"Ja, leuk. Koffie. Maar je staat niet op mijn lijstje. Wanneer ga je terug naar Malta?"quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had nou toch maar met haar afgesproken. Had je het allemaal geweten.
Ga je er ook een scriptie over schrijven zoals die amerikaanse?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik houd prestatielijsten bij, cijfers van 0 tot 10 en of ik nog een keer wil of niet
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ja, leuk. Koffie. Maar je staat niet op mijn lijstje. Wanneer ga je terug naar Malta?"
Ik drink heul geen koffiequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ja, leuk. Koffie. Maar je staat niet op mijn lijstje. Wanneer ga je terug naar Malta?"
Nee, dat is freakyquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je er ook een scriptie over schrijven zoals die amerikaanse?
Ga jij nu ook al gemeen doen?quote:
Werk aan je versierskills man! Zo'n uitspraak had je prima kunnen pareren met een "ik zal je eens een reden geven om mij aan je lijstje toe te voegen!".quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
ik vond t wel geinig eigenlijkquote:
Zou wel grappig teruglezen zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vond t wel geinig eigenlijkwilde dat ik zoiets bij had gehouden
Als mijn versierskills niet goed genoeg zijn voor haar, is zij niet goed genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werk aan je versierskills man! Zo'n uitspraak had je prima kunnen pareren met een "ik zal je eens een reden geven om mij aan je lijstje toe te voegen!".
Zo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als mijn versierskills niet goed genoeg zijn voor haar, is zij niet goed genoeg voor mij.
Nee, eigenlijk nietquote:
Daarom en handig als iemand anders haar aan t versieren is "hey dude, check hier een review"quote:
roep jij dan eens een datum, wil jou weleens zienquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op de een of andere manier krijgt men het overigens altijd voor elkaar om meets te houden als ik al iets heb. Nooit in de saaie weekenden waarin me stierlijk verveel
Hmmm... Stel jij hebt net toevallig een slechte ervaring, dan wil niemand haar meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom en handig als iemand anders haar aan t versieren is "hey dude, check hier een review"
Wil je dat echt weten ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef -Engel- het volgende:
nou moe....krijg ik een stackoverflow.... wTF is dat?
Nu kan in je niet kriebelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op de een of andere manier krijgt men het overigens altijd voor elkaar om meets te houden als ik al iets heb. Nooit in de saaie weekenden waarin me stierlijk verveel
Dat is dan haar eigen schuld, had ze maar beter haar best moeten doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Stel jij hebt net toevallig een slechte ervaring, dan wil niemand haar meer
oohquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Yuki het volgende:
Double chocolate brownie
Niet zelf mogen eten
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan haar eigen schuld, had ze maar beter haar best moeten doen
[..]
oohzelf gemaakt?
Ik zou er niet teveel van verwachtenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
roep jij dan eens een datum, wil jou weleens zien![]()
mag ik komen proeven ?quote:
zo lang?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten![]()
Maar ik weet vrij zeker dat ik 12 februari wel kan
Wat veel erger is: ik kan niet gekriebeld worden nu!quote:
Ik mag er zelf niet van eten, en dat is met een reden.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat veel erger is: ik kan niet gekriebeld worden nu!
Er staan voor mijn doen de komende tijd nogal wat zaterdagen al vast ja. En verder werkt het programma van PSV niet echt meequote:
waarom nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag er zelf niet van eten, en dat is met een reden.
Nee dus
Dan hoop ik voor je dat jij niet tegenvalt, anders heb je een bad review aan je broek hangenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan haar eigen schuld, had ze maar beter haar best moeten doen
[..]
oohzelf gemaakt?
PSVquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er staan voor mijn doen de komende tijd nogal wat zaterdagen al vast ja. En verder werkt het programma van PSV niet echt mee
Collega gaan vrijdag om 6 uur opstaan om mijn dienst te kunnen draaien. Hij wil verse brownie als tegenprestatiequote:
turn offquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er staan voor mijn doen de komende tijd nogal wat zaterdagen al vast ja. En verder werkt het programma van PSV niet echt mee
Juppers.quote:
Een computer programma slaat tijdelijke gegevens ( bv van functieaanroepen) op, op een stukje geheugen dat bij het draaiende programma hoort.. de stack.quote:
Mag een mens ook eens een hobby hebbenquote:
een leuke wel jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag een mens ook eens een hobby hebben
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n moeder maar volgens mij wil ze het gewoon niet snappenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Een computer programma slaat tijdelijke gegevens ( bv van functieaanroepen) op, op een stukje geheugen dat bij het draaiende programma hoort.. de stack.
Maar deze heeft een beperkte grootte ( en groeit in de richting van de eigenlijke machine code van het programma)
Als deze dus te vol raakt en de code van het programma dreigt te overschrijven dan krijg je een stack overflow foutmelding.
Meestal door een slecht geschreven recursieve functie in een programma
hehehe de nieuwe lay-out is dus gewoon baggerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Een computer programma slaat tijdelijke gegevens ( bv van functieaanroepen) op, op een stukje geheugen dat bij het draaiende programma hoort.. de stack.
Maar deze heeft een beperkte grootte ( en groeit in de richting van de eigenlijke machine code van het programma)
Als deze dus te vol raakt en de code van het programma dreigt te overschrijven dan krijg je een stack overflow foutmelding.
Meestal door een slecht geschreven recursieve functie in een programma
daar kan je maar op 1 manier achter komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat jij niet tegenvalt, anders heb je een bad review aan je broek hangen
Dat weet ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar kan je maar op 1 manier achter komen
maar ik mocht er nog eentje proevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Collega gaan vrijdag om 6 uur opstaan om mijn dienst te kunnen draaien. Hij wil verse brownie als tegenprestatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |