Makkelijkere manier dan dit is er niet - de boodschap komt overduidelijk over, en je hoeft je nergens voor te schamen want iemand in z'n oor fluisteren kan moeilijk fout gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef Waaghals het volgende:
bij de meeste mannen is het genoeg om ze ff in het oor te fluisteren dat je geil bent
aha. vandaar dat iedereen daar over begint.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:23 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
nou zo dik ben ik ook weer niet hoor
had een topic over afvallen geopend.
waarom denken mensen dat ik dik ben terwijl ze me nog nooit gezien hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha. vandaar dat iedereen daar over begint.
nou ja meid, genoeg goede suggesties om mannen duidelijk te maken dat je kletsnat bent. succes in de kroeg!
ik heb slechte ervaringen met foto's op internet zetten, zeker op een forum, ook al is het alleen het lichaam; dus nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef BekiekUtMoar het volgende:
zet eens een foto neer van jezelf! desnoods zonder je gezicht er op, dan kunnen wij voor jou beoordelen of het wel echt zo is. De meeste vrouwen vinden zich zelf dik terwijl ze dat niet eens zijn. Niet iedereen hoeft maatje 34 hoor.
gaan we het nu verder hebben over je buikje, of wil je weer on topic gaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:29 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
waarom denken mensen dat ik dik ben terwijl ze me nog nooit gezien hebben?
er zijn anders nog steeds mannen die me aantrekkelijk vinden, dus het zal wel meevallen hoor. Ik wil voor mezelf afvallen. Slanker worden.
Dan wordt hierbij alle hulp stopgezet. Wij op Fok! hebben namelijk slechte ervaringen met helpen, ook al is het via een forum. Dus sorry.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:30 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ik heb slechte ervaringen met foto's op internet zetten, zeker op een forum, ook al is het alleen het lichaam; dus nee.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan wordt hierbij alle hulp stopgezet. Wij op Fok! hebben namelijk slechte ervaringen met helpen, ook al is het via een forum. Dus sorry.
ok never mind die vriendin, dit gaat nu over algemene tips om iemand zijn interesse te wekken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:32 schreef TheThirdMark het volgende:
Aan de OP te lezen heeft zijn vriendin er geen moeite mee. Ik zou het haar eens even vragen
kom kom niet zo sip. al doende leert men.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ok never mind die vriendin, dit gaat nu over algemene tips om iemand zijn interesse te wekken.
er is namelijk nooit iemand op mij verliefd oid
ik ben nooit interessant genoeg.
en ik heb niet genoeg zelfvertrouwen dus ik moet echt nog leren om een man te verleiden.
De manier om er beter in te worden:quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:31 schreef peanutbutterjelly het volgende:
maar daar gaat dit topic niet over!
Waar blijven de tips over het tweede gedeelte uit mijn OP?
hoe kun je goed pijpen (ik heb daar geen ervaring mee!)??
En wat is nog meer geil om te doen bij hem?
nee, dat vind ik niet eens grappig, sorryquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:50 schreef Foxgod het volgende:
[..]
De manier om er beter in te worden:
Pak de stofzuiger, slang in de mond, stofzuiger aan.
Als je het nu voor elkaar krijgt om harder te zuigen dan de stofzuiger ; Dus de inhoud van de stofzuiger komt naar buiten, ipv die van jou, Dan ben je Officieel de TOP in BJ's!!!
Knoop wel ff een praatje aan, je wilt wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
nee, dat vind ik niet eens grappig, sorry
Ff serieus!! gewoon aan de man in kwestie vragen? Zo van: eh, heb het nooit eerder gedaan.
van het manwezen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:57 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Knoop wel ff een praatje aan, je wilt wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Daarna kun je gewoon laten vallen op een flirterige manier of ie zin heeft om mee te gaan.
Let wel op, dit is 1 van de minpunten van het manwezen, je kan een blauwje lopen, ga niet uit van 100 % succes, want dan word je depri.
Nope, een man zal je eerder als saai beschouwen, tenzij een man zelf niet houd van dat soort dingen, of als je zelf een goed excuses hebt om het niet te doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
van het manwezen?
ik ben geen man!
nee maar ik bedoelde, als ik een jongen beter ken en we eenmaal verder gaan, dan vragen ' hoe kan ik je het beste pijpen?' Of hebben jullie nog tips voor me?
Is het sletterig om iemand te pijpen?
Wanneer zal hij je als saai beschouwen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Nope, een man zal je eerder als saai beschouwen, tenzij een man zelf niet houd van dat soort dingen, of als je zelf een goed excuses hebt om het niet te doen.
Sommige vrouwen gaan ervan over hun nek, zo een vrouw ga je natuurlijk niet vertellen dat ze moet kluiven....
Maarrrrr, ik ben niet zo thuis in de techniek, dat moet je echt aan een vrouw vragen....
En ik bedoelde ook niet dat je een man bent, maar vrouwen die versieren krijgen natuurlijk met hetzelfde te maken als een man die versiert, blauwtjes, die kunnen schadelijk zijn voor het Ego als je je zelf er niet mentaal op voorbereid.
Ja, maar alleen als je niet bij de pakken neer gaat zitten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Wanneer zal hij je als saai beschouwen?
en hoe kom je over zo'n deuk in je ego heen, als je echt om die gene gaf? (jah, ik ken deze jongen al).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |