abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90237706
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Is niet potentieel goed. Waardeloos topic, nu al.
Aldus degene die hier op tegen is, en waarbij in de OP al is gevraagd dan ook vooral niet mee te doen aan dit topic.

:W
People assume too much.
pi_90238269
We kijken dit topic nog ff aan qua animo en anders gaat ie inderdaad gewoon dicht.
pi_90238317
Dit is een heel handig topic...gewoon open laten!!
Aangezien er in het andere topic juist contstant wordt geklaagd dat men alleen maar bezig is met om ruilauto's te vragen.

Ik heb wel een 787B en Minolta. Maar ik ben bang een risico te lopen. Weet je zeker dat het lukt via die back up? Heeft hier iemand het al geprobeerd?
Vici, Vidi, Veni!
pi_90238590
Dat Very dit topic opent, oké. ik snap het wel want ik werd, samen met wat anderen, best wel gek van al die smeekbedes waar users aan het bedelen waren voor bepaalde auto's.
Dit is was naar mijn idee ook de reden/oorzaak dat de topic-reeks van GT5 zo belachelijk snel verlopen is de afgelopen maand ! Dus nogmaals, dat dit topic er is, vind ik oké, maar de vraag is of er een moddereter is die GT5 topics (buiten de algemene SC die we hebben, deeltje 28 nu) kan uitsluiten in de actieve lijst ? Zo is er meer overzicht voor de GT5 spelende Fokker, maar storen andere Fokkers er zich niet aan die handvol topics in de actieve topics lijst !

Waar ik nu echter over val is het feit dat dit ventje graag wil dat iedereen lief is tegen elkaar, maar zelf is hij echt verre van sociaal en heeft hij het talent dat hi zeer eenvoudig en snel op de kast kan zitten.

Beetje jammer vind ik zelf.
pi_90238610
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef very het volgende:

[..]

Dit dus.
En als het even kan alle zeur-posts verwijderen om het een nieuwe kans te geven. Misschien ook gelijk nog even verplaatsen naar het Playstation subforum.

Dankje

[..]

Het werkt sowieso. Probeer het anders even met een goedkope auto ;)
Das prima dat ga ik dan miss vanavond wel ff proberen. Ik ben Melluk op PSN trouwens.
Hoe groot is zo'n save bestand?
Vici, Vidi, Veni!
pi_90238831
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Das prima dat ga ik dan miss vanavond wel ff proberen. Ik ben Melluk op PSN trouwens.
Hoe groot is zo'n save bestand?
Geen idee...paar kb'tjes maar gok ik :)
People assume too much.
pi_90238966
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef very het volgende:

[..]

Geen idee of jij vandaag een beetje hebt meegekregen hoeveel shit ik wel niet over me heen krijg van verschillende mensen hier. Ik wordt uitgescholden, ik krijg aids toegewenst...weet ik het wat allemaal. Iemand vond het zelfs nodig een "Ferry is homo en wil met me daten" topic te openen. En alleen omdat ik vind dat men gewoon auto's moet kunnen ruilen. WTF?

Sorry dat ik wat prikkelbaar ben }:|
Dat heb ik iderdaad niet meegekregen, voor mij ben je nieuw in deze reeks en dan opeens allemaal ge****

Wat betreft je prikkelbaarheid: adem in - adem uit, of probeer iets van een Renny ;):P
pi_90240230
Very, ben je vanavond even online dan?

voeg mij maar toe, melluk.

dan kan ik je eerst een test auto sturen
Vici, Vidi, Veni!
pi_90240550
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Very, ben je vanavond even online dan?

voeg mij maar toe, melluk.

dan kan ik je eerst een test auto sturen
Ik zal je vanavond even toevoegen. Helaas zal dat wel pas een latertje worden. Hopelijk lukt het nog voor 12 uur om online te komen.
Voeg mij anders, als je eerder bent, alvast toe:

veryferry
People assume too much.
pi_90240700
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:40 schreef very het volgende:

[..]

Ik zal je vanavond even toevoegen. Helaas zal dat wel pas een latertje worden. Hopelijk lukt het nog voor 12 uur om online te komen.
Voeg mij anders, als je eerder bent, alvast toe:

veryferry
Okay zal ik doen...zo laat ben ik niet meer online maar ik kan ze alvast sturen toch of moet je me dan eerst geaccepteerd hebben? Anders wordt het morgen voor je.

Nog meer wensen dan die Minolta en 787B? ik heb nog geen formula wagen, wellicht na vanavond wel maar dat weet ik niet zeker.
Vici, Vidi, Veni!
pi_90241355
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Okay zal ik doen...zo laat ben ik niet meer online maar ik kan ze alvast sturen toch of moet je me dan eerst geaccepteerd hebben? Anders wordt het morgen voor je.

Nog meer wensen dan die Minolta en 787B? ik heb nog geen formula wagen, wellicht na vanavond wel maar dat weet ik niet zeker.
Dat zien we dan wel weer ;)
Maar je kan ook maar 1 auto per dag sturen, dacht ik.

Wat je ook kan testen zonder mijn bijkomstigheid:
maak een savegame op je USB, verkoop gewoon een auto voor credits, en vervang de huidige savegame weer met die van de USB.
Als je dan je auto weer terug hebt, dan weet je dat het werkt.
En mocht het in het ergste geval alsnog foutgaan, dan kan ik je altijd je Minolta of Mazda weer terugsturen ;)
People assume too much.
pi_90241453
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef very het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel weer ;)
Maar je kan ook maar 1 auto per dag sturen, dacht ik.

Wat je ook kan testen zonder mijn bijkomstigheid:
maak een savegame op je USB, verkoop gewoon een auto voor credits, en vervang de huidige savegame weer met die van de USB.
Als je dan je auto weer terug hebt, dan weet je dat het werkt.
En mocht het in het ergste geval alsnog foutgaan, dan kan ik je altijd je Minolta of Mazda weer terugsturen ;)
ja dat zou wel kunnen....maar mijn credits zullen dan ook weer terug staan hoop ik (wil niet zo geld verdienen) komt goed en anders probeer ik het morgen wel uit)
Vici, Vidi, Veni!
pi_90241647
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

ja dat zou wel kunnen....maar mijn credits zullen dan ook weer terug staan hoop ik (wil niet zo geld verdienen) komt goed en anders probeer ik het morgen wel uit)
Een auto verkopen is geen vals spelen hoor ;)

Ik zal je vanavond gelijk accepteren!
Thanks man!
People assume too much.
pi_90260426
*edit

[ Bericht 90% gewijzigd door very op 21-12-2010 23:24:44 ]
People assume too much.
pi_90260986
Opgeschoond. Graag ontopic blijven.
pi_90261623
Dus we kunnen nu auto's aan elkaar geven en ze zelf ook houden?
pi_90262917
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:01 schreef TheNeptune het volgende:
Dus we kunnen nu auto's aan elkaar geven en ze zelf ook houden?
Yup ;)

@Sting:
Thanks!
People assume too much.
pi_90285785
ik heb het nog niet fetest gister. Was te druk bezig met racen haha.
Nog 800.000 credits en kan de formuleGT kopen
Vici, Vidi, Veni!
pi_90307472
Auto's kunnen in GT5 toch niet verkocht worden? Alleen geven?
~:)
pi_90341468
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Vuurpijl. het volgende:
Auto's kunnen in GT5 toch niet verkocht worden? Alleen geven?
~:)
Lees de topic. Back-up maken, verkopen, back-up terug zetten.
Maar weet nog steeds neit of het lukt. (ik zou het niet doen maar goed, wil wel een ander helpen) Volgende week heb ik vakantie dan kan ik rustig kijken voor je Very. Ik heb nu ook de formule GT
Vici, Vidi, Veni!
pi_90343464
@Vuurpijl:
Verkopen kan alleen aan het spel zelf, niet naar andere gamers.

@Scharrel-hagelsag:
Prima! Zoveel haast heb ik er ook niet mee :)
En een formule GT....hmmm, interessant ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door very02 op 23-12-2010 15:16:55 ]
BackUp Profile
pi_90361757
Vraagje,

Die AutoBacs sportagen lijkt mij een heel gaaf wagentje om mee te racen, is dat ook zo ?

Heeft iemand hem en zou iemand hem, met dat trucje, aan mij willen geven, ik ben namelijk bang dat ik voor niets spaar en m'n geld verkwist aan een miskoop !
pi_90361868
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje,

Die AutoBacs sportagen lijkt mij een heel gaaf wagentje om mee te racen, is dat ook zo ?

Heeft iemand hem en zou iemand hem, met dat trucje, aan mij willen geven, ik ben namelijk bang dat ik voor niets spaar en m'n geld verkwist aan een miskoop !
Ik heb die auto wel voor je, getuned en wel.
Ik kan hem je wel sturen met het trucje, maar dan moet je wel een paar dagen geduld hebben....want ik kan maar 1 auto per dag sturen, en ik moet er nog 6 sturen naar anderen haha
BackUp Profile
pi_90362061
Geen probleem, als het op oudjaarsdag is, is het ook goed, afgelopen dagen ook amper gespeeld !!

Misschien kunnen we ruilen, vind ik wel zo fijn... nog speciale voorkeur ?

Ben nu even aan het kijken naar een gelijkwaardige inruiler ! Zal zo wel met een lijstje komen !

Waarschijnlijk heb je de meeste al, maar dit zijn de auto's die ik momenteel heb die "ïn de buurt" komen van de AutoBacs..

Caddilac Cien Concept 02
VW HPA Motorsports r32

[ Bericht 23% gewijzigd door Meike26 op 23-12-2010 21:55:33 ]
pi_90367027
ik wil ook een auto ruilen!

mijn countach 25th anniversary voor zo'n lp400..

eentje waarmee je wel mee kan doen aan de historic race car..
met mn challenger lukt het me niet ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')