Maar ik doe dus echt helemaal niks.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd dat mensen denken dat ik de hele dag geen flikker uit voer.![]()
Maar dat is dus niet zo hoor.![]()
Echt niet
Voor zover ik weet ben jij bezig met je derde boekquote:Op woensdag 22 december 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ik doe dus echt helemaal niks.
Dat ligt nu bij de proeflezers.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben jij bezig met je derde boek
Dan zit je toch niet niks te doen? Je bent nu in een fase waarin je blijkbaar wat minder te doen hebt. Ik hobbel zelf ook naar de vakantie (want oh ja, ik was overspannenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ligt nu bij de proeflezers.
Nou ja, okeequote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan zit je toch niet niks te doen? Je bent nu in een fase waarin je blijkbaar wat minder te doen hebt. Ik hobbel zelf ook naar de vakantie (want oh ja, ik was overspannen).
Het punt is dat ik er zo lethargisch van word. Als ik niks doe, ga ik ook niks doen. Terwijl als ik eenmaal bezig ben, ik veel sneller nog meer dingen oppak om te doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef Vanyel het volgende:
Hee, ik doe ook helemaal niks. Das toch hemels als het tijdelijk mag
Hoeveel?!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef lezzer het volgende:
Hier zou 15 tot 25 cm moeten vallen de komende uren volgens de berichten.
Ok dan ben jij erger dan ik. Mijn eten lijdt zelden onder mijn lethargie.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
En ik heb me NU pas kunnen zetten tot het maken van ontbijt... en ik ben al twee uur wakker en hongerig...
Als ik eenmaal achter die PC zit, moet er heel wat gebeuren voor ik er weer achter vandaan komquote:Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ok dan ben jij erger dan ik. Mijn eten lijdt zelden onder mijn lethargie.
Dat heb ik ook wel. Als ik niet oplet is het middag voor ik wat eet.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik eenmaal achter die PC zit, moet er heel wat gebeuren voor ik er weer achter vandaan kom
In waar?quote:
Hangt het niet ook samen met je gebrek aan sociaal leven? Ik kan me altijd toch makkelijker ergens toe zetten als ik een afspraak heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
Van de zomer dacht ik dat het door de hitte kwam, maar die is nu weg en ik heb het nog steeds
Nee, het hangt samen met de verwachting dat mijn maatje snel online komt om te gaan RPG'enquote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hangt het niet ook samen met je gebrek aan sociaal leven? Ik kan me altijd toch makkelijker ergens toe zetten als ik een afspraak heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |