Zie het zo: great minds think a likequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik dacht dus de hele tijd dat dit mijn topic was... heeft deze mongool mijn topic gejat![]()
Overrated
Het boeit ook geen ruk natuurlijk, het is alleen een beetje zieligquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef Editeur het volgende:
[..]
Zie het zo: great minds think a like
Zielig? Doe normaal, ik wist niet eens dat jouw topic bestondquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het boeit ook geen ruk natuurlijk, het is alleen een beetje zielig
Het is kerst, vrede op aard.. no harm no foulquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:57 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Zielig? Doe normaal, ik wist niet eens dat jouw topic bestond
Oh ja, klopt. Leuk dat je eerder was met het topic, sorry dat ik hem jatte maar de jouwe was toch al op slot. Zalige kerst!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het is kerst, vrede op aard.. no harm no foul
Ik had gevraagd om 'm te laten sluiten.. kijk maar in Onzin FBquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Leuk dat je eerder was met het topic, sorry dat ik hem jatte maar de jouwe was toch al op slot. Zalige kerst!
Pagina 1, reactie Zwappel [dinsdag 21 december 2010 @ 15:21]quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef DemonRage het volgende:
Dat deze nog niet voorbij is gekomen in dit topic:
Marco Borsato
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |