Dit is mijn eerste nacht dat ik echt actief in een topic zit te lullen. Bevalt mij wel eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen was ik er niet. Dit is mijn eerste dag namelijk hier
Klopt, want Porsche en Dagoduck zijn weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:34 schreef Slaif het volgende:
De kwaliteit van het topic gaat daarentegen zienderogen omhoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hitradio 3.
Hij twittert niet terug terwijl in hem alleen maar supporter en steun.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ff twitteren naar hem, @gerardekdom bericht.. zo moet dat toch he?
Supporter?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij twittert niet terug terwijl in hem alleen maar supporter en steun.
Helemaal goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:34 schreef Mendax het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste nacht dat ik echt actief in een topic zit te lullen. Bevalt mij wel eigenlijk
Jij snapt hem!quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:35 schreef Geo3kant het volgende:
debestemoppen De Beste Moppen
@gerardekdom Je moet nog party animals draaien, wij zitten op Fok!.nl al 3 uur te wachten! #SR10
Ja van supporteren.quote:
Nee ze zuipen veel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:35 schreef Slaif het volgende:
Worden mensen in Eindhoven zo snel dronken ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hitradio 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |