abonnement Unibet Coolblue
pi_90300409
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Haha, het is voor mijn moeder. Sorry, ben nog helemaal flabbergasted.
Ah, ok! :)
Weet ze al dat ze wat gaat krijgen of is het een complete verrassing?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_90300679
Het is een complete verrassing! Het ging heel erg slecht met haar en nu krabbelt ze weer op. Wij hebben afgesproken morgen het te droppen en dan hoor ik haar reactie. Ik denk dat ze het fantastisch zult vinden, helemaal als ik vertel hoe het ontstaan is.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_90300914
Spannend!!! *O*
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_90303460
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan wel huilen. Zojuist kwam hier iemand (weet niet of ik dat bekend mag maken) met een kerstpakket ter grootte van mij haha. Morgen ga ik het aan haar geven, maar ik ben zo ontroerd vanwege het feit dat iemand dit doet.... Het is zo zwaar... Wauw.
check je pm even, volgens mij was ik wat vergeten te zeggen (al had ik dat wel eerder gepmt) :)
suck my asshole taco bender
pi_90305854
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]
Sorry, ben nog helemaal flabbergasted.
tis ff schrikken een fokker aan je deur he... ze komen echt buiten :)
suck my asshole taco bender
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 december 2010 @ 20:34:28 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90305986
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Remco_h het volgende:

[..]

tis ff schrikken een fokker aan je deur he... ze komen echt buiten :)
van een fokker schrik ik niet zo snel .. een FOK!ker daarentegen 8-) neej hoor, ik ken er inmiddels genoeg, ook persoonlijk in levenden lijve, één van hen is zelfs mijn beste vriendin geworden, en ik kan je verzekeren dat er een hoop bij zitten die een grote mond hebben, maar een klein hartje O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90306991
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Remco_h het volgende:

[..]

tis ff schrikken een fokker aan je deur he... ze komen echt buiten :)
Hahaha, een onbekende is altijd eng. Maar zo'n lief gebaar. Alsnog bedankt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_90309651
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hahaha, een onbekende is altijd eng. Maar zo'n lief gebaar. Alsnog bedankt.
niet teveel lief gebruiken in combinatie met mijn username... slecht voor mijn imago -O-

en nu ben ik toch een beetje zenuwachtig voor morgen :@
suck my asshole taco bender
  woensdag 22 december 2010 @ 21:38:37 #34
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90310290
Kerstpakketten = O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90313860
ik,ik,ik,ik, heb dagenlang stiekem :@ uren,uren,uren zitten te wachten, te loeren, te kijken
dat de status op : "chauffeur is onderweg" stond. Vandaag was het dan zo ver, om 22.00 werd het pakket van Papabear bezorgd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ *O* w/ ~:)

Een vooraf verhaal :+
ik woon in een flat, de intercom ging, dus ik dacht al :"yesssssssssss!". Word er chagrijnig
gezegd, :"kom je naar beneden?" :') ik was even geschokt, kon het bijna niet geloven
dat hij dat zei. Dus ik zei rustig op een kalme toon:" beste bezorger, luister eens, ik zit al vanaf de 17e op het pakket te wachten ", ten tweede: ' heeft de ander ook nog eens extra kosten gemaakt' ...........

Maar voordat ik überhaupt mijn punt 2 duidelijk wilde maken en wilde beginnen aan punt 3,
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiNG!!!!!!!!!!!! de deurbel :')
(schrok me helemaal wild o|O )

Dus ik doe de deur open, hij had het pakket al op de grond gelegd :o (er ligt nog volop sneeuw hier) en ging weg zonder maar ook iets te zeggen. Dus ik zeg nog snel: "bedankt jonge,
voor je zeer snelle bezorging, " en wens je fijne kerstdagen :W

maar ik deed het pakket open :D *O* :'( helemaal vol gepropt, en wat veel!!!!
Ik voelde me gewoon :@ :@ :@ . ik ging er vanuit dat ik misschien 4 a 5 producten zou krijgen, maar dit?! Papabear, je hebt het echt te gek gemaakt!! (ben er heel blij mee, echt,
ben gewoon helemaal overdonderd)

ik moet even bijkomen hier. :@ Ik ga even nadenken wat ik Papabear voor leuks/zinnigs kan sturen *O*
pi_90314095
Wat leuk!!! *O* *O* *O*
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 december 2010 @ 22:35:31 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90314126
om tien uur 's avonds nog een pakje? Dan hebben ze goeie zin gehad, normaal gaan ze niet zo lang door :o
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90314202
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef DJMO het volgende:
om tien uur 's avonds nog een pakje? Dan hebben ze goeie zin gehad, normaal gaan ze niet zo lang door :o
na 21.00 ging ik er niet meer vanuit dat het vandaag bezorgd werd :')
pi_90315042
Dit is echt het leukste topic ever. O+

Modjes, gaan we ook paaspakketten doen? :D O-)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 22 december 2010 @ 22:56:04 #40
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_90315614
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:31 schreef brunette82 het volgende:
Ik ga even nadenken wat ik Papabear voor leuks/zinnigs kan sturen *O*
Don't }:| Just enjoy ;) :*

[ Bericht 9% gewijzigd door Papabear op 22-12-2010 23:11:44 ]
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_90316158
Oeeh dit is zo leuk ^^
pi_90360539
Heul toevallig was ik even voor zessen vanavond nog in mn "nieuwe huisje" en TRING... Huh....Een pakejsmeneer......
Met een grote doos, een heul lief kaartje



Vol heerlijke DVD's.... snoepgoed...zalige thee'tjes.. cremetjes Boeken om lekker als de kids op bed liggen, onder een dekentje van te genieten en nog veul, veul meer!! O+

Lieverd..... Gewoon toch nog vóór de kerst!!!

Heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt! :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 23 december 2010 @ 21:46:16 #43
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90362814
Wat heerlijk Vamp! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 23 december 2010 @ 21:58:01 #44
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90363505
Een bericht van een blije ontvanger (even door mij gepost, want in dit geval wil de gever niet weten aan wie hij heeft gegeven, en dat weet hij ook niet, want ik heb de aanschaf en overdracht geregeld) ;)

*****

Gistermiddag, *ding dong*

Twee heule grote dozen! :o "Mama! Wat zit daar in! Mama! Maak snel open!!"


"Owww mama, dora koekjes! Spongebobkoekjes! Dropjes!! wc papier, die is voor jou mama, alsjeblieft, ow mama ook chips! Kijk nou mama wat er allemaal in zit! Mama kijk dan! Ook nog een kerstkaart in een envelopje, die is ook voor jou mama! Er zitten ook allemaal snippers in mama! Kijk dan wat leuk!!!"


Onnodig om te zeggen dat het dak er bijna af ging door het enthousiasme van mijn dochter O+ Verder konden we ook vlees halen voor te gourmetten en biefstuk voor 2 kerstdag en wat diepvriesspul moesten we ook nog zelf afhalen. Als klapper van de week kreeg mijn dochter een bon van halllfords onder haar neus... de 30e kunnen we een klein vuurwerkpakketje ophalen! Iets waarvan ze helemaal ging flippen. In onze straat wonen alleen half suffe bejaarden en de eerste de beste vuurpijl moeten we altijd minsten 10 minuten voor lopen.. we gaan nu dus zelf wat vuurwerk afschieten! Kerst kan voor ons niet meer stuk, als eerste door het overweldigende pakket met spullen, als tweede door het glunsterende bekkie van mijn kind! O+



Gulle gever, heel erg bedankt namens een heel erg blij gezin! O+ :* Onze kerst is nu al geslaagd!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_90367107
ik wil hierbij een warme douche geven aan Papabear, want ik was gister avond
gewoon overdonderd door zijn pakket *O* _O_
pi_90367392
En ik wil graag laten weten dat mijn moeder het pakket ontvangen heeft van Remco_h. Remco, ze vond het prachtig.... Ze was zo blij ermee dat ik hoop dat het jou een goed gevoel geeft. :) Dankjewel.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_90372160
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Tamashii het volgende:
En ik wil graag laten weten dat mijn moeder het pakket ontvangen heeft van Remco_h. Remco, ze vond het prachtig.... Ze was zo blij ermee dat ik hoop dat het jou een goed gevoel geeft. :) Dankjewel.
dit soort berichtjes geeft iedereen een goed gevoel *O*
suck my asshole taco bender
pi_90394597
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:04 schreef vamperotica het volgende:
Heul toevallig was ik even voor zessen vanavond nog in mn "nieuwe huisje" en TRING... Huh....Een pakejsmeneer......
Met een grote doos, een heul lief kaartje

[ afbeelding ]

Vol heerlijke DVD's.... snoepgoed...zalige thee'tjes.. cremetjes Boeken om lekker als de kids op bed liggen, onder een dekentje van te genieten en nog veul, veul meer!! O+

Lieverd..... Gewoon toch nog vóór de kerst!!!

Heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt! :*
:o hebben ze snel gedaan O+ geniet ervan :*
pi_90398792
Wat leuk om de reacties terug te lezen. Een aantal lieve fokkers hebben hier mensen een extra speciale kerst bezorgd. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90447808
heel mooi om te lezen dit... lees dit topic vaak savonds om weer een warm gevoel te lrijgen voor het slapen gaan.

ik hoop dat jullie 1ste kerstdag ook heel gelukkig en gezellig was. Ik heb met de kids lekker gegeten en tv gekeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')