quote:
En dat was fantastisch!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eej, gerard, gerard, gerard, er staahaaat 450 kilomeeheeter file gerard
Wat vraag jij ook weer ieder jaar aan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt balen dat ik alleen maar genoemd ben met mijn plaat, ze moeten bellen!
te vaak gehoord ja. jammer.quote:
Als je maar genoeg geld geeft kan alles.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:39 schreef Apostrof het volgende:
Kan je dit jaar niet trouwen in het glazen huis dit jaar?
Chumbawamba. Gisteravond klokslag half 9 was ik aan de beurt. Bij Giel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat vraag jij ook weer ieder jaar aan?
lekker schuren!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
zwijmel nummer, of te wel schuifelnummer
Goedemorgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:41 schreef alors het volgende:
Het is trouwens elke keer dat ik de stream aanzet 's morgens dat er een kutnummer op isZonet die Krystl en gister Caro... als ik iets niet wil horen als ik net wakker ben is dat het wel.
Niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar geen TURRRBOOOOOO draaien hoor
Ook een fijne goedemorgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:41 schreef alors het volgende:
Het is trouwens elke keer dat ik de stream aanzet 's morgens dat er een kutnummer op isZonet die Krystl en gister Caro... als ik iets niet wil horen als ik net wakker ben is dat het wel.
Ja zag t op je Twitter, was ook niet aan t kijken toen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Chumbawamba. Gisteravond klokslag half 9 was ik aan de beurt. Bij Giel.
die kans is wel erg kleinquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt balen dat ik alleen maar genoemd ben met mijn plaat, ze moeten bellen!
Echt niemand. Brakke tijd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja zag t op je Twitter, was ook niet aan t kijken toen..
onbegrijpelijk. word grijs gedraaid op een zender als skyradio.quote:
Ook lief hoe ze SR uitspreken. Tegenwoordig met dora en diego gaat het al stuk beter met engels van de kids.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook lief hoe ze SR uitspreken. Tegenwoordig met dora en diego gaat het al stuk beter met engels van de kids.
Ja, maar dit is een 3FM topic, dus dan luister ik ook 3FM.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef Miam het volgende:
[..]
onbegrijpelijk. word grijs gedraaid op een zender als skyradio.
ja is een goed educatief middel! kun je echt wel merken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook lief hoe ze SR uitspreken. Tegenwoordig met dora en diego gaat het al stuk beter met engels van de kids.
nieuwe media, niet iedereen gaat a 90 cent smsenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef Apostrof het volgende:
Waarom trouwens die twitterbalk? Minder sms = minder opbrengst toch? Ik hoef echt niet allemaal #sr10 gespam.
moet ik weer zo ver rijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef DeLuna het volgende:
Over 2 jaar in Leeuwarden!
Eindelijk een mooie sms
ik ga wel eens boodschappen halen met mijn pa welke altijd skyradio luistert inquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een 3FM topic, dus dan luister ik ook 3FM.
Sky Radio
Nu niet toch? En volgend jaar ook niet. Dus daarna maar weer welquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef DeLuna het volgende:
Eindelijk een mooie sms
Dan heb je pas een dieptepuntopbrengst. Nofi, maar dat ligt helemaal achteraf, denk niet dat veel mensen 'even' naar Leeuwarden gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef DeLuna het volgende:
Eindelijk een mooie sms
jahoorquote:
zelf als ouder word je er knetter gek van , al die herhalingen, ik haat herhalingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef Miam het volgende:
[..]
ja is een goed educatief middel! kun je echt wel merken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |