dankjequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Internetfora zijn leuk trouwens.Ontmoet allemaal leuke mensen.
Ik vind dit juist één van de slechtere nummers van ze hahahaha. Maar ik heb elk album grijs gedraaid (in iTunes/iPod dan).quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is een van de weinige nummers van Muse die ik ken, en ook goed vind..
Hij heeft ze allemaal klaar staan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je bent wel snel Dago, props daarvoor.
Is baas.quote:
Niet doen onee, nou krijg ik die lading weer over me heenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je bent wel snel Dago, props daarvoor.
orlyquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft ze allemaal klaar staan.
jup, hij staat Wijd open!quote:
Neequote:
niet alleen daar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo tering het is druk daar ineens.
GERARD
Ja die dikke zou vanmiddag toch komen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef JaneDoe het volgende:
willy w. kom er maar innnnnnnnnnnnnnn!!!
heel netjes inderdaadquote:
inderdaadquote:
deze nigger komt zo hardquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef JaneDoe het volgende:
willy w. kom er maar innnnnnnnnnnnnnn!!!
want ik sta wijd open![]()
Het is ook ECHT heel koud.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef Guanabana het volgende:
GGD waarschuwt voor onderkoeling bij Glazen Huis
Bier, kou en het Glazen Huis van 3FM zijn geen goede combinatie. Daarvoor waarschuwt de GGD Brabant-Zuidoost. "Tijdens de week van Serious Request vinden veel activiteiten plaats in de buitenlucht. Ook heerst een carnavalachtige stemming waarbij de alcohol soms rijkelijk vloeit. Mensen vergeten dan vaak hoe koud het is en lopen kans om onderkoeld te raken", zo zeggen ze bij de gezondheidsdienst.
De Markt in Eindhoven staat regelmatig bomvol met mensen die naar het Glazen Huis komen kijken. Dat terwijl het vriest. De GGD adviseert dan ook om niet zonder jas te lopen. "De gevaren van onderkoeling zijn namelijk niet te onderschatten."
En nog een advies van de GGD: zie je iemand anders met zonder jas, haal niet in en waarschuw die persoon meteen dat hij of zij niet te lang zonder jas moet staan of zitten in de koude buitenlucht.
quote:
Dat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Miam het volgende:
wat een slechte plaat dit. tenenkrommend.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Miam het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Miam het volgende:
Vertaling?quote:
Nee doe dan maar Wham of Mariah.quote:
mijn topic was op hetzelfde tijdstip open als die andere ;'0quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
purplerose, trouwens, dan open je je topic zo laat, en dan vergeet je ook nog het cijfertje(zag het topic net)
Ik versta er geen flikker vanquote:
dat ook ja, ik juichte voordat ik wist wat voor een plaat het wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Miam het volgende:
quote:
Bartquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb de TV ook alweer de hele dag aan. Best verslavend
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Miam het volgende:
Die van Wham heb ik dit jaar ook wel weer gehoordquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb de TV ook alweer de hele dag aan. Best verslavend
je hebt living doll gemist!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef alors het volgende:
Zo ik ben er weer, en nu wil ik een toetje maar er is alleen nog maar smerige yoghurt
Jaaaaaaaaaaaaaa 8 days of Christmas
Ik heb gedoneerd via UPCquote:
yay een medestanderquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef alors het volgende:
Zo ik ben er weer, en nu wil ik een toetje maar er is alleen nog maar smerige yoghurt
Jaaaaaaaaaaaaaa 8 days of Christmas
quote:
my baby give me?quote:
Ik heb er ook op gedruktquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb gedoneerd via UPCDE RODE KNOP
Welcome back.quote:
je noemt wel het allerergste verschrikkelijkste nummer van haar dus dat snap ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Miam het volgende:
ik vind trouwens beyonce wel erg leuk, bijvoorbeeld single ladies,
maar dit geblaat.jezus, zo slecht hoor je het zelden.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef JD_SLR het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht nummer, lekker wijf.
quote:
Dat natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Geo3kant het volgende:
Kut muziek maar ik zou Beyonce doen, 15 euro heb ik er voor over..
ik vind het leuk. if i were a boyyyy kan ik bijvoorbeeld weer niet aan horen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
je noemt wel het allerergste verschrikkelijkste nummer van haar dus dat snap ik dan weer niet.
Ik wel ¤20 als het voor SR isquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Geo3kant het volgende:
Kut muziek maar ik zou Beyonce doen, 15 euro heb ik er voor over..
Uhuh. Ik kwam pas na twee dagen erachter dat het non-stop op tv wasquote:
Ik vind Sweet Dreams tof. En Radio.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Miam het volgende:
[..]
ik vind het leuk. if i were a boyyyy kan ik bijvoorbeeld weer niet aan horen.
Die is redelijk maar niet denderend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Miam het volgende:
[..]
Dat nummer is ook doodgedraaid op de radio.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik kan hem hier niet ontvangen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Ik kwam pas na twee dagen erachter dat het non-stop op tv was.
quote:
ja. ik vind die nummers uit cadallac records supergoed. covers van etta james.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat nummer is ook doodgedraaid op de radio.
Krijgen ze er nog ¤5 voorquote:
Ik kon de verleiding niet weerstaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan hem hier niet ontvangen.
Ik heb ook op de rode knop gedrukt maar niets gegeven via daar.
O'ja.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar wanneer komen de editors nou?
Die zitten stiekem al op het dakquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar wanneer komen de editors nou?
tanden -> kiezen....quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik s nap hem niet want ik miste het denk ik.
RUDY
Waarom lopen jullie nou weerrrr voor
quote:
Gewoon non-stop kijken ik neem de laptop net zelfs mee naar WC om niks te missen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom mis ik nou altijd... de leukste dingen
Kenia!quote:
Kenia!quote:
daar moet ik even over nadenken, kom er later op terug.quote:
Kenia of course.quote:
wijd openquote:
10 euro.quote:
Dat is wat ik zag, wat een zooitjequote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Being tested JONGEH DAT KLOPT TOCH NIET
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah jammer, ik dacht ik ga ook even lagns.
"Have been tested."quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Being tested JONGEH DAT KLOPT TOCH NIET
Dat is verleden tijd..quote:
Nee johquote:
oh en en en hoe was het. nog goeie daden verricht?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef dasorakel het volgende:
Zooo ben ik weer ffKwartiertje etteren en dan weer door naar verjaardag... sjucht
Nee gewoon op het dak.quote:
Wie weet.. verassingsactie!quote:
Shit man.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Oh, positief of negatief.. je kunt 't niet een beetje hebben.
Haha nee niet echt... je moet middenvelder niet op t goal gaan zetten...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Miam het volgende:
[..]
oh en en en hoe was het. nog goeie daden verricht?
Tijdens Wijd Open was ik aan het eten vanmiddagquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef purplerose het volgende:
Is goatse kermit al voorbijgekomen vandaag?
een beetje beeldmateriaal zou niet verkeerd zijn geweest.quote:
jaquote:
Faalhaas.quote:
Sterretje zit in Kenia?quote:
bizar iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ze gooien ze gewoon op de vuilnisbelt
Baby's.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat wordt er gevonden tussen de vuilnisbelt?
baby'squote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat wordt er gevonden tussen de vuilnisbelt?
Prachtig hergebruik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Geo3kant het volgende:
Gebruikte condooms uitwassen en naar Africa sturen, ze weten nu hoe ze die moeten gebruiken
Epic!quote:
quote:
Stelletje nig0rszquote:
K stuur mn ongebruikte wel op... ben zo gul vandaag en voorlopig toch niet meer nodigquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Geo3kant het volgende:
Gebruikte condooms uitwassen en naar Africa sturen, ze weten nu hoe ze die moeten gebruiken
WTF?quote:
Met zn Coca Cola flesjequote:
quote:
welk moment?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JONGEH JE VERPEST MIJN MOMENT
De kinderen die geld komen brengen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef DeLuna het volgende:
Hahaha die kinderen! 1200 euro!! Jeeeuuuuj!!
Heeeyyquote:
Ik heb ze ontmoet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb ze nog live gezien, toen ik nog buiten kwam![]()
![]()
Goedenavond!quote:
Jij ookalquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Geo3kant het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Geo3kant het volgende:
![]()
en wat is daar bijzonder aan? kan dat niet met een andere plaat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mijn HEE ZE DRAAIEN KAISER CHIEFS moment
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef purplerose het volgende:
kut kaiser chiefs!
kaiser brödchen roeleren dan weer wel hard
he watquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en wat is daar bijzonder aan? kan dat niet met een andere plaat?
huh?quote:
He?quote:
Ik ook ... alleen laatste keer dat ik ze op LL zag vonden ze zichzelf de beste band van de wereld :Squote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Geo3kant het volgende:
![]()
Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks om 21:00 even zappen hoor, nieuwe TOPGEAR
Waar zie je hem dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
Dus zo ziet de idioot Frank Dane eruit.
BBCquote:
Waar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
Cool!quote:
Kaiser Chiefs zijn goed live... vooral in het begin.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Geo3kant het volgende:
![]()
Nog net niet zo'n idioot als z'n broer, maar 't scheelt niet veelquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb net je schoonmoeder helemaal morsdood geslagen.
niet slecht tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb net je schoonmoeder helemaal morsdood geslagen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nog net niet zo'n idioot als z'n broer, maar 't scheelt niet veel
is gewoon robert jensen met anorexiaquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |