Staat ie misschien ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet jij niet op het plein staan?(de markt)
Ik twijfel nog of ik ga, en zo ja hoelaat ik gaquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet jij niet op het plein staan?(de markt)
quote:Nico Dijkshoorn: Ik zie Sylvie van der Vaart langzaam veranderen in een doorgeevolueerde Victoria Beckham
quote:
Ja, leg dat maar eens uit inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom zet je het dan in je Sig?
daarna ging t gelijk een stuk beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Gouda is enorm achteruit gegaan sinds ik er ben geboren, maar gelukkig ben ik er al vanaf m'n 6e maand uit verhuisd
van dittem jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daarna ging t gelijk een stuk beter
Welquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:21 schreef BBQSausage het volgende:
Goudse kaas komt niet eens uit Gouda
quote:
quote:
Het ligt in het buitenland ook altijd in de winkelsquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goudese kaas is niet beschermde naam dus het mag overal vandaan komen
Die Amrikanen zeggen altijd: Goedaquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het ligt in het buitenland ook altijd in de winkels
http://www.spitsnieuws.nl(...)_kaas_beschermd.htmlquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het ligt in het buitenland ook altijd in de winkels
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goudese kaas is niet beschermde naam dus het mag overal vandaan komen
Niet helenmaal waar dusquote:De soort dankt de naam Goudse kaas aan het feit dat hij al eeuwenlang in Gouda wordt verhandeld
De geografische aanduiding "Gouda Holland" is sinds oktober 2010 volgens besluit van de Europese Commissie een beschermde aanduiding. Kaas met deze vermelding mag alleen Nederland als oorsprong hebben en dient gemaakt te zijn van Nederlandse koemelk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |