Welterusten !quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:26 schreef CindieY het volgende:
Nou, mensen, ik geef het nu echt op. Have fun nog en slaap lekker alvast!![]()
Dat plaatjequote:Op dinsdag 21 december 2010 04:35 schreef Geo3kant het volgende:
Gvd waarom deed Ferry nou niet dit lied bij de mic zingen, dit is echt een bazen lied over shoarma
Ik merk het.quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:36 schreef Waalwijker het volgende:
Jongens, dit topic valt godverdomme stil.
ja, maar zo komen de ochtendbrakers weerquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:36 schreef Waalwijker het volgende:
Ik wil er morgen weer irl staanquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:36 schreef Waalwijker het volgende:
Dat natuurlijk welquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar zo komen de ochtendbrakers weer
Mijn conclusie van de avond is dat ze in Eindhoven heel veel zingen over fastfoodquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:35 schreef Geo3kant het volgende:
Gvd waarom deed Ferry nou niet dit lied bij de mic zingen, dit is echt een bazen lied over shoarma
wat vinden de jocks dat leuk, denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mijn conclusie van de avond is dat ze in Eindhoven heel veel zingen over fastfood
Bij de mic weet ik niet zeker, ik zal proberen een signaal te geven dat jullie me herkennenquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
We zien je morgen bij de mic!? Request dan Party Animals.. slaapse houdoe![]()
Spandoek/bord.. Fok! request Party Animalsquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij de mic weet ik niet zeker, ik zal proberen een signaal te geven dat jullie me herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |