abonnement Unibet Coolblue
pi_90303655
Ik heb net een account aangemaakt op dat icheckmovies, es kijken hoe het allemaal werkt. :P.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_90308332
Wow, Crash is echt goed. Aanrader, :).
pi_90308513
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Misstique het volgende:
Ik heb net een account aangemaakt op dat icheckmovies, es kijken hoe het allemaal werkt. :P.
quote:
Your movie compatibility is:
Very low 18%
You share 197 movies and 1 favorite and 0 dislikes.
Overigens, hoe meer favorites en dislikes je invoert, hoe beter hij je recommendations kan bepalen.
pi_90309012
Kan ik jou ook vinden?
Ik bedoel, hoe doe je dat? :@.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_90309139
Ow en ik ben nog lang niet klaar met invullen, dus we worden nog wel meer compatible. B-).
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_90309242
Ik heb je een friend request gestuurd, zie je PM's. Ze zijn daar totaal niet opdringerig mee, dus soms duurt het even voor je door hebt dat je een bericht hebt, maar bovenin staat ergens een envelopje.

Soms mogen ze wat mij betreft zelfs wel wat meer meldingen geven, maar op zich ook wel weer lekker dat ze je niet bestoken met mails enzo, :).
pi_90311249
Ieh, ik word een meisjesmeisje.
pi_90313893
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef picodealion het volgende:
Ik heb je een friend request gestuurd, zie je PM's. Ze zijn daar totaal niet opdringerig mee, dus soms duurt het even voor je door hebt dat je een bericht hebt, maar bovenin staat ergens een envelopje.

Soms mogen ze wat mij betreft zelfs wel wat meer meldingen geven, maar op zich ook wel weer lekker dat ze je niet bestoken met mails enzo, :).
We zijn vriendjes. *; .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 22 december 2010 @ 23:26:06 #84
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_90317555
quote:
2s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Beter als Avatar, als je het mij vraagt. Om eens wat te noemen.
Beter dan.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 22 december 2010 @ 23:26:25 #85
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_90317575
Ik heb mezelf ook maar op icheckmovies begeven.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_90319436
Ik bleek Primer al te hebben gezien, maar een tweede keer kon geen kwaad. Om een idee te geven:

http://xkcd.com/657/large/
(rechts onderin)
pi_90325161
Zo, District 9 maakt de tiende film sinds zondagavond. Aardig verhaal, bijzondere stijl maar wel een aantal plotholes. Best okay, uiteindelijk.
pi_90337204
Ik heb die na een half uur ofzo uitgezet, omdat het me te ranzig werd. :').
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_90337727
Gisteren een ministukje Saw IV gezien. Wat is Saw toch het riool ingedoken na de eerste film.

Nu eerst haar laten knippen/verven, dan kerstborrel van het werk, dan luxe etentje met vrienden. Dit wordt een goede donderdag :9.
pi_90337946
Kapsters zijn echt fantastisch. Die van de man naast me vroeg net of z'n dienstplicht een vrijwillige keuze was.
pi_90339267
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Misstique het volgende:
Ik heb die na een half uur ofzo uitgezet, omdat het me te ranzig werd. :').
Ja als die gast zijn nagels eraf gaan vallen wordt het wel ranzig idd, :').
pi_90377286
Ok, die Dr. Parnassus shit was dus echt klote. Ik snapte er geen reet van.

Oh en c_c, het waren toch pijnboompitten, m'n moeder had er ook last van.
pi_90382925
Oh, die moet ik nog kijken! Heath! Jude! :9!

En zie je wel.

Verder: Meh, ik moet zo werken, en men neemt lekkere dingen mee, en eigenlijk wil ik een taart bakken, maar heb geen zin in uit bed te komen.
pi_90383403
Kiespijn. Auw. Zometeen naar tandarts voor spoedhulp en dan mogen ze dat hele ding er uit trekken. :r.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_90387635
Dikke infectie, helemaal ontstoken. Voorbehandeling gehad voor wortelkanaalbehandeling die over een week of 3 moet gaan plaatsvinden. ;(.
Ik heb een hekel aan dit soort dingen. :'(.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_90387697
Oef, ik leef met je mee.
pi_90388292
Ah well, ik zit nu nog compleet drugged up en heb dus geen pijn meer. Dat is al heel fijn, want de afgelopen paar dagen heb ik alleen maar pijn gehad. Ik heb ook te lang gewacht hiermee, dus het is wel een beetje mn eigen schuld. :@. Ik ben als de dood voor tandartsen. :@.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_90388416
Ja, zo heb ik ook een gaatje waar ik toch echt mee naar de tandarts moet.
pi_90389794
Begin trouwens alvast met ibuprofen of voltaren nu je verdoving nog werkt. Niet wachten tot je de pijn weer voelt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')