quote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Brunch 2e kerstdag
Alka-Seltzer of liever ibuprofen 400 miligram en 4 cyclizinetjes, glas of 2 water
Komt het je bekend voor?quote:
Nee, die blikjes zijn zoo smerig,quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef CafeRoker het volgende:
Van die blikjes met croissantdeeg kun je heerlijke croissantjes maken. En het voordeel van het zelf doen is dat je er ook iets als kersenjam in kunt rollen, maar ook bijvoorbeeld hartige dingen als oude kaas.
Ik heb ze al twintig jaar niet meer gehad, in mijn jeugdherinneringen waren ze overheerlijk. M'n vriendin opperde zojuist het idee om ze voor komend kerstontbijt te kopen en vol te stoppen met dit soort spul. Klonk erg lekker.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, die blikjes zijn zoo smerig,
Koop diepvries roomboter bladerdeeg bij AH en rol daar croissants van, die zijn beter dan die blikjes. Kan je ook makkelijk zelf chocoladebroodjes, sauzijzenbroodjes en bladerdeeghapjes mee maken.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik heb ze al twintig jaar niet meer gehad, in mijn jeugdherinneringen waren ze overheerlijk. M'n vriendin opperde zojuist het idee om ze voor komend kerstontbijt te kopen en vol te stoppen met dit soort spul. Klonk erg lekker.
Maar het zal wel de tand des tijds zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop