul veul.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuu! Ik ga zo naar Hoog Catharijne. Daar zal het wel niet veel beter zijn.
Ik las Mokro.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vannacht wel naar de Makro.
Ik ook niet. Zaterdag van 13:00 tot 24:00 werken en zondag van 7:00 tot 23:00 in de auto zitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:31 schreef Tally het volgende:
Ik hoef helemaal niets in huis te halen! HA!
Wacht maar tot morgen!quote:
Ik eet buiten de deurquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zaterdag van 13:00 tot 24:00 werken en zondag van 7:00 tot 23:00 in de auto zitten.
yuk ah excellent troepquote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef KingOfMars het volgende:
Zaterdag zijn we de hele dag thuis en heb ik een schuif-de-onderdelen-in-elkaar-diner van idd, voornamelijk excellent meuk. Zondag zijn we de hele dag op pad en ontbijten we alleen thuis!
Nah, niet aanstellen! Stukkie vlees, wat groenten, voor de kleine wat van die aardappel kerstvormpjes meuk uit de oven en wat ijs als toetje. Ik ga me daar de hele dag in de keuken staan zeker! Dat doe ik wel als het GEEN kerst is en ik op m'n gemak de juiste ingredienten kan halen hoor.quote:
Die had je al eerder kennen halenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nah, niet aanstellen! Stukkie vlees, wat groenten, voor de kleine wat van die aardappel kerstvormpjes meuk uit de oven en wat ijs als toetje. Ik ga me daar de hele dag in de keuken staan zeker! Dat doe ik wel als het GEEN kerst is en ik op m'n gemak de juiste ingredienten kan halen hoor.
Ik heb er juíst met kerst allemaal geen zin an.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Die had je al eerder kennen halendie ingredienten dus
Maar ik ga niet normaal wel knap vreten maken en met kerst de Convenience Troep eten hoor
Nee man knap vreten gewoon.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er juíst met kerst allemaal geen zin an.. Dat moet gewoon gemakkelijk.
Dus flikkeren we een kant klaar verkracht stuk vlees met een niet te hachelen prefabsausje erin ?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat ik dan alleen mag opeten zeker. De één hoeft het niet de ander lust het niet J..
Sausje gaat in de kliko J, en doe niet zo elitair met je verkracht stuk vlees.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus flikkeren we een kant klaar verkracht stuk vlees met een niet te hachelen prefabsausje erin ?
Gourmetschotels zijn standaard idd niet de meest goede stukken vleesch Jquote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef KingOfMars het volgende:
Tweede kertsdag ga ik gourmetten met een Aldi gourmetschotel bij m'n schoonmoeder, DAT is pas verkracht vlees..
Zoals je kan zien hou ik niet van "convenience food" al werk ik zelf bij 1 van de grootse covenience leveranciers van nederlandquote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sausje gaat in de kliko J, en doe niet zo elitair met je verkracht stuk vlees..
Met van die kleine biefstukjes die in zo'n pannetje dat veel te lauw blijft compleet dood ligt te gaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Gourmetschotels zijn standaard idd niet de meest goede stukken vleesch JVrijwel niemand meer die dat dnog bij de slagert haalt.
Heerlijk J. Dikke knoflooksaus erop en vretenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met van die kleine biefstukjes die in zo'n pannetje dat veel te lauw blijft compleet dood ligt te gaan.
Het is eigenlijk best spannend dat gourmettenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef KingOfMars het volgende:
Of van die stukjes kip die na 10 minuten naast het hete gourmetstel te hebben gelegen werkelijk gonzen van de salmonella.
Volgens mij moet ik 1ste kerstdag Gourmetten met de schoonfamilie.quote:
Die pannetjes worden altijd pas heet genoeg als je al vol zit van het stokbrood enzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik 1ste kerstdag Gourmetten met de schoonfamilie.
Meestal wel prima / soms ook niet.
Ik vind gourmetten leuk , de eerste 10 minuten daarna irriteer ik me aan die kleine stukjes
Ik gebruik die pannetjes noooitquote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die pannetjes worden altijd pas heet genoeg als je al vol zit van het stokbrood enzo.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik gebruik die pannetjes noooitalleen voor wat champignons en ui , bak altijd gewoon op die plaat
Bron, link?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Gourmetten is zooooo 1995. PIZZARETTE gaat het helemaal worden.
Dat was op het journaal men !quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Gourmetten is zooooo 1995. PIZZARETTE gaat het helemaal worden.
Gourmetten ik weet niet jaren 70 iets tochquote:Op donderdag 23 december 2010 14:09 schreef KingOfMars het volgende:
En voor m'n gevoel is gourmetten meer 1983 dan 1995 hoor..
Goddank dat het bijna voorbij is dat kutdecembergedoe.
Libelle! Sjoe du men!!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://www.libelle.nl/201(...)nspitratie-recepten/
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef KingOfMars het volgende:
Kunnen we elkaar gewoon weer de tiefus in wensen zoals het hoort ipv dat kleffe gemeuk.
Heb je zon ding ?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://www.libelle.nl/201(...)nspitratie-recepten/
Zo is het maar net j.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:11 schreef KingOfMars het volgende:
Kunnen we elkaar gewoon weer de tiefus in wensen zoals het hoort ipv dat kleffe gemeuk.
Neersteken met 60 messteken.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:19 schreef KingOfMars het volgende:
Mag je kinderen die sneeuwballen op je ramen gooien nog steeds gewoon doodschieten of wat is tegenwoordig standaard?.
Je mag ze ook Ritueel Verbranden.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh okay. Dan weet ik dat enzo.
GVD Lekker GVD J Kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga maar eens dood op de bank zitten denk ik zo.
wYppy ook niet thuis ?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef KingOfMars het volgende:
Kleuter uitbesteed aan opa en oma dus ff de pootjes omhoog J.
Oh een 2e ipad ?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef KingOfMars het volgende:
Jawel maar die zit kertskado's in te pakken!
ik hou dr vanquote:
Ik ook A jongen Kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb gvd morgen vrij genomen gvd kut!
Dat heb je dan niet handig geplanned ?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet juist nog een dag werken morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |