Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toingquote:
Dat ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Al vol?
[..]
2.20 meter pure liefde!
Jaa...jaquote:natalie_bos
1. @gerardekdom #sr10ik ga in totaal 4000 euro doneren heb ik van te voren besloten maar om zo behandeld te worden is 1e jaar ik kom less than 5 seconds ago via TweetDeck
2. @gerardekdom #sr10 omdat ik toppie vind en ik doneer week lang door juist voor het goede doel en hoe ze hun inzetten de dj's dan. half a minute ago via TweetDeck
3. heel simpel ik heb ze al 3 kaarten gestuurd al 360 euro gedoneerd ik ben die hard fan ban hier hele 6 dagen voor de dj's @gerardekdom #sr10 less than a minute ago via TweetDeck
Dat zijn er nogal watquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef Pino112 het volgende:
Er zijn 41 posts verwijderd in het vorige topic. Laat dat eenmalig zijn
wat was er dan ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef Pino112 het volgende:
Er zijn 41 posts verwijderd in het vorige topic. Laat dat eenmalig zijn
wachten, komt vanzelf een mod. Oh, en een TR is wel handig, dat gele knopje bovenaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:10 schreef Mendax het volgende:
Ja heb ik dus ook net (voor het eerst) een nieuw topic aangemaakt, is er al een nieuwe. En nu?
Gewoon laten rusten, gaat vanzelf wel een keer dicht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:10 schreef Mendax het volgende:
Ja heb ik dus ook net (voor het eerst) een nieuw topic aangemaakt, is er al een nieuwe. En nu?
Wat een zielepoot loopt maar de hele dag naar Gerard te twitteren hoe slecht hij hem en de rest wel niet vind.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef Waalwijker het volgende:
Hadden we deze al? http://twitter.com/Stadsmensje
Achterwerk mag er wezen, en sja, heupen zijn een pré maar geen vereistequote:Op dinsdag 21 december 2010 03:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lekket zo'n lange lat zonder heupen en kont ja
Hou toch op man, alsof tieten en een reet het enige belangrijke zijn in het leven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lekket zo'n lange lat zonder heupen en kont ja
Gelukkig met jou kan ik praten.quote:
http://fok.3fmfan.nl/requests/ Niet te vinden daarquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:11 schreef Geo3kant het volgende:
Een van de dames had deze toch requested?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef Waalwijker het volgende:
Hadden we deze al? http://twitter.com/Stadsmensje
Een beetje vrouwelijke rondingen mogen wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hou toch op man, alsof tieten en een reet het enige belangrijke zijn in het leven.
Haar uitstraling is wat het voor mij doet, haar lichaam is niet zo bijzonder inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een beetje vrouwelijke rondingen mogen wel.
Iets vrouwelijks aan haar lichaam zou wel prettig zijn, maar in brabant liggen de eisen lager merk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hou toch op man, alsof tieten en een reet het enige belangrijke zijn in het leven.
Rondingen en Ronde Dingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een beetje vrouwelijke rondingen mogen wel.
Hèhè, eindelijk iemand die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar uitstraling is wat het voor mij doet, haar lichaam is niet zo bijzonder inderdaad.
Jongen, doe toch niet zo kansloos. Respectloos dit. Denk jij dat ze gekozen heeft voor twee ruggen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iets vrouwelijks aan haar lichaam zou wel prettig zijn, maar in brabant liggen de eisen lager merk ik
Waar is die meid die er vanmiddag bij was, ik dacht dat die ook op fok zat ?quote:
Nee maar onze types zijn niet planken van Ikea, net zoals jij niet op roodharige kunt vallenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jongen, doe toch niet zo kansloos. Respectloos dit. Denk jij dat ze gekozen heeft voor twee ruggen?
Ik doe bij alle 5 op Report for Spam duwen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:15 schreef heloef het volgende:
Gerard gaat gewoon in op Stadsmensje, Gerard doe nou niet ze zijn het niet waard.
'Je moet niet zo pikgericht neuken.'quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk iemand die er zo over denkt.
Mensen die alleen maar aan tieten denken vind ik gewoon respectloos tegenover vrouwen.Alsof zij daarvoor gekozen hebben.
Nein, wel op de Lichtsnelchat, maar daar blijf ik zelf weg. Chaosje bijt me (en dat doen boze honden wel vaker als je ze een tik op de snuit geeft, dus ongelijk kan ik 'm niet geven)quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar is die meid die er vanmiddag bij was, ik dacht dat die ook op fok zat ?
Dus?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:16 schreef Waalwijker het volgende:
En dat stadsmensje tweet ook gewoon vanaf Tweetdeck.____!!
Ga je nog heen?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jongen, doe toch niet zo kansloos. Respectloos dit. Denk jij dat ze gekozen heeft voor twee ruggen?
Ekdom ook hoor..quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:16 schreef Waalwijker het volgende:
En dat stadsmensje tweet ook gewoon vanaf Tweetdeck.____!!
Euh, Tweetdeck Mobile, heb ik ook op mn foon!quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoax, tweetdeck kan alleen op pc
Blij toe dat ik tieten heb hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk iemand die er zo over denkt.
Mensen die alleen maar aan tieten denken vind ik gewoon respectloos tegenover vrouwen.Alsof zij daarvoor gekozen hebben.
Ah ik dacht dat ze ook op fok zatquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nein, wel op de Lichtsnelchat, maar daar blijf ik zelf weg. Chaosje bijt me (en dat doen boze honden wel vaker als je ze een tik op de snuit geeft, dus ongelijk kan ik 'm niet geven)
staat er dan geen tweetdeck mobilequote:Op dinsdag 21 december 2010 03:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Euh, Tweetdeck Mobile, heb ik ook op mn foon!
Wij ookquote:
Tweetdeck bestaat iig ook voor Androidquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoax, tweetdeck kan alleen op pc
Trek je em er niet af?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef heloef het volgende:
@gerardekdom Koning Gerard niet luisteren naar eikels als Stadsmensje jij bent gewoon de koning van 3fm en #sr10 en blijf zo doorgaan man!
Even Gerard supporteren!
Ik wacht nog even, ben pas 48.quote:
Klopt, maar dan kan ze never nooit niet zo snel achter elkaar posten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweetdeck bestaat iig ook voor Android
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweetdeck bestaat iig ook voor Android
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staat er dan geen tweetdeck mobile
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn moeder zegt dat ook altijd "Kan zij toch niks aan doen dat zij zo geboren is" (ikea plank).. Nee maar ik mag het toch gewoon lelijk/niks vinden ?
Nee, helaas niet. Wel categorie Klein maar Fijn overigens...quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat ze ook op fok zat.
Ik zei ook al eens dat je nooit zo snel kan posten vanaf een telefoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kan ze never nooit niet zo snel achter elkaar posten.
Nope, dat snap ik zelf ook niet helemaal. Ik gebruik 'm vrij veel en met plezier op mn Desire.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staat er dan geen tweetdeck mobile
Waar van?quote:
Ja die vent is echt kansloos, zat te twijfelen om hem ff uit te schelden maarja hij zal het niet begrijpenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Veel plezier met je leven op het internet, kerel.
Jawel want smaken verschillen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn moeder zegt dat ook altijd "Kan zij toch niks aan doen dat zij zo geboren is" (ikea plank).. Nee maar ik mag het toch gewoon lelijk/niks vinden ?
Verlagen tot iemands niveauquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja die vent is echt kansloos, zat te twijfelen om hem ff uit te schelden maarja hij zal het niet begrijpen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:20 schreef JaneDoe het volgende:
hele vriendengroep van die nathalie bos zit gerard te spammen op twitter
En naar dat Glazen huis? Uurtje rijden vanaf Zaltbommel.quote:
Van zn stokje.quote:
Krijg het leplazarusquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:22 schreef Geo3kant het volgende:
Die mensen die "nathalie bos" zijn lachen nu "ja haha sukkels ze trappen erin!" ..
Te koudquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:21 schreef Slaif het volgende:
[..]
En naar dat Glazen huis? Uurtje rijden vanaf Zaltbommel.
Met die dikke van fok... hoe heet ie ook alweer Sunchaser ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:22 schreef JaneDoe het volgende:
ze durft niet meer of is zit in een avondvullend interview met evert santegoeds voor sbs
misschien was het wel albertoquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:22 schreef JaneDoe het volgende:
ze durft niet meer of is zit in een avondvullend interview met evert santegoeds voor sbs
Laat haar locatie aanzettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:23 schreef waxmask het volgende:
natalie_bos
@nicktenwolde k sta daar bij de beveiliging maar mag niet verder #sr10
half a minute ago via TweetDeck in reply to nicktenwolde
Zegt ze nu...
quote:@gerardekdom sorry, maar kan die meid ff de tijd krijgen om naar voren te komen, wat een #fail zeg, bah
Dikke Dennisquote:
Zijn vast kiddo's vanuit thuis die hun grap erg lang doorvoerenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:23 schreef waxmask het volgende:
natalie_bos
@nicktenwolde k sta daar bij de beveiliging maar mag niet verder #sr10
half a minute ago via TweetDeck in reply to nicktenwolde
Zegt ze nu...
En ik bedoel niet de DJquote:
Puik werk makker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:24 schreef Siegfried het volgende:
[Foto's] Serious Request: de aftrap
Gerard reageert maar niet op die veer die ik in zijn reet heb geduwd moral support wordt niet beloond.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
@gerardekdom ER IS HELEMAAL GEEN BEVEILIGING! iedereen kan gewoon komen. Wat is dit voor gelul!
quote:vind dit niet normaal meer #sr10 wtf @gerardekdom je weet ik steun je altijd als trouwe fan maar dit nu
2 minutes ago via TweetDeck
Nice foto'squote:Op dinsdag 21 december 2010 03:24 schreef Siegfried het volgende:
[Foto's] Serious Request: de aftrap
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:26 schreef Yurithemaster het volgende:
gewoon visite om half 4 snachts
Maar dan fijner. En beterquote:
haaha zooo lekker is ze echt niet hoor. Die tietequote:Op dinsdag 21 december 2010 03:25 schreef marcodej het volgende:
http://nataliebos93.wordpress.com/fotos-van-mij/
Natalie ziet er ook wel een beetje als een labiel typeje uit.
Die Dennis staat daar niet op cola zo te zien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:28 schreef Mendax het volgende:
Ik weet niet hoe die Dennis het voor elkaar krijgt maar de vrouwen mogen hem wel
en dat 3 dagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:28 schreef Slaif het volgende:
's Nachts bij -15 buiten het glazen huis staan, is trouwens geen ruk aan. Je krijgt er bijna niks van mee. Laat staan dat er echte interactie is. Stonden we daar vorige jaar met 10 man
MDMA ogen inderdaad...quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:30 schreef Slaif het volgende:
[..]
Die Dennis staat daar niet op cola zo te zien.
Sowieso niet fysiek. Laat staan in papier mache.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:29 schreef Geo3kant het volgende:
Zij is echt niet beter dan Katey Perry
Ik wil al sinds het begin dit jaar een keer een lapo hebben, maar ik faal steedsquote:
Ik faal ook meestalquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik wil al sinds het begin dit jaar een keer een lapo hebben, maar ik faal steeds
Het is natuurlijk ook al best laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hitradio 3.
Zullen we je even de ruimte geven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik wil al sinds het begin dit jaar een keer een lapo hebben, maar ik faal steeds
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij moet de party animals nog steeds draaien dan fata het vast wel weer sneller
Ja, en LIVING DOLLquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:32 schreef Waalwijker het volgende:
-_-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Gisteren ging het harder op dit tijdstip...quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook al best laatc
Nee joh, toen waren we nog maar met zn 5en ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gisteren ging het harder op dit tijdstip...
Veel harder iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Toen was ik er niet. Dit is mijn eerste dag namelijk hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
slaapsequote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga dr vandoor, gister was het ook al 6.45![]()
toedels!
Ff twitteren naar hem, @gerardekdom bericht.. zo moet dat toch he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zat iedereen te wachten tot guus leuk ging doen... maar dat gebeurde nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vind het wel lekker dat het wat rustiger gaat, een paar uren terug ging het te hard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga dr vandoor, gister was het ook al 6.45![]()
toedels!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ff twitteren naar hem, @gerardekdom bericht.. zo moet dat toch he?
ik heb geen twitterquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste nacht dat ik echt actief in een topic zit te lullen. Bevalt mij wel eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen was ik er niet. Dit is mijn eerste dag namelijk hier
Klopt, want Porsche en Dagoduck zijn weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:34 schreef Slaif het volgende:
De kwaliteit van het topic gaat daarentegen zienderogen omhoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hitradio 3.
Hij twittert niet terug terwijl in hem alleen maar supporter en steun.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Supporter?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij twittert niet terug terwijl in hem alleen maar supporter en steun.
Helemaal goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:34 schreef Mendax het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste nacht dat ik echt actief in een topic zit te lullen. Bevalt mij wel eigenlijk
Jij snapt hem!quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:35 schreef Geo3kant het volgende:
debestemoppen De Beste Moppen
@gerardekdom Je moet nog party animals draaien, wij zitten op Fok!.nl al 3 uur te wachten! #SR10
Ja van supporteren.quote:
Nee ze zuipen veel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:35 schreef Slaif het volgende:
Worden mensen in Eindhoven zo snel dronken ofzo?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:35 schreef Geo3kant het volgende:
debestemoppen De Beste Moppen
@gerardekdom Je moet nog party animals draaien, wij zitten op Fok!.nl al 3 uur te wachten! #SR10
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagdquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:35 schreef marcodej het volgende:
Waarom komen Brabanders alleen tot leven als er drank in de man is?
Dan moet dit minimaal 20 bier en 5 vodka zijn?quote:
Nope, sorry.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:36 schreef BBQSausage het volgende:
Kan die Waalwijker niet een tempban krijgen?
klik jij op spoilers dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:36 schreef BBQSausage het volgende:
Kan die Waalwijker niet een tempban krijgen?
hehe idd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:37 schreef Yurithemaster het volgende:
ah hey jude dus, vond hey jew al zo vreemd
LMAOquote:
Leuk hoor.quote:
want?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:41 schreef waxmask het volgende:
Als ie vol is maak ik lekker geen nieuwe...
Ok doei.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:41 schreef waxmask het volgende:
Als ie vol is maak ik lekker geen nieuwe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |