Je bent geen tiener meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ehm nee, ik wil niet een kansloze tienermoeder zijn ;p
soms belt iemand me op... had je dit of dat nog gedaan? *ohja shit dat staat er dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja echt he! En ik bewaar ze allemaal maar, voor het geval ik me nog eens herinner wat het nou is.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
soms belt iemand me op... had je dit of dat nog gedaan? *ohja shit dat staat er dus*
Ja, kak.. een puber is me weer te slim afquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee maar als we 'allang' kindjeS hadden dan wel
Ik ben heul geen puberquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, kak.. een puber is me weer te slim af![]()
toch een busje met geblondeerde ramen kopen snuitquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, kak.. een puber is me weer te slim af![]()
Toen ik nog werkte was dat bij mij ook heel herkenbaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok zo dat je bij murm en Kluts ook terecht kan met dit soort dingen
Evie en Samzz vast ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok zo dat je bij murm en Kluts ook terecht kan met dit soort dingen
Soort Jersey Shore busje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
toch een busje met geblondeerde ramen kopen snuit
Geblondeerde ramen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ouders zijn toch sowieso kansloos?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ehm nee, ik wil niet een kansloze tienermoeder zijn ;p
geblondeerde?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouders zijn toch sowieso kansloos?
JOEBRAVO... kom d;r maar iiiiiiiiiin!
Nee, die zijn fake tannedquote:
quote:
ik heb al heel lang dibsquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga maar trekken..
een nummertje dan he!
welke crisis?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Als je zo die bedragen hoort bij SR10 dan vraag je je af of er ooit een crisis is geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |