Nee, zolang mijn laptop reageert op dit toetsenbord, blijft die apostrof. Hij is niet ingedrukt of wat, ik weet niet precies wat het probleem is maar het is reteirritant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onscreen keyboard, ander keyboard, los het op iig.
No shit!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef missbehavin het volgende:
Dat blijkt! Maar sjee, je mist wat hoor!
quote:
Het werkt hier anders primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, zolang mijn laptop reageert op dit toetsenbord, blijft die apostrof. Hij is niet ingedrukt of wat, ik weet niet precies wat het probleem is maar het is reteirritant.
Het is met vlagen, hij heeft het dagen niet gedaan en zo ineens weer heeel veel.. Als ik m zelf indruk komt er niks.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:38 schreef PeuRac het volgende:
Film tip:
http://www.spitsnieuws.nl(...)is_in_lesbische.html
Lol, dank jequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, voor jou dan; het is vreselijk! Je mist niks! Wees blij dat het je bespaard blijf!
ja, ik poste em voordat ik em keekquote:
Black Swanquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:38 schreef PeuRac het volgende:
Film tip:
http://www.spitsnieuws.nl(...)is_in_lesbische.html
kijk maar naar RZ, die is er niet beter van gewordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, voor jou dan; het is vreselijk! Je mist niks! Wees blij dat het je bespaard blijf!
Ik heb 'm niet eens bekeken, maar dat was ook niet nodigquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, ik poste em voordat ik em keek
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
kijk maar naar RZ, die is er niet beter van geworden
quote:
Op korte termijn iig niet. Misschien op lange termijn. Misschien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
kijk maar naar RZ, die is er niet beter van geworden
Terecht welquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef Q. het volgende:
Heuj, mn QuickReply is verdwenen in de mobiele layout.
wat voor 1?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef Annnet het volgende:
Kga zo proberen een nieuwe telefoon te hosselen`
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |