stoofpotjequote:
Hoofddorpquote:
je bent in het land ?quote:
Dat dacht ik ook bij Stu zijn kerstkaart die gister aan kwamquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent in het land ?
ik kreeg gisteren een zendig uit engeland, en ik dacht zo meteen maak ik hem open springt er iemand uit
Hahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent in het land ?
ik kreeg gisteren een zendig uit engeland, en ik dacht zo meteen maak ik hem open springt er iemand uit
Was wel leuk geweestquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij Stu zijn kerstkaart die gister aan kwam![]()
Ja, surprise!quote:
Die zijn ook wel tof die postzegelsquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, surprise!Oh en die postzegel
Ik ga em bewaren
ok beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Ja, ben gisteren avond aangekomen via City Airport
Ja, ben ik wel blij om want vanaf Heathrow kom je er al 5 dagen nietquote:
nee en de komende dagen wordt het niet beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel blij om want vanaf Heathrow kom je er al 5 dagen niet
Onvoorstelbaar eigenlijk. Op Heathrow (was ik 2x in de afgelopen dagen) lijkt het wel alsof de oorlog is uitgebrokenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee en de komende dagen wordt het niet beter![]()
ik las net dat we een mini ijstijd krijgen
Aan wie dacht jij dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan iemand andersmaar ik heb ook leuke boekjes hoor
[..]
geen idee? ga eens kijken?
Precies. Maar wat een bende zeg, vooral de wat kleinere wegenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef PeZu het volgende:
nee met deze temperaturen is weinig smelten aan
gewoon mak aan doen en je komt overalquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Maar wat een bende zeg, vooral de wat kleinere wegen
ja maar strooizout moeilijk en bijna op en en en...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Maar wat een bende zeg, vooral de wat kleinere wegen
Ja, maar ik zat even aan vrijdag te denkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon mak aan doen en je komt overal
Ja, elk jaar is dat al heel snel opquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar strooizout moeilijk en bijna op en en en...
they are doing it wrong
vrijdad, de dag dat de meet niet door gaat tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat even aan vrijdag te denken
Oooh, nou, ja die dag dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrijdad, de dag dat de meet niet door gaat toch
Gewoon een trein kapenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat even aan vrijdag te denken
dan vries je dood man, voordat er 1 voorbij komt....quote:
Ja, die rijden ook niet als er een paar vlokken vallen deze weekquote:
omdat hij trev isquote:
Aha, ja, dat is natuurlijk ook wel erg coolquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik veel liever met de sneeuwscooter ga
Nu er alleen nog eentje zien te regelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, ja, dat is natuurlijk ook wel erg cool
Ja, maar dat is detailquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu er alleen nog eentje zien te regelen
Whahahahaquote:
daar moet je naast gaan staan, instant sneeuwpopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |