ikkuh welquote:
Doet hij ook weer de top 2000 dit jaar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nergens helaas....volgende week wel 25 lang uur op KXradio ivm zijn 25-jarig jubileum.
mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef Swomp het volgende:
Hey dat meisje ken ik .. die woont bij mij in het dorp
Dat is emma
Dat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef Miam het volgende:
Goed nummer van Jason Mraz!
zoveel beter dan de nummers die hij tegenwoordig uitbrengt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Door welke molenwiek ben je geraakt
Nee, ze willen hem daar niet meer hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Doet hij ook weer de top 2000 dit jaar?
ik gok van wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef mwaterl het volgende:
Zouden ze eigenlijk een geisoleerde slaapkamer hebben? (als in geluidsdicht)
nee, oordopjes meenemen als je gaat slapen, volgens birgittequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef mwaterl het volgende:
soms doen ze net alsof ze heel zachtjes moeten doen om ze niet wakker te maken, maar het lijkt me dat er gewoon een deur in zit zonder extra isolatie, want in het huis zelf is het aardig stil...quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef mwaterl het volgende:
Zit redelijk achter ja, dus zal wel goed geďsoleerd zijn. En zo hard is de muziek binnen niet denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef mwaterl het volgende:
Annemieke <> Leuk. Geen humor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef drummerdude het volgende:
Coen had hetzelfde als Annemieke. Onwennig in het begin, maar steeds leuker naar het einde toe..
Heb maar tot 1 uur geluisterd, toen viel ik in slaapquote:
Nee, maar de rondspringende Weening'kjes enzo welquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zit redelijk achter ja, dus zal wel goed geďsoleerd zijn. En zo hard is de muziek binnen niet denk ik.
ja dat welquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:17 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nee, maar de rondspringende Weening'kjes enzo wel
Ik vind Annemieke tof.. Leuk met mensen omgaan is ook een talent...quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Annemieke <> Leuk. Geen humor.
Toen ie niet in het huis zat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Coen had vorig jaar woensdag tot het einde een flinke dip.
Leuk staat dat gelijk aan dom doen ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:18 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik vind Annemieke tof.. Leuk met mensen omgaan is ook een talent...
quote:
TURRRBOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:18 schreef Qunix het volgende:
Ik eis binnen dit uur nog een harde plaat. Liefst hakkuhplaat!
Have you ever been mellowquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:18 schreef Qunix het volgende:
Ik eis binnen dit uur nog een harde plaat. Liefst hakkuhplaat!
das knapquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Coen had vorig jaar woensdag tot het einde een flinke dip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |