abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2004 @ 13:23:29 #126
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24100498
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:20 schreef Speth het volgende:

[..]

Ten eerste postte je het hele plaatje, niet alleen je kapsel. Dan kan je ook feedback verwachten op het geheel.

Ten tweede was ik het grondig met hem eens.

Ten derde... heb je er nou al iets aan gedaan?
ja, ik kan moeilijk alleen mijn haar posten he Maar het gaat daar om kapsels, dan hoef je niet iemand af te gaan zeiken op het uiterlijk...Daarnaast, wat moet ik eraan doen...haar eraan plakken En ik vind het leuk, dus wat jullie zeggen kan me weinig boeien
To infinity…and beyond!
pi_24100529
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:23 schreef ivetje het volgende:

[..]

ja, ik kan moeilijk alleen mijn haar posten he Maar het gaat daar om kapsels, dan hoef je niet iemand af te gaan zeiken op het uiterlijk...Daarnaast, wat moet ik eraan doen...haar eraan plakken
Je mag mij ook afzeiken op m'n uiterlijk, daar geef ik niets om.
quote:
En ik vind het leuk, dus wat jullie zeggen kan me weinig boeien
Het feit dat je hier nog post getuigt daar niet van.
pi_24100533
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:21 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Als vrouw zou je dat toch moeten weten Als je opstaat dat je met de föhn door je haar gaat, een juist model er in probeert te krijgen. Misschien zelfs wat stylingproducten gebruiken in dien nodig. Dus niet opstaan en vervolgens een staartje in, of nog ergen niets mee doen, en klaar.
Sorry, ik ben niet zo op de hoogte van al die termen. Maar ik begrijp t nu .
  maandag 20 december 2004 @ 13:26:09 #129
11458 ivetje
pi_24100544
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:21 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Als vrouw zou je dat toch moeten weten Als je opstaat dat je met de föhn door je haar gaat, een juist model er in probeert te krijgen. Misschien zelfs wat stylingproducten gebruiken in dien nodig. Dus niet opstaan en vervolgens een staartje in, of nog ergen niets mee doen, en klaar.
föhnen is slecht voor je haar, gaat het dood van en krijg je gespleten haarpunten En dat wil geen enkele vrouw...en wat denk je nou, dat ik eerder op ga staan voor mijn haar Kam er doorheen en klaar hoor, ik was niet van plan om 2 uur eerder op te staan om mijn haar te gaan doen. In het weekend of met feestjes ok, maar doordeweeks echt niet. En daarom kort haar, voor het gemak
To infinity…and beyond!
pi_24100548
zelfs bij halle barry vind ik het lelijk, maar het is nog te doen omdat ze voor de rest supermooi is...
zodra jou figuur of gezicht iets onder ditte valt moet je GEEN kort haar nemen:

want dan krijg je zoiets:

echt zo'n rattekop..
<hr>
  maandag 20 december 2004 @ 13:27:23 #131
11458 ivetje
pi_24100569
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:25 schreef Speth het volgende:

[..]

Je mag mij ook afzeiken op m'n uiterlijk, daar geef ik niets om.
[..]

Het feit dat je hier nog post getuigt daar niet van.
ik kom op voor het korte haar bij de vrouw. Het slaat nergens op dta een vrouw per definitie lelijk is als ze kort haar heeft. Ik ben ook lelijk als ik lang haar heb hoor...
To infinity…and beyond!
pi_24100572
-edit : Foto verwijderd-

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 20-12-2004 13:50:25 ]
  maandag 20 december 2004 @ 13:28:02 #133
11458 ivetje
pi_24100579
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:27 schreef ASroma het volgende:
hoe het niet moet

[afbeelding]

foto's posten zonder toestemming...denk dat jij een ban gaat krijgen
To infinity…and beyond!
  Moderator / Redactie FP maandag 20 december 2004 @ 13:28:40 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_24100588
Lang haar is mooier
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_24100594
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:27 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik ben ook lelijk als ik lang haar heb hoor...
Kom op zeg. Dat moet je niet zeggen.
pi_24100610
Maar Ivetje, als je zo loopt te mekkeren over mijn reactie, reageer dan ook op deze reactie van mij.

Mannen: Wat is er mis met vrouwen met kort haar?

A Sroma, haal maar snel weg, ik had hem al gedeep linkt eerder dit topic
pi_24100630
quote:
Daarnaast, wat moet ik eraan doen...haar eraan plakken
Groeit jouw haar niet?
quote:
Ik ben ook lelijk als ik lang haar heb hoor...
Perhaps, toch hoef je niet zo te overdrijven door ook nog eens kort haar te nemen...
pi_24100631
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

foto's posten zonder toestemming...denk dat jij een ban gaat krijgen
uhhm schoolbank.nl?? internet is een openbare gelegenheid, als jij er voor kiest om jezelf daar zo op te zetten is das dein problem!
  maandag 20 december 2004 @ 13:31:34 #139
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_24100636
Lang haar is gewoon vrouwelijker denk ik...

* star_gazer valt ook op lang haar
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_24100656
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:27 schreef ASroma het volgende:
hoe het niet moet

[afbeelding]

ohh my god... dit is toch best wel erg ja
<hr>
pi_24100679
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:31 schreef ASroma het volgende:

[..]

uhhm schoolbank.nl?? internet is een openbare gelegenheid, als jij er voor kiest om jezelf daar zo op te zetten is das dein problem!
inderdaad.. mensen die ZELF hun foto's op internet zettten en dan zeiken als ze ze terug zien ...
<hr>
  maandag 20 december 2004 @ 13:33:45 #142
11458 ivetje
pi_24100680
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:28 schreef Nouk het volgende:

[..]

Kom op zeg. Dat moet je niet zeggen.
Ach, als dat is wat ze willen horen...mijn ouders lopen te zeiken als ik lang haar heb, van mijn vriend mocht ik het eigenlijk niet afknippen maar toch gedaan en nu vind ie het toch wel ok. Nu zit iedereen weer te zeiken over kort haar...het is toch nooit goed wat je doet. En dat is wat ze wilden horen toch, dat ik lelijk ben
Maar goed, ik ben inmiddels ook niet meer zo blij met mijn korte haar want ik kan er weinig mee...alleen lang laten groeien is weer zo moeilijk met die verdomde tussenlengte die je krijgt
To infinity…and beyond!
pi_24100706
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:33 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ach, als dat is wat ze willen horen...mijn ouders lopen te zeiken als ik lang haar heb, van mijn vriend mocht ik het eigenlijk niet afknippen maar toch gedaan en nu vind ie het toch wel ok. Nu zit iedereen weer te zeiken over kort haar...het is toch nooit goed wat je doet. En dat is wat ze wilden horen toch, dat ik lelijk ben
Maar goed, ik ben inmiddels ook niet meer zo blij met mijn korte haar want ik kan er weinig mee...alleen lang laten groeien is weer zo moeilijk met die verdomde tussenlengte die je krijgt
Daarom moet je ze toch die lol niet gunnen. En dit kapsel kan je wel iets leuker nog maken denk ik. Als je er gewoon van die shaper in doet ipv gel, en het bovenop wat door de war gooit (a la Kim Lee Ann) en dan een dikke mat laat groeien, staat onwijs hip.
  maandag 20 december 2004 @ 13:36:48 #144
11458 ivetje
pi_24100722
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:31 schreef ASroma het volgende:

[..]

dan nog mag jij geen foto's posten zonder mijn toestemming van mij!
To infinity…and beyond!
pi_24100730
sorry Nouk of Ivetje... jullie zijn misschien meer voorstanders van kort haar maar het model van Kim Lian vind ik toch wel erg lesbo uitzien...
<hr>
pi_24100736
kim lian kapsel

Scheer het dan alsjeblieft kaal, das nog beter
  maandag 20 december 2004 @ 13:38:32 #147
11458 ivetje
pi_24100745
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:35 schreef Nouk het volgende:

[..]

Daarom moet je ze toch die lol niet gunnen. En dit kapsel kan je wel iets leuker nog maken denk ik. Als je er gewoon van die shaper in doet ipv gel, en het bovenop wat door de war gooit (a la Kim Lee Ann) en dan een dikke mat laat groeien, staat onwijs hip.
het is al rood en heb al een mat Maar goed, dat zie je dus niet op die foto en daarom is het een beetje een suf kapsel lijkt het...alleen dat omhoog laten staan werkt niet goed...kan geen brede hanenkam krijgen ala kim, daar is mijn haar gewoon te zwaar voor
To infinity…and beyond!
pi_24100749
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
sorry Nouk of Ivetje... jullie zijn misschien meer voorstanders van kort haar maar het model van Kim Lian vind ik toch wel erg lesbo uitzien...
Voorstander hm? Ik vind gewoon dat iedereen vooral z'n haar moet doen zoals ie t leuk vind . En dat je Kim Lee Ann echt lesbo vind uitzien, wow, ik vind het juist onwijs tof.
  maandag 20 december 2004 @ 13:39:13 #149
136 V.
Like tears in rain...
pi_24100753
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank, en ik acht je slim genoeg om dat in te zien.
Nee, jouw jutenzak is de drogreden, ik trek die vergelijking door

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24100758
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef ivetje het volgende:

[..]

dan nog mag jij geen foto's posten zonder mijn toestemming van mij!
ben jij dat dan?

maargoed terzake, als jij je foto OPENBAAR plaatst mag je die zeker weten linken..
zelfs al ga je ermee na de politie, dan nog kun je er niets aan doen.
op VK stond eergisteren een soortgelijk stukje..
de politie zei toen letterlijk "wij houden ons niet bezig met dit soort onzin"
<hr>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')