quote:
Ik keek even raar opquote:
In de BTH remixquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
Nooit eens Domino Dancing he? Is die niet zo populair?
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSB
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
ik hou ervanquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Dat excuus gebruikte je gisteren ook al, en ik geloof er geen flikker van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSB
Hitradio 3.
Ik ken iemand die lijkt wel wat op 'm. Ook klein en gestoordquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:19 schreef Guanabana het volgende:
Zucht, ik ben zo verliefd op Gerard
quote:
Ja, schitterend nummer, maar die hoor je amper. Net als Can't stand losing you van The Police, je hoort vaker Roxannequote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat excuus gebruikte je gisteren ook al, en ik geloof er geen flikker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:20 schreef Miam het volgende:
ik ben stiekem ook wel een beetje verliefd op ekdom hoor.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Beter tyf je gewoon op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
[..]Jawel. Jij geilt op topics openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitradio 3.
Iedereen van het vrouwelijk geslacht is datquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:20 schreef Miam het volgende:
En Nicole heeft de eer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Iedereen van het vrouwelijk geslacht is dat.
[..]Stik per ongeluk in je eten. Ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stik per ongeluk in je eten. Ofzo.
[..]
maar dan op een andere manier ofzo. het lijkt me niet echt een beest,quote:
[..]
Ik heb stiekem wel een mancrush op Dave Grohlquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:20 schreef Miam het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef alors het volgende:
Nou ik ga eten, dus Ekdom zal zo wel Livin Doll gaan doen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Iedereen van het vrouwelijk geslacht is dat.
wie nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:20 schreef Miam het volgende:
Doet ie alleen groots aangekondigd, maar het is niet meer spontaan, dus niet meer zo leuk als de eerste keer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef alors het volgende:
OMG.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel een mancrush op Dave Grohl
75% kans.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:23 schreef Etcetera het volgende:
Als de regie de headlines door Living Doll heengooit he...
ja, ik heb die gevoelens ook nog maar net!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
wie niethijs onweerstaanbaar met die psbhoed op
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef Feivel1 het volgende:
[ afbeelding ] Fred zegt: Netjes proaten op het forum!!!
Je bent niet verliefd op Ekdom, maar op de hoed!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:23 schreef Miam het volgende:
[..]
ja, ik heb die gevoelens ook nog maar net!
hij zet die hoed af en het is opeens een stuk minder.
@Geo3kant, dan ga ik wel Living Doll kijken hoorquote:
25% kans dat de slaapgast er met zijn harses voor komt omdat 'ie zo nodig moet filmen met zijn telefoonquote:
Op Youtube kan ik alleen nog maar de niet-spontane versie van vorig jaar vinden, de echte is nergens meer te vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet ie alleen groots aangekondigd, maar het is niet meer spontaan, dus niet meer zo leuk als de eerste keer.
sssssshtquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je bent niet verliefd op Ekdom, maar op de hoed!.
Dat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:24 schreef Waalwijker het volgende:
Van mij hoeft dat Living Doll echt niet meer hoor. Zo afgezaagd.
Dat gebeurt nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:23 schreef Etcetera het volgende:
Als de regie de headlines door Living Doll heengooit he...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op Youtube kan ik alleen nog maar de niet-spontane versie van vorig jaar vinden, de echte is nergens meer te vinden
Ik heb ook alleen de niet spontane geupload, die met Waylonquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op Youtube kan ik alleen nog maar de niet-spontane versie van vorig jaar vinden, de echte is nergens meer te vinden
8km vanaf hier.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:25 schreef Miam het volgende:
JOURE jonge, dat is hier 10 kilometers vandaaaan
90km maar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:25 schreef Miam het volgende:
JOURE jonge, dat is hier 10 kilometers vandaaaan
Echt? Heb je printscreen???quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:26 schreef iBenny het volgende:
Luna, je tweet was trouwens in beeld he
ok jij wint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |