Als je zo gaat beginnen ga je maar naar onsch!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet Porsche voorbij die Piet Piraat
Dat doe je dan maar in ONZ, en niet hier.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet Porsche voorbij die Piet Piraat
Hallo Kramboquote:
Neh,quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen ga je maar naar onsch!
Dan is iedereen uitgeslapen..quote:
Lunch?quote:
Maar wat is nou jouw lol hier aan? Beetje onzinnige shit posten? Dat kan toch ook in ONZ?quote:
Hij ging tenminste niet slapen etc...quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vond het maar een beetje een saaie slaapgast. Wie is er vannacht?
Heb je veel gekeken/geluisterd vannacht?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:32 schreef Intrepidity het volgende:
Wie is dat?quote:
Willie Wartaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:32 schreef Intrepidity het volgende:
Nee, eind van de avond en vanochtend vroeg, wellicht dat het midden in de nacht wel gezellig was..quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je veel gekeken/geluisterd vannacht?
Ik was om 2.30 uur slapen :p maar tot die tijd was het wel leuk..quote:
Dennis was de beste slaapgast tot nu toequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, eind van de avond en vanochtend vroeg, wellicht dat het midden in de nacht wel gezellig was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |