hee, das mijn grap!quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter had gerard van 18 tot 6 gedaan
mislukte actie van vorig jaar, bieden op she uit de kleren, she trok zich terug bij bereiken bedragquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Swomp het volgende:
Waarom heeft fok dit jaar geen 3fm actie ! ?
Niet dat ik hier vorig jaar al was, maar ok
Mja ik dennkkkk dat het in de Marquee wel vet was geweest. STonden nu op de main stage.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hadden hun enthousiasme bewaard voor LL denk ik.En daar alles uit de kast gehaald..
Shoarmaquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
het schaap is geschoren, ik herhaal het schaap is geschoren
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mislukte actie van vorig jaar, bieden op she uit de kleren, she trok zich terug bij bereiken bedrag
Sorryquote:
De penis is gemolken, ik herhaal: De penis is gemolkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
de geit is van stal, ik herhaal de geit is van stalquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
idd.quote:
Ik las: Daar gaat Roemer.quote:
Het schaap is geneukt ik herhaal.. nee toch maar niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de geit is van stal, ik herhaal de geit is van stal
Ow Main Stage is idd te groot voor ze. Op LL stonden ze in India...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik dennkkkk dat het in de Marquee wel vet was geweest. STonden nu op de main stage.
zo'n schone dame als u mag best een grapje van mij jatten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |