Ok hierna ga ik slapenquote:
Te laatquote:
Op YouTube is hij er zelfs in meiquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:29 schreef GimmeGore het volgende:
Satanklaas is toch al weer vertrokken, samen met sint Niklas
En in je hart is hij er altijdquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op YouTube is hij er zelfs in mei
bloedprikken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar zit je dan, te wachten op het bloedprikken
Als Berg in topvorm komt.. dan komt het goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Afellay weg, Reis geblesseerd; hopen voor jullie dat het daar bij blijft
Als ja..quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Berg in topvorm komt.. dan komt het goed
0-3quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:51 schreef BeHappy20 het volgende:
Hoeveel wordt het vanavond dan met twente?
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht dat Twente uit speelde
een overwinningquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:51 schreef BeHappy20 het volgende:
Hoeveel wordt het vanavond dan met twente?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Berg in topvorm komt.. dan komt het goed
precies, daar moet je dan op hopen!quote:
quote:
quote:
nee, gewoon in De Hel Van Enschedequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht dat Twente uit speelde
klinkt bekend, zo begon het bij Justin ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja.. omdat ik altijd moe ben de laatste tijd.
Jup, 12 buisjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:59 schreef omearos het volgende:
[..]
klinkt bekend, zo begon het bij Justin ookben benieuwd wat ze bij jou kunnen vinden.
Ben je ondertussen al geprikt?
Zoiets had ik ook jaquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:57 schreef BeHappy20 het volgende:
Oke, ik moet werken vnaamd weer tijdens twente...
wat voor werk doe je dan, dat je ondertussen op je laptop voetbal kunt kijken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:59 schreef BeHappy20 het volgende:
Mja dan maar de laptop mee en voetbal kijken
oepsquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werd ook best draaierig toen ik opstond
Hamburgers bakkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
wat voor werk doe je dan, dat je ondertussen op je laptop voetbal kunt kijken?
watjequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had het gevoel dat echt alles eruit moest man
Ach, gelukkig waren er mensen in de buurt die weten wat ze moeten doen als iemand van z'n stokje gaat :pquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werd ook best draaierig toen ik opstond
Wat is mmis met de Mcquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd
Wie werkt er nou bij de Mc?
Check, neem ik mezelf een Tasty meequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
David, een big mac en een cola graag!
Leon (voor de rest van jullie: mijn broertje) kan absoluut niet tegen bloed als het van hem is, dan gaat ie gestrektquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:13 schreef omearos het volgende:
[..]
oepsnu weer goed te pas?
Daarom wordt bij de bloedbank je Hb gecontroleerd en houden ze je in de gaten na de donatieben ook een keer bijna flauwgevallen na een donatie, is niet fijn
Ditquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
Zo'n episch topic en dan zo'n slechte OP
Mja, die had vol Satanzooi moeten staanquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
Zo'n episch topic en dan zo'n slechte OP
Nu staat er zo'n lullige kerstboomquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, die had vol Satanzooi moeten staan
HEIL SATAN! \m/
Hoe dat: Pquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er zit iemand uit Nijverdal te spammen op 3FM
Ik moest een keertje helpen bij een ochtendje bloedprikken op mijn ouwe school. Iedereen moest haar (was verpleegkundige opleiding, zat geen enkele jongen tussen) bloed laten prikken na een bepaalde inenting.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leon (voor de rest van jullie: mijn broertje) kan absoluut niet tegen bloed als het van hem is, dan gaat ie gestrektHij was een keer bij de polikliniek in Hulst om zich te laten testen op pfeiffer, keek niet naar de naald en toen hij opstond ging hij meteen neer. Moet je je voorstellen, een kerel van zowat 2 bij 2 die ineens voorover klapt
Ma en de huisarts hebben hem toen naar een kamer gesleept zodat ie bij kon komen...
Inddquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik moest een keertje helpen bij een ochtendje bloedprikken op mijn ouwe school. Iedereen moest haar (was verpleegkundige opleiding, zat geen enkele jongen tussen) bloed laten prikken na een bepaalde inenting.
Zijn er meerdere van hun stokje gegaan.
Lekker handig als je verpleegkundige wil worden en je kan niet tegen bloed of naalden
Vaak is het het verschil tussen je eigen bloed of dat van een ander. Ik ken wel meer mensen die verpleegkundige of arts zijn, overal goed tegenkunnen behalve hun eigen bloed. Dan kunnen ze ineens niet de afstand houden en rustig blijven. Lijkt mij weinig mis mee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik moest een keertje helpen bij een ochtendje bloedprikken op mijn ouwe school. Iedereen moest haar (was verpleegkundige opleiding, zat geen enkele jongen tussen) bloed laten prikken na een bepaalde inenting.
Zijn er meerdere van hun stokje gegaan.
Lekker handig als je verpleegkundige wil worden en je kan niet tegen bloed of naalden
Illuminati is niet duivelsquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:19 schreef Assiej het volgende:
Dikke illuminati gang hiero op het topic ..
Goede middagg
Wie is er vanavond op het Van heekplein te vinden?
sbs6 Kerstparade
Niet eens?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Illuminati is niet duivels
Ik niet, iig.
Ja, stukkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Niet eens?
en ze maken het van Heek nog wel helemaal voor je schoon
al wat beter ?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, heb je een #666 topic, krijg je deze banner te zien:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hallo Remco
Helaas ga ik jullie weer verlatendoeidoei
[..]
Hallo Remco
[ afbeelding ]
[..]
Hallo Remco
[ afbeelding ]
Dat is idd niet bepaald netjes. Heb je geen veldje oid in de buurt? Of rent 'ie dan weg?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:23 schreef GimmeGore het volgende:
Is het onbeschoft/niet netjes als ik mijn hond lekker laat rennen op een begraafplaats?
Het is de enige plek in de buurt waar je zo op en af kan met een muur er om heen
Dan ben ik haar kwijt en vind ik dr ook niet meer terug.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat is idd niet bepaald netjes. Heb je geen veldje oid in de buurt? Of rent 'ie dan weg?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik stap in m'n auto. Op naar Enschede!
je hebt het kunnen regelen met Robin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
net eindelijk de brief van de Gemeente doorgestuurd gekregen, doormailen naar Domijn en dan is mijn financiering rond zodat de koopovereenkomst doorgang kan vinden![]()
![]()
![]()
werd ook wel een keer tijdquote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
werd ook wel een keer tijdmaar nu is dat in ieder geval rond, rest alleen de (papieren) afwikkeling...
zeker welquote:
Al een x nieuwe collegas?quote:
Donders!quote:
Zal ik je warm maken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef Samzz het volgende:
Lekker gespeeld in de sneeuw
Nu ben ik alleen dood en voel ik m'n benen niet meer
Het is dat je eten dik hebt gedrukt, anders zou ik langskomenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik dacht al de hele tijd, ik mis iets
Ahwquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
Het is dat je eten dik hebt gedrukt, anders zou ik langskomen
Dat ga ik morgen maken.quote:
;quote:
All day, every day.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
;
Het zit al in m'n buikYou can eat me, though
speculaaspannekoeken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:15 schreef GimmeGore het volgende:
Speculaas pannenkoeken waren lekker
Ik mag ze graag voor de lens hebbenquote:
Ik sla over.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:19 schreef Assiej het volgende:
Dikke illuminati gang hiero op het topic ..
Goede middagg
Wie is er vanavond op het Van heekplein te vinden?
sbs6 Kerstparade
Vleeschquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Cordon Blue schnitzel mit pommes und gemüse!
[ afbeelding ]
Mooi, maar een tikkie te 'soft'...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik mag ze graag voor de lens hebbenWas net nog aan het klootviolen met een foto. Het resultaat:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik mag ze graag voor de lens hebbenWas net nog aan het klootviolen met een foto. Het resultaat:
[ afbeelding ]
Als Rockbitch een keer in de buurt optreedt wil ik wel ruwere shit posten hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Mooi, maar een tikkie te 'soft'...
Ik wil ook wel een keer poseren. Ik heb geen mooie foto's van mezelfquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als Rockbitch een keer in de buurt optreedt wil ik wel ruwere shit posten hier
Misschien ligt het aan mijn monitor hoor...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi, maar een tikkie te 'soft'...
Gouden condoom...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als Rockbitch een keer in de buurt optreedt wil ik wel ruwere shit posten hier
No problemquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook wel een keer poseren. Ik heb geen mooie foto's van mezelf
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien ligt het aan mijn monitor hoor...
[ afbeelding ]
Niet met Rio, die is een bom dan en ik val niet zo graag op knetterharde grondquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
No problem![]()
Doe je ook aan paardrijden in de sneeuw?
Dus geen paardrijsneeuwfoto's?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
Niet met Rio, die is een bom dan en ik val niet zo graag op knetterharde grond
* -_Guitarist_- meldtquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer poseren. Ik heb geen mooie foto's van mezelf
Niet rijdend nee... In de sneeuw vind ik prima, Rio vast ook. Maar ik heb er al drie weken niet op gezeten, blessure kans is me veel te grootquote:
Nou, dan mag je zelf rollebollen in de sneeuw. Dat levert ook wel leuke plaatjes opquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef Samzz het volgende:
Niet rijdend nee... In de sneeuw vind ik prima, Rio vast ook. Maar ik heb er al drie weken niet op gezeten, blessure kans is me veel te groot
Rond de 40/45 denk ik. Ze zijn volgens mij volledig uit 'de scene'...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze inmiddels? Volgens mij is het tegenwoordig vergane glorie
Oh, vastquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, dan mag je zelf rollebollen in de sneeuw. Dat levert ook wel leuke plaatjes op
Misschien hebben hun dochters het wel voortgezetquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Rond de 40/45 denk ik. Ze zijn volgens mij volledig uit 'de scene'...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef ACT-F het volgende:
O ja, het is natuurlijk wel een 666 topic:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef ACT-F het volgende:
O ja, het is natuurlijk wel een 666 topic:
[ afbeelding ]
Héél niet serieus...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
100%;
Hoe serieus ben jij als zanger?
Heb jij hier tegenwoordig al wat te zeggen ja?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Daywalk3r het volgende:
ACT-F ik geef je toestemming foto's te maken mits wij er wat van zien
Say what?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik moest assertief zijn. Of doe ik het nu niet goed?
Je moet nooit denken dat je een vrouw kan vertellen wat ze wel of niet mag doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik moest assertief zijn. Of doe ik het nu niet goed?
Ik zal je 'wat' laten zienquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je maar genoeg geld hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet nooit denken dat je een vrouw kan vertellen wat ze wel of niet mag doen
Zeg, je gaat toch niet met telelenzen aan de slag he?quote:
Ik ga met telelenzen aan de slagquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
Zeg, je gaat toch niet met telelenzen aan de slag he?
Wait, whatquote:
Extreem gedetailleerd en zo scherp dat het pijn doet aan je ogenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
Wait, what
Hoe gedetailleerd zijn die dingen? *Is getting cold feet
Jeetjequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Extreem gedetailleerd en zo scherp dat het pijn doet aan je ogenZie b.v. de foto van die ene dame die ik gepost heb.
Ach, kan je ook leuke dingen mee doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Telelens is 70-200mm, maar die ga ik natuurlijk niet gebruiken. Gewoon de 24-70 groothoek
Ja dat is mooi daarvoor,quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Telelens is 70-200mm, maar die ga ik natuurlijk niet gebruiken. Gewoon de 24-70 groothoek
ben ik nou een fotonoob of is dat een lens die gewoon voor totaal andere doeleinden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, kan je ook leuke dingen mee doen
Sopcastje hierquote:
tvu-tje hierquote:
Nee, heeft gewoon een wat kleiner bereik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben ik nou een fotonoob of is dat een lens die gewoon voor totaal andere doeleinden?
Je kunt er prima een spijker mee in de muur slaan hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ben ik nou een fotonoob of is dat een lens die gewoon voor totaal andere doeleinden?
Moet ik me zorgen maken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt er prima een spijker mee in de muur slaan hoor.
Of als speelgoed voor de kat laten dienenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt er prima een spijker mee in de muur slaan hoor.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook leuk is nudy pics van een dame maken met een macro lens
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang je die lenzen maar niet hard tegen je hoofd krijgt heb je niets te vrezen
Ik heb een capquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang je die lenzen maar niet hard tegen je hoofd krijgt heb je niets te vrezen
Dat staat ook nog op de 'me wants' lijst. Maar pas als ik op mezelf woonquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook leuk is nudy pics van een dame maken met een macro lens
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat, hoe gedetailleerd wil je het hebben?
Whehehe, ik heb wel een macro lens, let me knowquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat ook nog op de 'me wants' lijst. Maar pas als ik op mezelf woon
quote:
En dan behang van de fotos laten maken en alles behangenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat ook nog op de 'me wants' lijst. Maar pas als ik op mezelf woon
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
fotobehang met je eigen tieten aan de muur
Nee, gewoon een mooie, sensuele, voor boven het bedquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan behang van de fotos laten maken en alles behangen![]()
Wat een housewarming zou je hebben!
Dat kan heel mooi zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gewoon een mooie, sensuele, voor boven het bed
Hmmm. Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Hang er dan een spiegelConstant sensueel boven je bed
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:
quote:
Haha, tuurlijk niet. Daar moet je voor in een woonwagen wonen.quote:
11-0 danquote:
Ja onniequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou wel geniaal grappig zijn
Volgens Perez heeft het geen zin om meer aan te vallen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu maar hopen dat MPH heeft gezegd dat de mannen aan moeten blijven vallen
heb ik ook wel last vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha 2 x lomp op de paal (ja ik weet het, ik loop 40 sec achter)
Volgens mij zat een van die lui bij m'n broertje in de klasquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha Ola John voor Theo.
Ola heeft vroeger veel bananen gegeten bij ons. Samen met Paddy kwamen ze aan de deur.
Toemaar! Allemaal pruttel of ook wel wat bruikbaars?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, eam voor 55 euro besteld bij DX
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toemaar! Allemaal pruttel of ook wel wat bruikbaars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |