Heftigquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Aure het volgende:
[..]
hij is er net op getest, uitslag binnen een paar dagen denk ik?
Geen idee hoe lang dat duurt, maar niet prettig om dat jong al te krijgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Aure het volgende:
[..]
hij is er net op getest, uitslag binnen een paar dagen denk ik?
Het lijkt erop, en ook tussen hem en Maria lijkt het de goede kant op te gaan , dus het lijkt erop dat hij kan gaan blijvenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:17 schreef TAV74 het volgende:
Het lijkt erop, en ook tussen hem en Maria lijkt het de goede kant op te gaan , dus het lijkt erop dat hij kan gaan blijven
Anthraxx, jij ook!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
SnotverdommeStuk of 30 kerstkaarten over
FFT, Aure, Sun/TAV, Steer, jagärtrut! PM met adres pleaseAnders moet ik die kutzegels een jaar bewaren
ja ik hoop t ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, er zijn wel heel erg veel verschillende soorten 'reuma', dus maar hopen dat het iets heel erg milds is als dat het is, Aure!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
SnotverdommeStuk of 30 kerstkaarten over
FFT, Aure, Sun/TAV, Steer, jagärtrut! PM met adres pleaseAnders moet ik die kutzegels een jaar bewaren
quote:
Recept kan NIET mislukkenquote:Droge ingredienten:
300 gram bloem
80 gram suiker
3 theelepel bakpoeder
1/2 theelepel backing soda
1/2 theelepel zout
3 eetlepels speculaaskruiden
Natte ingredienten:
2 dl melk/vocht
75 gram boter of zonnebloemolie
2 eieren
Half pakje amandelspijs van Dr. Oetker of Baukje of whatever. Netjes in 12 balletjes gerold.
Bereidingswijze:
Verwarm de oven voor op 200 graden (of 180 graden bij een hete luchtoven). Als je boter gebruikt, smelt deze en laat het wat afkoelen.
Zeef de bloem in een kom, voeg de rest van de droge ingredienten toe en roer dit door. Doe de natte ingredienten inclusief de gesmolten boter in een andere kom en meng deze goed. Giet vervolgens de natte ingredienten bij de droge ingredienten en roer dit grofweg door de droge ingredienten zodat je geen bloem meer zie zitten. Het beslag mag niet glad zijn zoals voor een cake. Doe de muffinbakjes in de gaten van het bakblik en verdeel het mengsel over deze bakjes. Bak de muffins in ongeveer 20 ā 25 minuten goudbruin. Haal ze daarna uit oven en laat ze het eerste half uur in het bakblik afkoelen en daarna op een taartrooster.
Als ze niet direct gegeten worden, bewaar ze dan in de koelkast. Daar blijven ze het beste vers.
Ja. En welke vergeet ze dan weer hequote:
Errug coolquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:14 schreef TAV74 het volgende:
Moeder net aan de lijn, die waren erg blij met het kerstpakket dat ze van Sam gekregen hebben (als dank voor de oppas).
Snapshotje van de compact camera:
[ afbeelding ]
Oh, en ik zag ook nog een foto van Miko het warhoofd op dat cameraatje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |