Je kunt tegenwoordig wel dildo's krijgen die gegoten zijn naar de vorm van bijvoorbeeld die van je vriend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef rival het volgende:
dat rubberen onderdeel dat je hebt liggen komt niet echt van een man he
als ik alleen lig wil ik er iemand naast, ligt er iemand naast dan wil ik daar zo ver mogelijk vanafquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slaap juist graag bij iemand
je kan hem zelf maken zelfsquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig wel dildo's krijgen die gegoten zijn naar de vorm van bijvoorbeeld die van je vriend.
stiekem vond ik het juist wel fijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
`~Dat denk ik niet nee`. Het zit diep `he?
Aaaaawquote:
Die illusie heb ik niet hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
dat rubberen onderdeel dat je hebt liggen komt niet echt van een man he
Ik hoef ook geen vent in mn bed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:22 schreef Annnet het volgende:
``
[..]
Ik zòu gèk worden a`ls ik ELKE nacht met een vent in bed zou liggen
Dat wel, maar niet elke nacht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slaap juist graag bij iemand
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aaaaaw
Ik zou het echt niet weten eigenlijk.
Nee joh.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slet dus eigenlijk
Dat is even leuk maar als ik echt wil slapen moeten ze oprotten naar hun eigen kant van het bed hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nooit bij iemand geslapen?
Ik mis het wel hoor, lepeltje-lepeltje
Dat is elke vrouw toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slet dus eigenlijk
Oh maar dat doe je toch vanzelf als je in slaap bent gevallen? Ik ben nogal beweeglijk in bed, dus nee, in dezelfde positie blijf ik niet lang liggen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is even leuk maar als ik echt wil slapen moeten ze oprotten naar hun eigen kant van het bed hoor..
Stuur Zwarte Jan op ze afquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef Annnet het volgende:
)#)$(#)($ IEDEREEN STAMPT ZN SCHOENEN SCHOON VOOR MIJN HUISIK KLAP ZE HARD
Dat dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is even leuk maar als ik echt wil slapen moeten ze oprotten naar hun eigen kant van het bed hoor..
quote:
Maar soms heb je iemand die je gewoon in een houdgreep neemt en dan kan je nog zo je best doen maar wegkomen lukt nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat doe je toch vanzelf als je in slaap bent gevallen? Ik ben nogal beweeglijk in bed, dus nee, in dezelfde positie blijf ik niet lang liggen.
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |