Nee, want nu ben ik bang dat ik ipv grappig, juist grof ga overkomenquote:
In eerste instantie dacht ik voor de foto's, maar blijkbaar ga jij voor het gevoel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef CherryLips het volgende:
waarom denk je dat ik op die telelens van je geil?
Hoe lang ken je me nouquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want nu ben ik bang dat ik ipv grappig, juist grof ga overkomen
volgens mij kan Samzz wel wat hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want nu ben ik bang dat ik ipv grappig, juist grof ga overkomen
moet wel goed vullen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik voor de foto's, maar blijkbaar ga jij voor het gevoel.
Vandaar de uitdrukkelijke voorkeur voor een telelens.quote:
jawel maar vond t wel leuk overkomen ook. zag t even voor me, een klein blond meisje wat heel bazig met haar armen over elkaar en haar voet (met hakquote:
Zoiets dus....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zo zag ik mezelf ook staan, dus zo gek is dat nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel maar vond t wel leuk overkomen ook. zag t even voor me, een klein blond meisje wat heel bazig met haar armen over elkaar en haar voet (met hak) tappend op de grond naar barb stond te kijken zo van: get on with it!
ik had precies dezelfde MIquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel maar vond t wel leuk overkomen ook. zag t even voor me, een klein blond meisje wat heel bazig met haar armen over elkaar en haar voet (met hak) tappend op de grond naar barb stond te kijken zo van: get on with it!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets dus....
Da's wel spannend, helemaal met een witte achtergrond! Alleen wil ik nog niet doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
Zoiets dus....
Ik dacht te moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Jij!quote:
Naah, zou ik niet te zeker van zijnquote:
typischquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
Zoiets dus....
Dat rennen heeft ook geen zin meer vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |