Dat moet je ook net wetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
En het is zo makkelijk om een nieuw deel te openen
you must be kiddingquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ramon is oké timur is lelijk
doet me niks of kerels er goed uit zien...quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ramon is oké timur is lelijk
Jupilerquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan idd het beste alleen Dommelsch, Hertog Jan of Jupiler drinken. Dan verdien ik er nog wat aan
.
Wij betalen je vrije dagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan idd het beste alleen Dommelsch, Hertog Jan of Jupiler drinken. Dan verdien ik er nog wat aan
.
die zijn al weg hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hee, ik zit in de Headlines! Helemaal aan't einde, rechts in beeld...
quote:
Timur heb ik vanmiddag nog gezien op de marktquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Die Ramon en Timur heb ik dankzij FOK! ooit nog eens aan de telefoon gehad op de radio. Nu weet ik eindelijk hoe hun hoofden eruit zien.
Schrik steeds van timurquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
doet me niks of kerels er goed uit zien...
Me tooquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:14 schreef Mendax het volgende:
Excuses mensen, ben nieuw hier. Moet het nog leren...
Welkom, en trek je niks aan van die no-lifers hier kerel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:14 schreef Mendax het volgende:
Als je het topic sluit, even refresh, dan komt er een butten met 'open nieuw topic' even nummertje en TT aanpassenquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:14 schreef Mendax het volgende:
Als je de laatste post heb moet je een nieuw topic openen, dat kan door op "open nieuw deel" te klikken dan hoef je alleen nog het cijfertje 1tje omhoog te doen en een leuke titel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:14 schreef Mendax het volgende:
button? toch? of is mijn engels echt zo slechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je het topic sluit, even refresh, dan komt er een butten met 'open nieuw topic' even nummertje en TT aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |