ATWTquote:
jochem myjer gemistquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Teveel, net als ikJochem Myjer in Patty Brard pak, Living Doll, Bert, Ernie, Pino,
![]()
![]()
Mijn beurt vandaag... moet jij niet werken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef CindieY het volgende:
Goeieavond!![]()
Wat heb ik allemaal gemist vandaag?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net maar even Living Doll van vorig jaar teruggekeken omdat mijn huisgenootjes niet wisten wat ik bedoelde.
ze moeten zich schamenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net maar even Living Doll van vorig jaar teruggekeken omdat mijn huisgenootjes niet wisten wat ik bedoelde.
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
ATWTIk moet de laatste uitzending nog steeds kijken
Ik wil het niet ik wil het niet, ik wil niet dat het stopt
Toen ik op de fiets zat hoorde ik nog even Jochem Myer en requestrad op Gerard, was dat nou Living Doll? Ik had zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Teveel, net als ikJochem Myjer in Patty Brard pak, Living Doll, Bert, Ernie, Pino,
![]()
![]()
Sorry sgat.quote:
Lang leve youtube.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk/luister je zo'n 13 uur per dag SR, mis je Living Doll.
Eén minuut geleden en nu nog @ Ned. 3.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jochem myjer gemistik ook man
Ik heb alles gemistquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jochem myjer gemistik ook man
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
daarna gingen ze gelukkig weg, ik had geen zin in ze want dan kon ik niet fokken
Ik bleek niet ingepland te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Mijn beurt vandaag... moet jij niet werken?
woehoequote:
Fifaquote:
Hmmz okeej lekker dan... ach denk dat jij t niet zo heel erg vindt? Kan je weer aan de Srquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bleek niet ingepland te zijnDus even geshopt en nu weer thuis!qq
Woehoe!! ><><><><><< woehoee!! ><><><><<quote:
Broek af, tetten bloot.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kom maar door met die belgische spreuk
iets met broek en tieten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kom maar door met die belgische spreuk
HOLLANDSCHE HOEREN!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Broek af, tetten bloot.....
HOLLANDSE HOERENquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Broek af, tetten bloot.....
Zei toch dat je je moest ziek melden, ben je voor niets zo vroeg afgehaakt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bleek niet ingepland te zijnDus even geshopt en nu weer thuis!qq
Je was toch tv kijken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb vandaag best veel leuke dingen meegepikt!
ben altijd bang dat ik teveel leuke dingen mis. Of Hello.
En even kerstcadeautjes gekocht en een shirtje voor mezelfquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Hmmz okeej lekker dan... ach denk dat jij t niet zo heel erg vindt? Kan je weer aan de Sr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |