okquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
Hij moet hem helemaal niet doenHij was de eerste keer goed!
Care, het levert grof geld op.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:31 schreef Kanariegeel het volgende:
De spontaniteit is wel een beetje weg wbt Living Doll
en dus vind ik hem God?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gerard vindt het niet leuk dus het is een kutplaat.
Hij heeft wel een gesloten houding idd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Mendax het volgende:
Ligt het aan mij of is Gerard er zelf ook niet al te enthousiast over\?
Ik denk dat hij het ook zat is het weer te doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Mendax het volgende:
ik bespeur idd ook wat "onee niet weer" gevoelquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Mendax het volgende:
Lekker voor 50 euro Motorcycle Emptiness aangevraagdquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:31 schreef Giertje het volgende:
iedereen massaal living doll aan et vragen
Dat zijn de betere requestsquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Lekker voor 50 euro Motorcycle Emptiness aangevraagd
"Nee ik wil niet.... zoveel geld?? Nouja... voor het goede doel dan maar...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik bespeur idd ook wat "onee niet weer" gevoel
Hij moet gewoon de had zo hoog leggen dat er heel veel geld op wordt gehaalt. 100 aanvragen is op zich niet heel veel..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik bespeur idd ook wat "onee niet weer" gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |