nou, het gaat meer over een specifieke jongen die ik al ken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef Haque het volgende:
Gewoon een bericht op fok plaatsen. Vanwaar die moeite?
jah, hoe kom ik van die onzekerheid af?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef Buitendam het volgende:
Mijn antenne die schrijnende onzekerheid detecteert maakt overuren. Waar blijft de popcorn?
Wees subtiel, leg het er niet te dik bovenop.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Maar even serieus tips graag, ik wil graag kunnen versieren zonder mezelf belachelijk te maken.
borstimplantaten. voor de rest verwijs ik je graag door naar pub.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
jah, hoe kom ik van die onzekerheid af?
ik heb hem niet meer gesproken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
Nog steeds niet gelukt die ene kerel te strikken of wat?
fitnessen is bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
dat heeft er nu ff niks mee te maken, Waaghals. Ben gisteren wezen fitnessen
nah maar als je van die dikke reet af bent heb je al meer zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
dat heeft er nu ff niks mee te maken, Waaghals. Ben gisteren wezen fitnessen
Of het gaat juist allemaal om z'n vriendin, en ze heeft hem nodig om bij haar binnen te komen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Dus je kent een jongen, maar die heeft al een vriendin.
Eén woord: AFBLIJVEN.
Behalve als hij een kutleven heeft bij haar, uiteraard....
nou, die jongen wou eerst anders met mij naar bed, hij probeerde mij te versieren...quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Dus je kent een jongen, maar die heeft al een vriendin.
Eén woord: AFBLIJVEN.
Behalve als hij een kutleven heeft bij haar, uiteraard....
Subtiel zijn staat niet gelijk aan onduidelijkheid en er omheen draaien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef mymoodfentje het volgende:
vol erop, wees duidelijk...subtiel gedoe is voor pubers.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef Mendax het volgende:
[..]
Wees subtiel, leg het er niet te dik bovenop.
Duidelijk? hoe dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef mymoodfentje het volgende:
vol erop, wees duidelijk...subtiel gedoe is voor pubers.
waar dan aan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:11 schreef Mendax het volgende:
[..]
Subtiel zijn staat niet gelijk aan onduidelijkheid en er omheen draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |