Gaat de goede kant op met Ajaxquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:25 schreef rival het volgende:
Held
Heitinga wil binnen vijf jaar terug naar Ajax
de Boerquote:
Het leven dat is één groot feest!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste tijd grijp ik alles aan om een feestje te bouwen
Dat moeten wel pluspunten zijn jaquote:
Sorry dat ik lelijk ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Zo makkelijk gaat dat niet hoor, als ik de gemiddelde vrouw op de tribune bij Ajax zie.
Daar heb jij weer een puntquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Zo makkelijk gaat dat niet hoor, als ik de gemiddelde vrouw op de tribune bij Ajax zie.
Dat hoor jij mij niet zeggen hoor, maar bij gebrek aan tegenbewijsquote:
Heb jij nog nooit een foto gezien van mij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoor jij mij niet zeggen hoor, maar bij gebrek aan tegenbewijs.
nee, moet dat dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een foto gezien van mij?
Alle meisjes van 14 zijn lesbischquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je lelijk bent. Je bent 14 en lesbisch volgens je profiel.
Ik heb uberhaupt nog nooit van je gehoord eigenlijk, tot je opeens hier kwam postenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, ik schaà`m me voor mijn uiterlijk.
Geeft niet, ik ook niet van jou.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nog nooit van je gehoord eigenlijk, tot je opeens hier kwam posten.
Tunsters zijn altijd 12 toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze turnen pas rond hun 18e heb ik begrepen.
Twee jaar geleden. mooi was die tijd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Toen ik 12 was turnde ik inderdaad.
Nu ben ik dikquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee jaar geleden. mooi was die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |